ГЛТ: Фаяна
31 декември
Яхтата с името Мария-Габриел бе толкова голяма, че си имаше по-малка яхта. Токчетата ми тракаха докато се качвах по рампата. Семейството ми беше поканено на яхтено парти за Нова година още октомври месец. Както и тези на Никс, Кай и Лу. Носих роклята ми подарък от Лу за Коледа, токчета в тон и черно сако. Не бях особено сигурна за прекарването на поне 5 часа на яхта с повече от 50 човека - ами ако потъне? Избутах тези мисли назад в съзнанието си докато следвах родителите си. Имаше купища непознати и очите ми търсиха познати лица.
- Най-сетне дойдохте. - леля Дейзи се появи пред нас - Кай не спря да мрънка за Фай.
- Е ето ме. - усмихнах се.
- КАЙ ФАЙ Е ТУК. - извика леля Дейзи.
Кай дойде и ми се усмихна широко. Косата му бе рошава, вратовръзката раздърпана, ризата леко омачкана и аз леко поклатих глава.
- На какво си се направил бе? - Дейзи му би един зад вратът.
- В моя защита беше хубаво изживяване. - Кай вдигна ръце.
- Прекарваш прекалено много време с Никс. - леля Дейзи скръсти ръце.
- Това ще го приема лично. - Никс дойде до Кай.
Милостиви боже той изглежда съвършено. Сакото му в ръката му сякаш не му е студено, ризата му с навити ръкави на ръцете, без вратовръзка, с леко рошава коса, но по онзи начин сякаш току що се е събудил. Сините му очи пробягаха по тялото ми и дори не осъзнах, че съм задържала дъха си докато не го издишах.
- Изглеждаш прекрасно Фай. - изкоментира Никс.
- И ти не си зле. - отвърнах.
- Как ме дразните само. - Кай извъртя очи.
- О моля те отивай при мацката която си забърсал. - Никс скръсти ръце.
- Не може. - Кай се подсмихна.
Лу дойде и изгледа Кай отвратена. Не ми обягна смучката на вратът ѝ и присвих очи към двама им.
- Не мога да повярвам, че Кай се оправяше с някаква сервитьорка. - тя го изгледа в шок.
- Ти пък от къде знаеш, че се е оправял със сервитьорка? - присвих очи.
- Бях в тоалентата...
- Също оправяйки някой.
- Млъкни.
С Никс се спогледахме. Сексуалният им живот не беше наша работа, но и двамата бяха странно щастливи и задоволени напоследък. Повече от обичайното. И Лу понякога не беше в кондиция и дните които нямаше балет. Огледах и двамата, но нямаше следи които да водят, че са го правили един с друг освен омачканите дрехи, но пък те твърдят, че са били с други хора.
YOU ARE READING
Opposites in love
RomanceНикс Калихан Плейбой. Секс икона. Хокеист. Това е каквото всички виждат. Всичко което другите искат да знаят. Но тя вижда всичко отвъд това. Или почти всичко. И той няма да ѝ причини себе си. Фаяна Дейвидсън Никога не би тръгнала с Никс дори и няког...