19

70 4 0
                                    

Песни за слушане с главата:

Dark paradise - Lana del Rey

Snow on the beach - Taylor Swift

ГЛТ: Никс

Гледах телефона невярващо. Името на Фаяна блестеше на екрана ми. Поех си въздух. 

- Какво чакаш? Вдигни. - Кай ме побутна.

Взех телефона и натиснах зелената слушалка. 

- Хей Никс. - гласът на Фай се разнесе в слушалката. Звучеше сякаш е плакала.

- Хей звездичке. - отговорих.

- Как си? - чух как подсмръкна.

- Кай ме изморява от сутринта. Закусваме. - максимално се опитвах да не започна да бълвам глупости.

- Ако искаш ще затворя, за да се нахраните. - гласът ѝ беше колеблив. Сякаш не иска да затваря.

- Не. Моля те недей. - казах почти веднага с риск да звуча жалко.

- Няма. - тя каза нежно.

- Липсваш ми Фай. - въздъхнах.

- И ти на мен Никс. - чух тиха въздишка. - Много.

В мен се разля топлина. Не се бе отказала от мен. 

- Ще те чакам като се прибереш. - уверих я.

- Недей Никс. - гласът ѝ бе молба - Искам... ако не се промениш независимо колко ми липсваш ще стоя далеч от теб. - сега звученето бе по-твърдо, по-уверено - Обичам те независимо как стоят нещата, но няма повече да правя неща които могат да застрашат мен или безопасността на семейството ми.  

Думите ѝ се забиха като нож в гърдите ми, но трябваше да приема това решение. Тя постави ултиматум.

- Вече работя върху това да се променя. - признах ѝ - Тренирам. Чист съм от инцидента с мен. Знам, че в момента не съм това което мога да бъда, но опитвам Фай.

- Известно време искам да пазим дистанция. - тя въздъхна - Имам нужда от време и най-вече пространство.

- Разбира се. - кимнах въпреки, че тя нямаше как да го забележи.

Кай си ядеше, но си личеше, че е наострил уши любопитно. Леко му бутнах главата.

- Ще си поговрим когато се прибера. - каза набързо Фай.

- Чао Фай. 

Не ми каза чао. Директно затвори. Въздъхнах и се облегнах в стола си и поставих телефона до сърцето си и затворих очи. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 12, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Opposites in loveWhere stories live. Discover now