11

59 7 0
                                    

25 декември

ГЛТ: Фаяна

Мама бе заключила всекидневната където се намираше елхата. Кай и Лу бяха особено развълнувани да си видят подаръците и не бяха особено доволни като намериха всекидневната заключена.

- Лельо Арабелаааа. - Кай започна да се тръшка все едно е на пет.

Никс облегна глава на рамото ми полузаспал. Леко се усмихнах и отпих от кафето си и му подадох чаша.

- На Коледа се пие само горещ шоколад. - измрънка преди да се намести по-удобно на рамото ми.

- Кай ако не спреш да мрънкаш ще видиш колко злобна съм преди кафето си. - леля Натали си го изгледа лошо.

- Кипиш от коледен дух лельо. - Кай се нацупи и отпи от горещия си шоколад.

Още от малък е влюбен в Коледа. Коледни пижами, горещ шоколад, подаръци, елхи, снежни човеци. Стане ли въпрос за Коледа между Кай на 5 и Кай на 17 няма разлика.

- Не всички сме толкова щастливи на Коледа Кай. - измънка Никс - На мен ми се спи, но ти ме събуди.

- О я млъквай спяща красавице. - той му хвърли злобен поглед.

След като мама си изпи кафето взе ключа за всекидневната и я отключи. Кай изтича като паленце вътре и Лу беше плътно зад него. Купчините подаръци бяха големи. На мама бе най-скромна, а на леля Дейзи най-голяма. Всеки си отиде до купчината.

- Аз отварям първи. - извика Кай и се настани.

От родителите си бе получил екипировка за която говори от месеци. От леля Натали и чичо Картър бе специално колекционерско издание на някакъв часовник с тематика Кръстника - любимия му филм. От мама и татко получи Лего. Той обожава Лего. Като го видя едва не се метна отгоре на мама. От Лу получи албум със снимки от всичките му победи. Никс бе купил на любимата ни Коледна откачалка Коледна пижама с коледни чораши, коледна шапка и игричка която пее Jingle Bells. Когато дойде моя подарък той ме погледна в шок.

- НЕ! - извика.

- Да. - кимнах.

- НИКС ИМАМ АВТОГРАФА НА УЕЙН ГРЕЦКИ! - извика Кай.

- ЛЪЖЕШ. - Никс изтича до него и погледна автографа - ФАЙ КАК?

- Татко познава човек който познава човек който познава човек който познава бившия мениджър на Уейн Грецки и ме уреди. - отговорих спокойно.

Opposites in loveOnde histórias criam vida. Descubra agora