4

71 6 0
                                    

Песен която може да слушате с главата: Vigilante Shit - Taylor Swift

3 седмици по-късно

ГЛТ: Фаяна

Влязох в офиса на майка ми. Тя гледаше документи нужни за следващото ѝ дело. Не вдигна поглед при влизането ми.

- Мамо... какво ми трябва за дело за изнасилване? - попитах.

- Името на мъжа. Аз ще се свържа с наемните убийци. - отговри майка ми без да отделя поглед от документите - Ще ти намеря и добър терапевт.

- Не е за мен. - отвърнах.

Майка ми остави документите на бюрото си и ме погледна сериозно. Една от мотивациите ѝ да стане адвокат бе точно за да вкарва изнасилвачи в затвора. 

- Кой е? - попита нежно.

- Никс. - прошепнах.

Той не знаеше, че съм тук. Не знаеше че казвам на мама. Изражението на майка ми премина през толкова много емоции, че не можах да хвана нито една.

- Трябват ни доказателства за дело. И то силни. Той е момче, а момчетата не ги приемат на сериозно. - тя ме погледна право в очите - Преди колко време е станало?

- 3 седмици. - отговорих тихо - И май нямаме доказателство.

- Съжалявам Фай, но без доказателства съм с вързани ръце. - каза майка ми извинително - Ще му е нужен терапевт със сигурност.

- Знам. - кимнах. Въздъхнах тихо.

- Бих искала да помогна, но не става със сочене с пръст. Поне при мъжете. - майка ми погали бузата ми.

Успях само да кимна. Това което най-много обичах на майка си бе че можех да ѝ споделя всичко без да се притеснявам от реакцията ѝ защото ще бъде честна с мен, ще ми даде съвет, ще ме разбере. И сега започнах да говоря. За всичко което се случи онази вечер. Как се събудихме на плажа прегърнати. Как той ми сподели същата тази сутрин. Как следях реакцията ми при всяко момиче което минава покрай нас. Мама ме слушаше и галеше косата ми през бюрото си.

- Разбрах коя е. - казах накрая - Изнудих момчето да ми даде записите от камерите във всекидневната му от онази вечер. След това видях с коя Никс се е качил горе.

- Прекарваш прекалено много време с чичо си Арън. - майка ми каза под нос но въпреки това я чух - Кай и Лу знаят ли?

- Никс им каза преди 3 дни. - признах тихо - Да кажем че Лу го нагушка и едновременно напусва. Кай отделя тези дни да правят любимите им неща двамата. И строят мъжка бърлога в имението. Никс се чувства много по-добре откакто им сподели.

Opposites in loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora