IV.

376 65 24
                                    

***

Gözünün önüne hala Jisung'un yüzü geliyorken uyku onu etkisi altına aldı ve uzun bir uykuya daldı.

***

Jisung müzik dinlerken uyuyakalmıştı. Sonradan kız kardeşi odasına girip abisini o halde görüp üzülmüştü. Çünkü abisini biliyordu; içine kapanık olduğu için her zaman müziğe sığınıyordu. O da abisinden farklı değildi asında.

Kafasındaki düşüncelerini atıp abisinin kafasından kulaklığı çıkardı ve telefonundan ilk şarkıyı, sonra bağlantıyı kesti. Hala elinde olan telefon ve kulaklığı masanın üzerine koydu ve bir süre abisinin yanına oturup onu izledi. Uyanmayacak şekilde saçlarını okşadı ve sonrasında kalkıp odasına uyumaya gitti.

Sabah olduğunda alarmının sesiyle kısa bir sürelik uyandı Jisung. Ardından alarmını kapattı ve bugünün günlerden ne olduğunda baktı. Cumartesi'ydi ve ailesi şehir dışına, bir akrabalarına gidiyordu. Tek kalacağına sevinip tekrar uykuya dalacaktı. Kardeşi de kendine kahvaltı hazırlayabilecek kadar becerikli ve mutfağa girebilecek kadar büyüktü. Onu sorun etmeyip tekrar uyuyacaktı ki Hyunjin'in araması ile bu planı suya düştü.

Başta meşgule atsa bile önemli bir şey varmış gibi aramaya devam ettiği için bıkkınlıkla telefonu açtı.

📞: Ne var amına koduğum ne arayıp
duruyorsun?


📞: Sana da günaydın.
Minho seninle konuşmak istiyormuş.
Önemli dedi.


📞: Bunun için mi aradın?


📞: Evet.


📞: O konuşmak istiyorsa her türlü yolu
bulur zaten. Hackerlık yapıp telefon
numaramı da bulur.
Sıkıntı etme, Lee Minho o sonuçta.
(ayni zamanda kocan)


📞: Ağzımı bozmayayım diyorum ama...
Ulan yarrağımın başı, dün bir kafede mi ne
buluşmuşsunuz galiba, oraya çağırıyor seni.


📞: Ne demek kafeye çağırıyor?
Hasta falan diyemedin mi lan?


📞: Ha o zaman da bana ev adresini
sorsun, hastaymışsın gibi ziyarete gelsin,
bunu mu istiyorsun?


📞: Abartma Hyunjin. Ne ziyaret etmesi?
Hasta de, yatak döşek yatıyor de, bir şey
de yani amına koyayım.
Bana bak uyuyorum ben, bir daha ararsan
sikerim tamam mı?


📞: İyi be amına koyayım,
haber verende kabahat zaten.


Hyunjin Jisung'tan önce davranıp telefonu kapatmıştı ve birazdan onu sorguya çekecek olan Baekhyun-Minho ikilisine bakıyordu.


Jisung ise telefonunu tekrar masaya koyup uykusuna geri döndü.

~~~

M;

Ee, ne dedi? Geliyor mu?


Fenomen Sevdası | Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin