***
Bang Chan Minho'yu yerden kaldırdı, kenara attığı market poşetini de alıp Minho'nun evine doğru ilerlediler. Onu evine bıraktıktan sonra kendi evine geçti ve biraz dinlendikten sonra kitap okumaya başladı. Akşam yemeğinden sonra kısa bir duş alıp uykuya daldı.
***
Minho eve geldiğinde abisi henüz yoktu. Bu yüzden kendini şanslı hissetmişti. Ama aklında başka sorular vardı; Jisung nerede oturuyordu? Nereden görmüştü? Ve bu kadar hızlı gelmesinin sebebi neydi?
Biraz daha bunları düşünmeye devam ederse büyük ihtimalle delirecekti veya Jisung'a mesaj atacağını unutacaktı.jisungie0
pist
minho
minho
eve gittin mi
nasilsin
aloo
meraklandirma beni
valla arkadasini bulur adresini alir gelirim
BAK SU MESAJIMA
iyi misin
unuttun yine dimi mesaj atmayi
oof off nabicam ben seninle
bunnylino
Lan ne bu mesajlar amk
İyiyim bir sorun yok
jisungie0
senin icin gercekten cok endiselendim lan ben
pencerenin onunde dovuldugunu gorunce basimdan asagi kaynar sular dokuldu sanki
bunnylino
Abartma Jisung
Benim için endişelenme
İyiyim işte
jisungie0
kendini onemsiz biriymis gibi gormeyi ne zaman birakicaksin?
benim icin onemlisin hem de fazlasiyla
bunnylino
Üzgünüm ama birilerine fazla güvenmeyi çoktan bıraktım
Sen de kardeşinle ilgilen artık
Beni düşündüğün için teşekkür ederim
Ama endişelenme artık
jisungie0
peki..
yat uyu guzelce dinlen
acsan yemek yemeyi unutma
istersen uyumadan once bi dus falan al
ya da abin evde degilse ben geliyim bir seyler hazirliyim
istemezsen zorlamam tabi
bunnylino
Jisung..
Gerçekten gerek yok
Hem senin de işlerin vardır
Tutmayayım seni
Sonra görüşürüz
İyi akşamlar
jisungie0
|Yok abi yontulmamış odun bu
iyi aksamlar
☆
bunnylino çevrimdışıJisung elindeki telefonu sinirle koltuğa fırlattı. Ardından ona ters ters bakan kardeşiyle göz göze geldi.
"Bir sorun mu var abi?""Yok kuzum ne sorunu?"
"Telefonunu öyle bir fırlattın ki bir şey oldu sandım."
"Oyun oynuyordum ona sinirlendim abiciğim."
"Ah yine şu bilardo oyunlarından birine mi? En son bırakacağını söylemiştin."
"Evet söylemiştim doğru, ama canım sıkılıyor ne yapayım? Neyse, aç mısın? Bir şeyler hazırlamamı ister misin?"
"Annemler gitmeden önce dolapta birkaç yemek bırakmış, ısıtıp yersiniz diye de not bırakmış."
"Hmm anladım, açsan hazırlayayım?"
"Tabiiki de açım! Senin gelmeni bekliyordum!"
"Tamam ne bağırıyorsun kızım? Sen geç içeri televizyon falan izle, ben de yemek hazırlayayım. Hazır olunca da sana seslenirim."
"İşte bana böyle gel aslan parçası."
"Valla şimdi otururum sana hazırlattırırım yemeği."
"Tamam tamam bir şey demedim."
Kardeşi oturma odasına gidip televizyonu açtı ve koltuğa kendini bıraktı. Abisi Jisung mutfağa gidip dolaptaki birkaç tencereyi cıkarıp ikişer tabağa da yemek doldurdu ve ocakta uzun uzun uğraşmak yerine mikrodalgaya koydu. Birkaç dilim ekmek, çatal, kaşık ve birer bardak içecekle sofrayı donattı. Ardından mikrodalgadan ilk tabağı çıkarıp ikinciyi ısıtmaya koyuldu.
"Nova! Yemek hazır!"
Nova koşa koşa mutfağa geldi ve yerine oturup yemeğine başladı. Jisung ise kendi tabağındaki yemeği mikrodalgadan çıkarıp kardeşinin karşısına oturdu ve yemeğine başladı.
Yemekleri bittiğinde beraber sofrayı toplayıp televizyon izlediler. Nova uykusu geldiğini ve yatacağını söylediğinde abisi onayladı ve Nova odasına gitti.
Aklına gelen bir fikirle Jisung hızla telefonunu eline alıp Minho'yla olan sohbetine girdi, biraz tereddüt etse de mesajını yazıp gönderdi.
jisungie0
"Binlerce kez iyi geceler sana!"bunnylino
"Binlerce kez beter olsun gece, senin ışığın yoksa."
:)Minho'nun mesajı anında görmesine Jisung fazlasıyla şaşırdı. Kalbi deli gibi atmaya başlamıştı tatlı çocuğun. Sadece bir Romeo ve Juliet repliğiydi sonuçta, niye bu kadar sevindi ki?
Aklındaki sorulara cevap bulamayıp Minho'nun mesajını beğendi ve televizyonu kapadı. Ardından odasına gidip vücudundaki heyecanla birlikte uyumaya çalıştı.
-----------------
selam 😞😞
hic gelemiyorum amk aglicam
bu bolumu de kisa kestim moralim bozuk
diger bolumu belki uzun yaparim bilmiyorum
nasilsiniz?
ben nasilim bilmiyorum acikcasi
SIZI OZLEDIM AMK 😭💘💖💗💓
tamam neysem
gidem de kahvalti yapam
gorusmek uzere 👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenomen Sevdası | Minsung
FanficGünün birinde YouTube üzerinden yayın yapan 2 genç tanışmaya karar verir ve ardından ortak bir canlı yayın açarlar. O yayından sonra ikisinin de hayatının değişebileceğini kim bilebilirdi ki? ! FIKIR BENIM DEGILDIR @multishipperuaaaa'NIN REELS VIDEO...