ALLAHIM SONUNDA SONUNDA COK OZLEDIM SIZI CANIM OKURLARIM gelin big hug yapalimm 🫂🫂🫂
***
Aklındaki sorulara cevap bulamayıp Minho'nun mesajını beğendi ve televizyonu kapadı. Ardından odasına gidip vücudundaki heyecanla birlikte uyumaya çalıştı.
***
Aradan yaklaşık 2 saat geçmesine rağmen Jisung'un gözüne gram uyku girmemiş, tavana boş boş sırıtıyordu. Onun henüz bilmediği, hiç tatmadığı bir duygunun başlangıcı filizleniyordu içinde; hoşlantı.
Duygularına karar veremeyen bu tatlı çocuk yüzünün yandığını hissederek yatağından kalktı. Lavaboda biraz yüzüne su çarptı ve geri dönüp odasında bir oraya bir buraya yürümeye başladı. İçinden bir ses Minho'ya mesaj atmasını söylüyor, fakat Jisung aklını dinlemek için çaba sarf ediyordu.
En sonunda uyumak için yatağına ilerlediğinde telefonunun titrediğini hissetti. Gelen mesaj tabiiki de biraz önce düşündüğü adamdandı. Mesaj sayfasına girmeyip bildirim çekmecesinden mesajları okumaya başladı.
bunnylino
Şey, selam..
Uyudun mu?
Beni uyku tutmadı da..
Eğer uyumadıysan konuşalım diyecektim..
Ama yok uyumuşsundur..
Neyse, biraz sonra belki ben de uyuyabilirim
İyi gecelerjisungie0
hayir
henuz uyumadimbunnylino
Oh, sevindim
Ama neden hala uyumadın?
Saat 2jisungie0
Seni düşünmekten uyuyamıyorum Minho||
uyku tutmadibunnylino
Anladım..jisungie0
peki sen niye uyumadin?
daha dogrusu uyuyamadin?bunnylino
||Aklımın her bir köşesini işgal ettiğin için
Beni de uyku tutmadı
Hem hava sıcakjisungie0
evet cok sicakbunnylino
||Konu bul Minho takılı kaldın
||Ne bok yicen simdi
||Aferin gerizekalı at böyle görüldü
||Sonra sen görüldü yiyince ortalığı yıkarsın amajisungie0
biraz daha iyi misin?
agrin var mi?
ya da herhangi buyuk bir hasar?bunnylino
||Bak çocuk şak diye konu buldu
||Ay o değil de
||Yerim ben bunu her fırsatta beni soruyor
(minho link isteriz askom)
Biraz daha iyiyim
Herhangi bir hasar yok
Ağrı yok
👍🏻jisungie0
cok sevindimm 🥰
1-2 gune kalmaz iyilesirsinbunnylino
Umarım..
Hadi uyuyalım artık
Geç oldu saatjisungie0
pekala
o zaman
iyi gecelerrr 🤍bunnylino
||Çok şeker bu...
İyi geceler Sung <3||Bir dakika..
||Ben şuan ona kalp mi attım..?
||Her neyse bir şey olmaz
||Yani umarımjisungie çevrimdışı
Jisung yüzünde çarpık bir gülümsemeyle telefonunu komidinin üzerine koydu. Minho'nun iyi olmasına fazlasıyla sevinmiş, bunu da ister istemez Minho'ya yansıtmıştı. Anlam veremediği bir utanç duygusuyla kendini uykunun kollarına bıraktı.
Minho ise Jisung'la konuşurken istemsizce çocuk gibi olduğunu fark ettiğinde mesaj sayfasından çıkıp bir süre düşündü. Nereden bilebilirdi ki şuan içini kıpır kıpır yapan çocuğun ileride hayatının merkezinde olacağını?
.
.
.
.
.
.
.
.
.Sabahın erken saatlerinde Minho'nun abisi Baekhyun uyanıp kafeye doğru yol almıştı. Her sabahlayan insanın çok sevdiği sabah 5-6 civarı etrafa yayılan "Ulan hayat aslında çok güzel." kokusunun eşliğinde sigarasını içiyordu Minho. Niye bu kadar erken saatte uyandığını o bile bilmiyordu, fakar etraftaki bu kokuyu duymak için üşenmeden bu saatlerde kalkabilirdi.
Balkon demirlerine yaslanmış, yeni uyandığı için saçı darmadağınık, uzun parmaklarının arasında yanan sigarayla Lee Minho yoldan geçen herhangi bir kızı rahatlıkla kendine hayran bırakabilirdi. Fakat kızlara bakacağı ne malum?
Kafasını gökyüzüne, henüz gitmemiş olan Ay'a çevirdi. İçeri gidip telefonunu almak isterdi fakat bu kadar güzel bir manzarayı hiçbir şekilde kaçırmak istemiyordu. Sigarasının son dumanını da içine çekip yolun kenarına attı. Birkaç dakika karşısındaki Ay'ı izledikten sonra kenardaki sigara paketine ve çakmağına ufak bir bakış attı. Bu zehirli maddeye başlama hikayesi aklına geldikçe daha da fazla sinirleniyordu ve 1 dal daha yakmamak için zor duruyordu. Etraftaki kokuyu içine çekerek biraz olsun kendini sakinleştirdi ve tüm kötü anılarını bir sürelik unuttu. Şuan nedensizce Jisung'un yanına gitmek istiyordu. Onun yanındayken sahte kimliğini bırakıp kendisi gibi olabiliyordu. Ve içinde Jisung'a karşı bazı duygular filizlenmeye başlamıştı bile...
----------------
SONUNDA YARABBIM ALLAHIM SONUNDAA
NASILSINIZ ASKLARIIMM
OZLEDIM SIZIII
valla beni sorarsaniz iyi gibiyim bilmiyorum
cumartesi gunu buyuk kuzenimin dugunu vae cuma gunu de kina onun icib anamla kiyafet bakmaya gidicez sozde
ama ne zaman o da bilmiyor
her an cat kapi gidebiliriz
neysem
YENI BOLUM SINIR DOLDUKTAN SONRA GELECEKTIR!!!
artik sinir koyuyorum nihahaha
en assagi bi yere yazicam siniri
OY VE YORUMLARINIZI EKSIK ETMEYIN HAYALET OKUYUCU OLMAYIN
son olarak 👇
hadi eywYORUM SINIRI: 20
OY SINIRI: 25
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenomen Sevdası | Minsung
FanfictionGünün birinde YouTube üzerinden yayın yapan 2 genç tanışmaya karar verir ve ardından ortak bir canlı yayın açarlar. O yayından sonra ikisinin de hayatının değişebileceğini kim bilebilirdi ki? ! FIKIR BENIM DEGILDIR @multishipperuaaaa'NIN REELS VIDEO...