III.

411 82 49
                                    

***

Telefonunun şarjını bitireceğini fark edip son hız şarj aletini almaya gitti. Telefonu şarja kavuştuktan sonra dışarısının çok güzel olduğunu fark etti, üzerindeki pijamaları çıkarıp kısa kollu bir tişört ve eşofman giydi. Ardından arkadaşlarına Instagram'dan yazıp hepsinin müsait olduğunu öğrendi ve kaykay sürmeye davet etti. Hemen hemen hepsi kabul ettikten sonra ufak bir süslenme faslını da bitirdi ve kaykay takımını alıp okulunun bahçesine doğru yol aldı.

***

Jisung bile bile telefonunu yanına almamıştı. Ailesine kendisini merak ettirecekti ve istediğini de eninde sonunda alacaktı. Ardından büyük bir azar yiyeceğini adı gibi biliyordu ama umrunda olmadı. Alışmıştı artık azarlanmaya.


Okul bahçesine yaklaştığında üst sokaktan gelen Jeongin'i gördü. Onunla çok uzun zamandır arkadaştı ailesi aracılığıyla. Arada kavga etseler de onların arkadaşlığı hiçbir zaman bozulmamıştı. Onun gibi bir arkadaşı olduğu için çok şanslıydı.


Hızlıca Jeongin'e seslendi olduğu yerden.


"Jelibon!"


"Efendim Sincap?"

"Gelsene beraber gidelim."


"Zaten aynı yere gitmiyor muyuz?"


"Her zaman şu aklını kullanma be çocuğum."


Kaykayına tekrar bindi ve okul bahçesine girdi Jisung.


"Kanka hiç gelmeseydin."


"Valla simdi giderim görürsünüz Jisung'u."


"Sakin ol şampiyon, bi' tur atalım ister misin?"


"İstemez miyim?"


Hyunjin çapkın bir şekilde gülümsedi ve kaykayını aldı. Jisung zaten kaykayından inmediği için hızla Hyunjin'in peşine takıldı.


"Jisung, bir şey sorabilir miyim?"


"Tabii."


"Son olanlardan haberin var mı? Ship konusu.."


"Ha evet biliyorum. Ee, ne olmuş?"


Hyunjin kafasının içinde yönelteceği soruyu şekillendirmeye çalışıyordu.


"Yani ne düşünüyorsun bunun hakkında?"


"Açıkçası.. Lee Minho'yu tanımıyorum ve nasıl biri hiçbir fikrim yok. Ama birkaç videosuna baktım ve cana yakın biri gibi. O da benim gibi oyun videoları çekiyor çoğunlukla. Tanışırsak kaynaşacağımızı düşünüyorum. Ama ship konusuna gelirsek.. İlk gördüğümde baya tedirgin olmuştum. Ama artık ipin ucunu saldım."

Fenomen Sevdası | Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin