I.

735 105 32
                                    

Uzun bir gecenin ardından tekrar sabah olmuştu ve istemese de uyanmıştı yakışıklı çocuk. Uyandıktan sonra yatağından kalkmadan bir süre tavanı izledi, ardından yanından ayırmadığı yastığına sarıldı.

Tekrar uyumak üzereydi ki telefonuna gelen bildirimle bu planı ertelenmek zorunda kaldı. Mesaj yakın arkadaşı Bang Chan'dendi.

×××

wolfchankardesnebaktin
adas bi baksana
lan bak
SAAT 12 OLDU ALOO KALK
minho uyansin 777
UYANSANA LAN PEZEVENK

bunnylino
Pezevenk falan ayıp oluyor ama

wolfchankardesnebaktin
sence bu umrumda mi canom?
her neyse gunaydin uykucu sey

bunnylino
Günaydın.. Sen beni rüyanda falan mı gördün de yazdın sabah sabah?

wolfchankardesnebaktin
ay gordum gordum de onu bosver simdi
bi senin videolarin yorumlarina baksana


bunnylino
Niye? Ne var ki yorumlarda?

wolfchankardesnebaktin
gerizekali sana diyom ki yorumlara bak
sen diyosun ne var
anan varmis kanka tovbe tovbe
bi baksan anliycan zaten


bunnylino
Off iyi be soranda kabahat zaten

×××

Yakışıklı çocuk en son yayınladığı oyun videosuna gelen yorumlara göz gezdirmeye başladı. Yorumların %40'ı videoyla, %10'u da ona edilen iltifatlarla ilgiliydi. Kalan %50'lik kısım ise daha önceden hiç tanımadığı bir çocukla ilgiliydi. Birçok takipçisi yorumlara o çocuğu etiketlemişti.
Tanrı aşkına, kimdi bu çocuk? (tanistirayim kocan)

Yorumların çoğu ondan ibaret olduğu için rastgele birinin yorumuna tıklayıp çocuğu bir stalklayıp çıkmayı düşündü. Normalde stalklamakla arası olmayan bu çocuk şimdi tanımadığı birini stalklayacaktı..


Yakışıklı çocuk bu yabancının önce adını, ardından yaşını, işini, ne tür birisi olduğunu öğrenmişti. İsmi Jisung'tu bu yabancının.

"Demek 22 yaşında, benden 2 yaş küçük." diye mırıldandı yakışıklı çocuk. Tatlı çocuktan etkilenmemiş değildi açıkçası.

Attığı hikayelere de bakacaktı fakat aklına yakalanabileceği ihtimali geldi. Ama çok da umrunda olmadı yakışıklı çocuğun ve hikayelerine teker teker bakmaya başladı tatlı çocuğun.


"Oh tanrım.. Bu çocuk story atmayı ne kadar da çok seviyor? Ben bile bu kadar aktif değilim."


Ve beklemediği bir anda abisinin sesini duydu yakışıklı çocuk...

"Kimden bahsediyorsun Lino?"

"Abi, benim videoların yorumlarına baksana. Çocuğun birini etiketlemişler, ben de ona bakıyordum."


Yakışıklı çocuğun abisi kaşlarını çatıp telefonundan kardeşinin videolarının yorumlarına baktı, bakmasıyla şoka girmesi bir oldu.


"Lan bu bizim Hyunjin'in kankası."

"Nasıl?"

"Bildiğin.. Hyun ile sıkı dost bunlar."

"Vay anasını... Ee sen soruşturamaz mısın peki niye etiketlendiğini falan?"

"İstersen niye araştırmayayım kardeşim? Bugünden itibaren karşında abin değil, dedektif Baekhyun olacak."

"Aslan abim be! Helal sana!"

"Oğlum abartma bu kadar alt tarafı soruşturacağız."

"Olsun bir şey olmaz. Her neyse ben birazdan dışarı çıkacağım, öğleden sonra da kafeye gelirim. Nasıl fikir?"

"Güzel fikir. Ben de şimdi çıkıyorum zaten."

"Tamamdır, fazla iş bırakma valla döverim."

"Sen mi beni döveceksin? Hahah hiç güleceğim yoktu. Her neyse, görüşürüz sonra."

"Görüşürüz abi."

Yakışıklı çocuğun abisi odasından çıktıktan sonra bir süre daha yatağında oturup takipçilerinin yazdıklarını düşündü. Cidden Jisung'la yakıştırmışlar mıydı onu?


Aklındaki soruları bir kenara itip duş almaya koyuldu yakışıklı çocuk. Çıktıktan sonra da kendine bir sandviç hazırlayıp çantasına koydu ve bisikletiyle dolaşmaya çıktı.

Yakışıklı çocuk dışarıda dolaşırken tatlı çocuk da yakıştırıldığı çocuğun videolarını izlemeye koyulmuştu bile.

--------------------

esselamun aleykum mumin kardeslerim

nasilsiniz

umarim iyisinizdir

karsinizda yeni bir ficle yazar olma yolunda olan biri duruyor

oncelikle fic yazmam icin izin veren @multishipperuaaaa 'ya tesekkur ederim

basta biraz tedirgin olmustum ama onu da atlatiriz insallah

tamam yeter cok konustum

2. bolumde gorusmek uzere 👋🏻👋🏻


Fenomen Sevdası | Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin