1

156 19 0
                                    

,, Nalevo" zaznělo ve vysílačce a brunetkou se otočil a postřelil dva muže.
Poté pokračoval dál po chodbě, kde na konci vykopl dveře. Před ním se objevili čtyři ozbrojené gorily, které byly o hlavu větší než on.

,,Hele, támhle je pták!" Zakřičel brunet a donutil tím všechny se otočit směrem kam se díval. To byl moment, kdy všem udělil kulku.
Popadali jako švestky.

,, Vždycky to funguje." Zasmál se pro sebe a přešel přes celou místnost k tomu, proč tu vlastně byl. K obrazu, který nebyl jenom obrazem, nýbrž zástěrkou a schovával za sebou sejf.

Přejel po spodním rámu obrazu, dokud nenarazil na tlačítko. Zmáčkl ho a obraz se povolil z pravé strany. Více jej odklopil a mohl se kochat výhledem na starý železný sejf.

,, Teď kód," řekl do mikrofonu v hodinkách.

,, 6499201"

*Cvak

,, Bingo"
Než stačil hnědovlásek otevřít sejf, tak na něj jeho kolega zařval přes sluchátko ať se skrčí. No naštěstí Minho má rychlé reflexi. Kuš, která byla nastražena, vypustila šíp, který měl mít za cíl Minhovu hlavu.

,, Díky."

Brunet se zvedl a naskytl se mu pohled na složku s důležitými informacemi. Sám nemohl uvěřit, že bylo tak snadné se dostat k té složce. Většinou toho musel zdolávat více, ale teď to bylo jinak.
Radši nad tím moc nepřemýšlel a vzal složku do ruky, čímž odstartoval odpočítávání bomby pod ní. Měl 20 sekund.

,, Je tu bomba!"

Minho nasadil největší sprint, který mohl. Nacházel se v třetím patře budovi. Doběhl do kanceláří, které byli prosklené. Moc možností neměl, aby se zachránil, vlastně jen jednu, ta druhá byla, že zemře.

,, Tak to bude bolet." Nadechl se a rozeběhl se přímo proti oknu. Prorazil sklo pár sekund předtím než bomba vybuchla. Tlaková vlna ho víc odmrštila a dopadl na střechu auta.

,, Minho žiješ?" Ozval se jeho kolega.

,, Au"

Pár sekund na to k němu přijelo černé auto, odkud vylezl vysoký blondýn.

,, Minho! Jsi v pořádku?!"
Zděšeně doběhl k brunetkou, který si sedl a promnul bolavé záda.

,, Ježiš Jo, nejsem z cukru." No to opravdu nebyl, neboť normální člověk by si odnesl horší následky, než modřinu na zádech.

Brunet slezl z auta, který mu sloužilo jako přistávací plocha a nasedl do černého auta na straně spolujezdce, ze kterého před chvílí vylezl blondýn. Sklopil okno a mávl na svého kolegu.

,, Budeš tu stát celý den, nebo co? Pojď už."

+++

,, Všichni potlesk pro našeho ocelového muže!" Celá místnost plná agentů začala tleskat, jakmile se ve dveřích objevil brunet.

Ten chvíli váhal, co se děje, než spatřil svého šéfa a kolem něj tři pošuky. Přesněji Changbina, Seugmina a Felixe. Nejlepší agenti, kteří tvořili legendární tým, do kterého patřili i Minho a Hyunjin.

,, Tak se zase všichni uklidníme, to nemáte snad něco na práci?" Brunet nestál o pozornost a potřeboval co nejdřív odevzdat složku, kvůli které si dal placáka se střechou auta.

,, Bylo by fajn, kdyby jsi  někdy tolik neděsil lidi." Vyšší poukázal na fakt, kdy se všichni rozutekli jakmile brunet zavelel.

Mission ImpossibleKde žijí příběhy. Začni objevovat