,, Zkusíme mu nabídnout dohodu a pokud na ni nepřistoupí, tak vytasíme jeho slabinu, jeho manželku." Dojde k závěru velitel.
Plán to není špatný, ale v místnosti byli dva lidé, kterým se to nezamlouvalo. Jedním z nich byl Minho, jako vždycky. Bylo mu jasné, že spoléhat se na manželku muže, který ji podvádí, a k tomu všemu s muži, není dobrý nápad. Zde ho napadají jenom dva důvody k takovému sňatku u nich. Buď se vzali z vášně, která vyprchala, nebo z rozumu, což by znamenalo, že bude Fugy žena vědět víc než se zdá.
,, Výslech proběhne v místnosti 6 a výslech povede Minho-"
Brunet se těšil jak si podá toho prevíta a donutí ho zpívat.
,, - a Jisung"
S Jisungem.
Překvapení a zároveň nenávist se mihla brunetovi v obličeji.
Samozřejmě tato novinka překvapila všudy přítomné, kteří věděli jak to mezi sebou měli ti dva.,, Chci někoho jiného."
A další překvapení. Všichni čekali, že první kdo bude prskat, že s tím druhým nechce do výslechovny, bude Minho. Avšak první byl Jisung.
,, Ne, sám si souhlasil se spoluprácí, tak budeme spolupracovat. Minho patří k nejlepším, co se týče získání informací. Takže Ne."
Ledový pohled, který modrovlásek věnoval Minhovi, když kolem něho prošel, se velmi podobal tomu, kterým ho probodával brunet.
Bez dalších slov se vydal společně s modrovláskem k oné místnosti, kde se před dveřmi zastavili.
Jisung se otočil na Minha, který měl na sobě svůj obvyklý znuděný výraz.,, Doufám, že o tobě Chan nelhal a nepřeháněl, veškeré spory mezi námi chci tam odložit stranou a soustředit pouze na cíl, získat informace, platí?"
Jisung natáhl ruku k brunetovi, který ji přijal.
,, Platí, ale pokud to tam posereš, tak tě vynesu v zubech."
,, Též"
S tím se pustili do místnosti. Fuga seděl u kovového stolu na kovové židli s rukami v poutech.
,, Ty! Ty zasraný hýždě!"
Samozřejmě, že tyhle lichotky patřily na Jisungův účet.
,, Tak se uklidníme, Jo? Zrovna úplně nejsi v postavení, kdy si můžeš vyskakovat."
Minho zastavil Fugu ve veškerých dalších slovech, které měl v plánu vypustit.
Brunet usedl naproti Fugovy a Jisung se opřel o stůl. Byla zde volná ještě jedna židle vedle Minha, ale Jisung si odmítal sednout. Už teď se držel, aby neztratil nervy. Avšak na povrchu působil chladně.
,, Takže, chceme informace, to jsi doufám už pochopil."
Minho položil na stůl složku, kterou dostal s sebou.
,, A co bych z toho měl, kdybych vám něco řekl, hm? Nic, tak mě pusťte dřív než toho budete litovat."
,, Bylo nám jasné, že tohle řekneš, proto pro tebe máme nabídku. Řekneš nám, co chceme vědět a za odměnu dostaneš 2 miliony na účet, budeš propuštěn a pod naší ochranou."
Jisung sledoval Fugu, jak přemýšlel, jestli mu stojí taková nabídka za oběť a doufal, že nebude dělat problémy a přijme to.
,, Co když odmítnu?"
Na to konto předhodí Brunet složku na stůl před Fugu, která se rozevře a nechá na okrasu fotky v ní.
,, Zajali jsme tvojí ženu, takže jestli ji chceš ještě někdy vidět, radil bych ti mluvit."
ČTEŠ
Mission Impossible
ActionZločinec a agent. Jak se může stát, že zrovna tihle dva budou spolupracovat na jednomu případu? Minho ze srdce nesnáší Jisung, který ale nemůže říct to samé. Změní Minho pohled na Jisunga, až se dozví pravdu?