Skupina tří agentů už nějakou chvíli se nacházela v obrovské vile, kde se nacházel onen ples a pozorovala a analizovala okolí.,, Vidím rybu na jedenácté hodině. Je sám s 3 gorilami."
,, Fajn, já jdu najít jeho přítelkyni a Felixi, ty běž za ním, ať ti ta dvoje rybka neuplave. Hyunjine, kdyby se něco dělo, tak dej vědět. Všichni známe úkol, tak do práce."
Minho rozdal úkoly a rozdělil jejich partu. Musel co nejdřív najít Barbaru.,, Lidi, máme problém." Zaznělo upozornění od Felixe.
,, Fugu už někdo zaujal."
,, Kdo?" Brunet byl netrpělivý z odpovědí mladšího.
,, Jisung." Brunet se na milisekundu zarazil a potom se snažil zachovat klid. Jak on toho člověka nesnášel.
,, Jdu za tebou, Hyunjine, ty postarej o Barboru."
,, Rozumím"
Brunet se začal prodírat davem a doufal, že to byl pouze blbý vtip jeho kolegy.
Bohužel, když dorazil za Felixem, tak viděl na vlastní oči někoho, o kom doufal, že ho dlouho neuvidí.
,, Co budeme dělat?"
Zeptal se mladší, neboť situace vypadal špatně. Tuhle misi museli zvládnout, šlo až o moc, aby to zabalili.,, Mám nápad, běž na záchod, za chvilku tam za tebou zajdu."
Poslal Felixe na záchody a sám šel přímo za Fugou. Během cesty si vzal šampaňské od jednoho z číštníků a nenápadně přišel zezadu a rozlil šampaňské na Fugu.
,, Co to-"
,, Moc moc se omlouvám pane, jsem strašný trouba. Ježiš-"
Začal se omlouvat Brunet.,, Bože člověče, víš jak byl drahý ten oblek?! Ty pitomče-"
Fuga vztahoval ruku, že uhodí Minha, jenže ho zastavila jedna ruka.,, Ale zlato, nerozčiluj se, je to idiot, pojď na záchody a tam ti pomůžu vyčistit oblek. Stejně ho nebudeš dlouho potřebovat~"
Jisungův svůdný hlas zněl v Minhových uší jako zvracení, ale i nad tou představou nechal zachovaný omluvný výraz, neboť právě Jisung udělal přesně to co chtěl.
,, Dobře kotě, když si to ty. Doufám, že oblek nebude jediný, co budu drhnout~"
,, Ale ty jeden lumpíku, pojď už."
Jisung zatahal Fugu směrem záchodkům a nechal tam stát Minha, který měl co dělat se nepoblít z toho, co slyšel před chvílí.
,, Felixi, ryba se chytila do sítě, jde k tobě a je i s Hanem."
Minho následoval kroky dvojice a vkročil na záchody, nezapomínajic za sebou zamknout.
Naskytl se mu pohled na Fugu s rozeplou košilí a sakem dole. Vedle něho stál Jisung, který mu rozepl poslední knoflík.
,, Nevěděl jsem, že ty jsi na starší."
Brunet se opřel o zeď a s úšklebkem pozoroval, jak se modrá hlava otočila k němu.,, Víš, málem jsem tě nepoznal, ale potom mi došlo, že jediný schopný idiot, který by dokázal vylít šampaňské, jsi ty."
,, Hele, co je tohle, brouku, co se to děje?"
Jisung se znovu otočil na Fugu a praštil ho do nosu, on se skácel k zemi v bezvědomí.
,, Víš, moc rád bych si s tebou povídal, ale mám něco na práci, takže jestli mě omluvíš, tak odcházím, i s tím starcem."
,, Ani náhodou."
Jisung povytáhl obočí a na tváři se mu objevil úšklebek, který měl před chvílí brunet.
,, Oh tak tady se někdo chce prát? Fajn, ale nezapomeň, kdo naposledy vyhrál."
Jisung se přemístil do bojového postoje a naznačil Minhovi, aby začal.
,, Chyby se stávaj, ty jsi názornou ukázkou."
Minho vystartovala po Jisungovi, který to čekal, takže se s přehledem vyhnul a chtěl Minhovi podkopnot nohy, ale Minho to tušil, takže přeskočil Jisungovi nohu. A taky souboj mezi nimi by velmi napínavý. Oba dva byli velmi zdatní bojovníci a do boje byli tak zapálený, že si ani jeden z nich nevšiml Felixe, který vylezl u kabinky a odnesl Fugu pryč.
V jednu chvíli Minho zakopl o vlastní nohu a společně s Jisungem spadli na zem.
Momentálně se Jisung nacházel pod Minhem, který se zapíral rukama o zem vedle Jisungovi hlavy.,, V pasti"
Usmál se Minho.,, Neřekl bych."
V mžiku Jisung přetočil pozice a nacházel se na Minhovi.,, Seš takovýhle divoch i v posteli? Mohl bych se zeptat někoho, kdo s tebou spal, ale hádám, že jsi panic."
Modrovlásek se spokojeně posadil na místo, kde se měl nacházet brunetův pokládek a schválně se zavrtil.Minho ho chytil za boky, které schválně silně stiskl.
,, To by ses divil, jaký jsem v posteli. Kdybych s tebou skončil, tak by sis nemohl týden sednout."
S tím vzal Jisunga za ruku a stáhl ho pod sebe a zkroutil mu jí za zády.
,, Nevěříš?"
Jisung se pouze uchechtl a pohodlněji si lehnul ignorujíc bolest v pravé ruce.
,, Zatím ne."
,, Minho, vezmi Jisunga na základnu."
Minho myslel chvíli, že jeho kamarádovi přeskočilo. To bude z toho počítače.
,, Mine, to nemyslíš vážně?!"
,, Rozkaz od Chana"
Brunet si frustrovaně oddechl a pustil Jisunga.
,, Máš štěstí, velitel tě chce."
Když se zvedali, tak Jisungovi na tváři hrál vítězný úsměv.
,, Hm.. tak to je smůla, protože já nechci, tak se měj."
Jisung se otočil na patě a vydal se k východu. Fuga už byl dávno pryč , takže nezbyl důvod pro něj, aby déle zůstával.
,, Hele-!"
Minho ho chytil za paži a v tu samou chvíli se modrovlásek sesunul k zemi a nebýt Minha, který ho chytil, tak dostal pusu od země.
,, Ehm- lidi, on omdlel."
,, Co jsi mu proved?"
,, Nic"
Minho Jisunga opatrně položil na zem a všiml si krve, která vytékala Jisungovi z úst.
,, Tohle mi tu teď vážně chybělo."
ČTEŠ
Mission Impossible
ActionZločinec a agent. Jak se může stát, že zrovna tihle dva budou spolupracovat na jednomu případu? Minho ze srdce nesnáší Jisung, který ale nemůže říct to samé. Změní Minho pohled na Jisunga, až se dozví pravdu?