,, Dobrá práce všichni! Pro dnešek máte padla, byl to dlouhý den a všichni zasloužíme odpočinek."
Velitel ukončil schůzku a pustil všechny domů. A jak se dalo očekávat, tak nikdo neprotestoval. Bylo něco před půlnocí. Jisung měl v plánu už odejít, když si ho Changbin odchytil.
,, Ty ještě nikam nejdeš, máme si o čem promluvit."
Nikdo tomu nevěnoval pozornost, kromě Minha, který oba dva přejel pohledem, ale rozhodl se to nijak neřešit. Byl unavený a poslední o co by chtěl starat by byl Jisung.
Sbalil si věci a vyrazil do garáží, kde měl zaparkované svoje auto. Od ústředny bydlel takovou půl hodiny cesty za což byl velmi vděčný. Cesta mu ubíhala rychle.Jakmile dorazil domů, odhodil všechny věci a skočil pod sprchu. Pod teplou vodou uvolnil tělo a nechal průběh svým myšlenkám. Přehrávač si celý. Nová spolupráce byla hlavním tématem jeho myšlení. Byl si vědom, že i přes odpor k mladšímu ho bude muset nějakou dobu snést. I když nerad přiznával, že spolupráce při výslechu nebyla špatná....
,, Dost o něm!" Mluvil sám k sobě.
Vypl vodu a s ručníkem kolem pasu se přesunul do pokoje. Jedna taková zvláštnost o starším byla, že miloval spánek bez oblečení. Zastával se názor, že pyžamo je zbytečné a ještě zbytečnější pokud žijete sám.
Naposled nařídil budík a ulehl ke spánku.+++
,, Seš připravený na prohru?"
,, Tady si někdo až moc věří."
Hyunjin včera seznámil s programem týmu, který zahrnoval i ranní tréninky. Při té příležitosti se vsadili, že si dají souboj, a ten kdo prohraje, dluží tomu druhému láhev soji. Což nás vede až sem, do tělocvičny v instituci.
,, Dobře, jakou chceš zbraň?"
Hyunjin ukázal cvičební zbraně. Od obyčejné tužky ke kopí. Rozhodně bylo z čeho vybírat, ale jakmile Jisung zpatřil jeho oblíbené nože, tak nebylo co řešit.,, Takže drápové nože? Zajímavá volba."
Hyunjin na druhé straně držel svojí dávno vybranou zbraň.
,, Říká ten, kdo si vybral středověkou dýku."
Dlouhán si pouze odfrkl a protočil mezi prsty dýku.
,, Neboj, všechno je to tupé, takže se tvojí tvářičce nic nestane."
,, To já slíbit nemůžu."
Jisung se cítil ve svém živlu, vzato Hyunjin trochu znejistil nad Jisungovou sebedůvěrou.
,, Tak jo, na místa."
,, Start!"
+++
Minho vcházel do tělocvičny, ze které byli už z chodby slyšet zvuky souboje. Dnes se mu podařilo přijít o trochu déle než normálně na ranní trénink kvůli dopravě. Ovšem co ho rozhodně překvapilo, bylo vidět souboj mezi Hyunjinem a Jisungem. Netušil, když Chan řekl spolupráce s modrovláskem bude znamenat, že bude s nimi dělat všechno.
,, Ajjjjjj! Dobrý, to stačí! Vyhrál!"
Zadýchaný dlouhán ležel na zemi, celý orosený a vyčerpaný, s touhou opustit tento svět. Ukázalo se totiž, že Jisung vynikal v boji na blízko.
ČTEŠ
Mission Impossible
ActionZločinec a agent. Jak se může stát, že zrovna tihle dva budou spolupracovat na jednomu případu? Minho ze srdce nesnáší Jisung, který ale nemůže říct to samé. Změní Minho pohled na Jisunga, až se dozví pravdu?