5

49 8 2
                                    

,, Ne, ty tam rozhodně nejdeš."

,, A ty jako bys měl jít? Žertuješ? Víš vůbec čím se živým? Já jsem v tomhle expert."

,, Tak a dost! Vaše dohadování mě nezajímá. Minho, jde s tebou na akci Jisung. Nadávej si potom do všech čertů, ale sám víš, že na tuhle akci  ho potřebuješ. ,,A ty!" Chan ukázal na Jisunga. ,, Dohodnuli jsme se na spolupráci, tak se smiř s tím, že budeš muset pracovat s Minhem."

Velitel svolal lidi z jeho týmu do "jeskyně". Po úspěšném rozhovoru s Fugem, který měl na starost Jisung a Minho, nesměli plýtvat časem. Ne když už se případ konečně hnul.

,, Fuga má ochranku kolem domu a bezpečnostní systém. Vaším úkolem bude se nepozorovaně dostat dovnitř a získat tu flešku. Plánek budovy už máte v mobilech.O dalších informacích se dozvíte za jízdy, takže jděte."

Vedle Jisunga se objevil Hyunjin, který ho poplácal po zádech.

,, Vím, že jsi tu jak ztracená ovce, takže doufám, že ti nebude vadit, když ti ze začátku trochu pomůžu se zorientovat."

Hyunjin nesdílel nenávist k Jisungovi jako Minho. Vlastně Minho byl jediný, který proti Jisungovi něco měl, ostatní s ním byly v pohodě.

,, Dík."

Jisung věnoval menší úsměv Hyunjinovi a nechal se vést přes zbrojírnu po garáž. Sdílel auto s Hyunjinem, což zřejmě nebyla náhoda.

Všichni si dali do ucha vysílačky a zaply je.

,, Vážení cestující, jsme rádi, že jste si vybrali naši cestovku a doufáme, že cesta pro vás bude více než příjemná."

,, Seugmine, přísahám, pokračuj a zanesu ti vir do tvého počítače."

,, Tak klídek Lee, každý nemá pořád tak chmurnou náladu jako ty. Každopádně jsem prostudoval mapu Fugova pozemnku a směny ochranky. Kamery mají slepý bod na jižním konci, ale někdo se bude muset před tím odvést pozornost. Nemáme dost informací o budově takže to vevnitř bude už jenom na vás."

,, Rozumíme. "

Celá skupina se dal do práce. Na místě byli v rekordním časem tím, že museli zaparkovat auta dál od domu, aby byli skrytí. První auto s Hyunjinem a Jisungem mělo za úkol odlákat pozornost a jít ze předu domu a druhé auto s Minhem a Felixem mělo za úkol vypnout kamerový systém a proplížit se dovnitř do domu.

,, Takže jak se to říká? ,Dneska je krásný den na zachraňování životů'?"

,, Hyunjine, tohle není nějaký pitomý seriál o chirurgech a ty nejsi Mcdreamy."

,, Jestli je tak pitomý Lee, tak mi řekni jakto že víš přezdívku doktora Sheprda? Hm? Jako neříkej víc, já vím všechno."

,, Doufám, že tohle bylo všechno od vás a můžem se vrhnout do akce."
Jisung byl normálně pro fórky a škádleníčko, hlavně když se jednalo o pana s kamennou tváří, ale u téhle akce se cítil nesvůj a chtěl to mít rychle za sebou. Taky tomu nepomáhal fakt, že měl pár zlomených žeber a z nedávné akce otřes mozku. Ptáte se proč vůbec dnes šel do akce a nedal si volno? Přesně na tohle se ho ptal i Changbin, ale Jisung byl tvrdohlavý. Proto mu Changbin naordinoval prášky na bolest, které při první příležitosti odložil.

,, Jisung má pravdu, tak se nechovejte jak malá dětska."
Seugmin se ozval všem do sluchátek a vykouzlil tak menší úsměv Hanovi na tváři.

Skupina se rozdělila. Hyunjin a Jisung zůstali chvíli u auta, kdy mezitím Felix a Minho odešli jiným směrem kudy měli namířeno.

,, Takže jaký je plán? Půjdem tam a zazvoníme na zvonek?" Hyunjin pouze vtipkoval, ale Jisung měl přesně tohle na mysli.

,, No.."

,, To nemyslíš vážně ?! Máme být nenápadný, pokus se nemýlím, tak tohle úplně nenápadný není."

,, Máme především odpoutat pozornost, tak co jiného chceš dělat?"

Jelikož dlouhán nepřišel ani po minutě s nějakým plánem, tak se Jisung rozešel přímo naproti domu. Veškeré nápadné zbraně schoval a zval na sebe ustrašený výraz.

,, Počkej na mě!"

Hyunjin ho doběhl a napodobil, s rozdílem, že on své zmatení nedokázal skrýt.

Jakmile byli před domem, tak zazvonili na zvonek. Po chvilkovém vyzvánění se z reproduktoru ozval mužský hlas.

,, Co chcete?"

Jisung naznačil Hyunjinovi ať to nechá na něj a promluvil.

,, D- dobrý den  - ne -heh teda večer. Já se M-moc omlouvám, že ruším, ale porouchalo se nám auto a přišli jsme p-požádat o pomoc. Já ani můj kamarád se v autech nevyznáme a nikoho jsme v okolí nezastihli. Mohli by jste nám pomoct, prosím?"

Jisung se snažil udělat obličej plného zmatku, neštěstí s šperků roztomilosti, když maličko nafoukl tváře. Byla tam kamera, která je smímala.

,, Prosím?~ Jinak jsme úplně nahrání. "

Nějakou dobu bylo ticho. Jisung už si myslel, že to nakonec nevyjde, ale nakonec se ozval ten samí hlas.

,, Někoho vám posílám, umí to s auty."

,, Děkujeme!!!!"

Z brány vyšli dva muži z čehož jeden nesl menší kufřík.

,, Dobrý den, panové! Mockrát vám děkujeme. Ježiši vy jste jak bohem seslaní naši spasitelové."

,, Kde máte auto?"

Oba chlapi měli odměřený výraz a zjevně je tohle otravovalo.

,, Kousíček odsud."

Celou cestu k autu Jisung mluvil a házel každou chvíli kompliment na ty chlapy. Bylo vidět, že pozornost, která jim byla dopřávaná se jim docela líbila a tak postupně navazovali  s Jisungem delší a delší konverzace. Hyunjin mezitím oba opatrně prohlížel. Všiml si, že jsou oba ozbrojení pistolí u opasku, jeden trošičku kulhal na nohu, což by si netrénované oko hned nevšimlo.

,, Tak tady je naše auto."

Muž s kufríkem šel ke kapotě a otevřel ji, aby se koukl na motor. Mezitím Hyunjin s Jisungem tiše odtranili druhého muže.

,, Vypadá to, že je tady všechno v pořádku, zkuste zapnout motor."

Jisung spěšně došel za mužem jakoby nic a usmíval se, mezitím co se za ním plýžil Hyunjin.

,, To je divný, přísahal bych že se z toho předtím kouřilo."

Muž vypadal, že mu něco nesedí.

,, Kde je můj kolega?"

,, Spinká a tu budeš za chvilku taky."

Muž se chtěl na Jisunga vrhnout, ale v tu stejnou chvíli ho Hyunjin kopl ze zadu do kolene a Jisung mu dal pěstí s čím se svalil na zem jako švěstka.

,, Dobrá práce, netušil jsem že si takový herec."

,, Spoustu věcí o mě nevíš, ale teď ho hoďme k tomu druhému."

Mission ImpossibleKde žijí příběhy. Začni objevovat