Part 9

1.1K 54 1
                                    

Differential Us 9

'အာ့့့့့ '
တစ်ယောက်နဲ့ အများဆိုတော့ ရိပေါ်အထိနာတာပါဘဲ ။လှုပ်ရှားမူများလေ အားအင်ကုန်ခမ်းလာဆိုတော့ ရိပေါ် နည်းနည်းလေးတောင် လှုပ်ရှားမူမလုပ်ချင်တော့ဘူးး။ ဒါပေမဲ့ သူအလျော့ပေးလိုက်လို့လဲ မဖြစ်ပြန်ဘူးး ။ အားး ဒဏ်ရာတွေသာ ဘဲကြီးတွေ့သွားရင် ရိပေါ်ကို အဖိုးအိုပေါက်စလေးလို့ဘဲ တစ်တွတ်တွတ်ပြောရင်း စိတ်ပူနေတော့မှာ ။

"ရိပေါ် မင်းအနောက်မှာ.... ‌လာနေပြီးး လာနေပြီးး ဘေးမှာ ... ငုတ် ..ငုတ်ရှောင် ...ဟာာ... အရှေ့မှာ ...ဘေးထွက် ဘေးထွက် ...လာပြီးးး လာပြီးး ဘေး‌ကိုရှောင် .. ဟာာာ ၀မ်ရိပေါ် နာသွားလားး .. မလှဲကျစေနဲ့ အနောက်မှာ ငုတ်လိုက် .....မြန်မြန်"
"၀မ်ဟောက်ရွှမ်းးး မင်းးးပါးစပ်ကိုငါဘာနဲ့လာပိတ်ပေးရမလဲ "
"ငါကမင်းအဆင်ပြေအောင် ပြောပြနေတာလေ"
"မင်းကြောင့် အာရုံပိုနှောက်တယ် ကွ"
"၀မ်ရိပေါ်််် မင်းးးးးးး ငုတ် ငုတ်.... မင်းနဲ့ နောက်မှ ရှင်းမယ်.... အရှေ့မှာ ....အရှေ့မှာ ...ရိပေါ် မင်းး ဟိုကောင်တွေကို သေချာကော ပြောခဲ့ရဲ့လားး"
"ငါ location ပို့ခဲ့တယ် အာ့့့"
"ငုတ်ရှောင်လေကွာာာ .....အနောက်မှာ လဲသတိထားအုံး.... Location တစ်ခုဘဲ ပို့ခဲ့တာလား"
ခွပ် ခွပ် " အာ့့ ဘဲကြီး မသိစေနဲ့လို့့တော့ ပို့လိုက်တယ်"
"ဘာာာ အဲ့တာဘဲလားး ....အရှေ့မှာ ရှောင် ..... Location တစ်ခုနဲ့ ဟို ငဒူတွေက ဘာသိမှာလဲ .....အနောက်မှာ လာနေပြီးး .... အကိုရှောင်း အတွက်ကျစာပို့ခဲ့ပြီး... ဘေးမှာ ငုတ်အုံးးး.....မြန်မြန်လိုက်လာဆိုတဲ့ စာတစ်ကြောင်းတောင် ထက်မပို့နိုင်ဘူးလားး "
"၀မ်ဟောက်ရွှမ်းး "
"ပိတ်ပြီး ပိတ်ပြီးး အနောက် ..... အယ် "

"ဟောက်ရွှမ်းး ခုံပေါ်ကြိုးနဲ့တုတ်ခံထားရလဲ မင်းစကားများတုန်းဘဲနော် "
"ကျန်းချန် ဘာလို့နောက်ကျနေတာလဲ "
"မင်းတို့ကားတွေက ဗရမ်းဗဒါရပ်ခဲ့တော့ ငါတို့နောက်ကားတွေက ဒီနေရာထိလမ်းလျောက်လာရတာပေါ့"
"မင်းဒီထက်နည်းနည်းနောက်ကျရင် ဟိုမှာကြည့်...ရိပေါ် ‌ဂန့်တော့မှာ ချင်းချန်ကော "
"အနောက်မှာ အေးဆေးလမ်းလျောက်လာတယ် ငါကစိတ်မ‌ရှည်လို့ ပြေးလာတာ "
"ဟက် ထင်တဲ့အတိုင်းဘဲ အဲ့ချင်းချန်က "
"မင်းတို့နှစ်ကောင်က စကားအရမ်းများတာဘဲ ရိပေါ်ကိုနည်းနည်းပါးပါးကူအုံးလေ "
"ဟဲ ဟဲ မေ့သွားလို့ပါ ချင်းချန်ရာ "
"ကျန်းချန် မင်းရိပေါ်ကို ကူလိုက် ဟောက်ရွှမ်းကြိုးကိုငါဖြည်ပေးလိုက်မယ် မဖြစ်ပါဘူးး ငါပါကူမယ် "
"ကြိုးတော့အရင် ဖြည်ပေးအုံးလေ မင်းတို့နှစ်ယောက်လုံးသွားရင် ငါကိုဘယ်သူဖြည်ပေးမှာလဲ"
"အကိုရှောင်း ဖြည်ပေးလိုက်မယ် "
"ဘာာာာ အကိုရှောင်းး"
"ချင်းချန် ရိပေါ်ကို ကူလိုက်နော် မထိခိုက်စေကျနဲ့့ "
"အကိုရှောင်း ဘယ်ကနေပါလာတာလဲ အကိုပါလာလို့မဖြစ်ဘူးလေ ဟိုနှစ်ကောင်က ဘာလိုခေါ်လာတာလဲ ရိပေါ်သိရင် မလွယ်ဘူးး အားးးးးး အဲ့နှစ်ကောင်က အသုံးကိုမကျဘူးး "
"ဟောက်ရွှမ်း စိတ်အေးအေးထားနော် အကိုကြိုးဖြည်ပေးပြီးပြီးး"
"ဒါပေမဲ့့့"
"ရိပေါ် ! အနောက်မှာ သတိထားး "
"အာ့့့့ အနောက်က ချောင်းရိုက်ရလားး " ခွပ် ခွပ် ခွပ်

Differential Us (Complete)Where stories live. Discover now