yeni kişiliğinin doğuşu

20 4 33
                                    

!!!!!!!DİKKAT!!!!!!!

Bu bölümlerde geçen olaylar, size kurgu olduklarını umduracak kadar gerçek olaylardır.

Eğer hikayede geçen karakterler size gerçek hayatta birini veya direkt kendinizi hatırlatıyorsa, bilin ki milleti rezil etmek amacıyla bu hikayeleri yazsaydım karakterlerin takma adları değil soyadlarından telefon numaralarına kadar her bilgilerini yazardım.

Ha olurda üstünüze alınırsanız hatırlatırım ki kitapta adınız yok. Ama anlatılanlar uyuyorsa suçlu sizsiniz.

Kitapta geçen boklar sizin yediklerinizle ve bağırsak sağlığınızla uyuşuyorsa susup kendinizi açık etmeyin.

Biraz aklınızı kullanın demek istiyorum ama bu kitapta geçen birinden aklını kullanmasını beklemek benim mallığım olur.

Biraz agresif bir giriş oldu farkındayım. Ama kitabın kendisinin özünde agresifliğin yattığını da inkar edemem.

Amaç bu sinir ve öfkenin bedenen zarara sebep olmadan atılmasıdır.

Dikkatli okumalar.


☆☆☆☆☆☆☆



Tutku yatağından kalktığı gibi tenis oynamaya gidermiş.

Sanırsam ki bu aktivite hayatı boyunca yaptığı tek masum ve sağlıklı aktivitesi olabilir.

Taa kiiii... anne ve babası onu tenis oynamaktan alıkoyup, ona zorla it gibi ders çalıştırana kadar.

Zavallı Tutku ne yapsın, psikopat bir anne ve babası olduğu için sesini bile çıkaramamış.

Üstelik telefonunda garip etkinlikler yaptığı için annesi telefonundaki her şeyi kontrol ediyormuş.

Kısacası Orospu'nun kendi kızına gram güveni yokmuş. Çünkü Orospu hanımın ismi sıfat gibi Tutku'ya geçmiş.

O sırada mal adam Malman ara sıra içip içip evde terör estiriyormuş. Orospu buna aşırı sinirleniyormuş ve ne zaman Malman içki içse onu evine almıyormuş.

Tutku bir süreliğine mallığını bastırmak zorunda kalmış.

Çevresindekiler ondan gram başarı beklemezken Tutku göt korkusuyla sınavda iyi bir derece yapmış.

Zavallı, babasının onu özel bir liseye yazdıracağını düşünmüş. Ne de olsa artık eskisi kadar mal gözükmüyordur, değil mi?

Ama Malman'ın başka planları varmış.

Bırakın Tutku'yu özel okula göndermeyi, salak çocuğunu başka bir şehirdeki bir devlet lisesine yazdırmış.

Zavallı salak kız, babasına yalvarmış başka bir şehire gitmemek için...

Ama Malman dinler mi? Yooook. Onun sözü dinlenmek zorunda. Niye? Çükü var.

Ayrıca Malman kızından bıkmış. Ona göre Tutku, küçük kız kardeşini kıskanan sorunlu salak bir çocukmuş.

Üstelik Orospu ve Malman Goril'le olup bitenleri çaktırmasalar da az çok biliyorlarmış. Malman da herhalde Tutku uzaklara gidince şap yutmuş askere döner diye düşünmüş.

Malların Hayatından SeçmelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin