"Oči jsou k ničemu, když je mysl slepá."
~
Castiel se posadil o několik stolů dál od něj.
Seděl se zdravotní sestrou, která se stále soustředila na Deana.
Dean byl vždy na ženy. Od střední školy začal přimět dívky, aby si ho všímaly, Dean to miloval. Miloval, když si ho ženy všímaly.
Dívka byla mladá a krásná, s hustými černými vlasy, které se téměř dotýkaly podlahy. Dean nemohl spustit oči z jejích vlnitých loken. Další věc, která upoutala jeho pozornost, byly její tmavě hnědé oči, které byly orámovány tenkými brýlemi, zdálo se, že odpovídají jejímu držení těla, sofistikované.
Dívka věnovala Deanovi široký úsměv, Dean si nemohl pomoci a šel za ní.
"Dobrý den, slečno," pozdravil Dean a svalil se naproti mladé ženě.
"No ahoj cizinče," odpověděla žena a její opálené tváře se zabarvily do růžova.
Dean se na dívku půvabně usmál, což způsobilo, že její tváře ještě více zčervenaly.
"Jak se jmenuješ, krásko?" Zeptal se Dean a naklonil se blíž. Ukázala na svou jmenovku.
"Nevidím tak daleko, chceš, abych se naklonil blíž?"
"Jestli si troufáš," odpověděla a věnovala Deanovi okouzlující úsměv. Dean se přisunul trochu blíž, až jejich tváře byly méně než metr od sebe.
"Braedenová. Braedenová co?" zeptal se Dean a hluboce zíral do jejích čokoládou pokrytých očí.
"Lisa Braedenová."
"Pěkné jméno," odpověděl Dean s úsměvem.
"Omlouvám se, že vás přerušuji," vytrhl se Dean z transu drsným hlasem, "ale, Liso, musím doplnit léky."
Byl to Castiel, který se posadil hned vedle Lisy.
"Ahoj Castieli." Dean se s krátkým pozdravem rukou odtáhl od dívky a vklouzl zpátky na své místo. Dean byl trochu naštvaný, že Castiel přerušil spojení mezi ním a Lisou, ale ve skutečnosti mu to příliš nevadilo, koneckonců, dívek je víc.
"No jasně, Castieli," odpověděla Lisa vřele a vzala mu z rukou malou oranžovou nádobku, "hned se vrátím." Dean s úsměvem přikývl, než odešla.
Hubený muž se nedotýkal svého jídla, což byl hamburger s malým soustem a světle žlutými hranolky.
"Nemáš hlad?" Zeptal se Dean a Cas pokrčil rameny.
"Dneska ne, stejně jsem to jedl většinu dní," řekl a zvedl si brýle. "Proč, chceš moje jídlo?"
"Přesto, že miluji hamburgery, ne, díky."
"Protože jsem si z toho ukousl?"
"Cože? Ne, samozřejmě, že ne."
"To je to, co naznačuješ, Deane," zavrčel Castiel a Dean byl zmatený, proč se ten chlapec tak rozčiluje.
"Ne. Ne. Jen jsem myslel -"
"Jen jsi z tebe dělám srandu, Deane," zasmál se Cas a široce se usmál. Dean se zasmál a zavrtěl hlavou.
"To nebylo hezké." Dean se zasmál a Cas znovu pokrčil rameny.
"Nejsem milý."
Než Dean stačil odpovědět, Lisa se vrátila a její dlouhé černé vlasy se houpaly ze strany na stranu.
ČTEŠ
Never Let Go - A Destiel Fic
RomanceDean Winchester žil život, který byl chápán jako normální. Přes den pracoval, aby zaplatil nájem za svůj mizerný byt, a v noci šel do nejbližšího nočního klubu, aby se vyspal s nejbližší dívkou, která mu padla do oka. Byl to průměrný mladý muž kole...