San üstüne giydiği montu ile gece diye düşünmemiş balkona çıkmıştı. Canı çok sıkkındı ve buna rağmen kardeşi ona cephe almıştı. Gitme muhabbetini abartması ayrıca San'ın canını sıkmıştı. Zaten gidiceklerdi.
Şimdi ise balkona oturmuş yaz yağmurunu izliyordu. Yarın eşyalarını toplayacaktı. Çokta dağıttığı bir şey yoktu. İpte asılı olan bir kaç kıyafetini alıcaktı işte. Başını geriye atıp gözlerini kapadı. Yağmurun kulaklarına ilahi gibi gelmesi hoşuna gitmişti.
Kulağı açılan kapı sesiyle rahatsız olmuş ama gözlerini açmamıştı. Yanına ağırlık çökünce derin bir nefes alıp verdi. Kimin geldiğini bilmiyordu ama konuşmamasını diliyordu.
Derin bir nefes sesi kulağına ilişince gözlerini açtı. Yeosang'ı görünce önüne çevirdi başını. Konuşmak istemiyordu gerçekten kızgındı kardeşine.
" San kızgın mısın gerçekten? Ben senin ikizinim diğer parçan. Hissediyorum ben tamam mı? Bana kızma üzgünüm seni unuttum Woo'ya olan hislerini görmezden geldim özür dilerim."
San uzun bir şekilde konuşan kardeşine dönüp baktı. Tek kaşı hava da ve yüzü ürpertici bir biçimde ciddi duruyordu.
" Jongho ile aran nasıl?" Beklemediği soru ile durdu bir an Yeosang. Sonra ise omuz silkti." Normal iyi yani geçmişe bakarsak. Belki de köy de olduğumuz için bilmiyorum görücez yani."
San başını aşağı yukarı salladı. Kollarını açınca hemen kollarının arasına gelen kardeşini sıkıca sarmaladı. Miss kokusunu içine çekip saçlarına öpücük kondurdu.
" Yarın yavaştan hazırlanırız." Yeosang başını aşağı yukarı salladı.
" Gitmek istemiyorum ama işte yani elden gelen bir şey yok civcivim. Üzülme sakın."Yeosang San'ın kollarının arasından çıkıp saçını savurdu.
" Ben kolay kolay üzülmem merak etme gitmeden önce Wooyoung ile aranı yapıcam."" Hayır Yeosang sakın bu sefer kalbini kırarım." Yeosang omuzlarını düşürdü. Ama aklına gelen plan ile sırıttı. San ise sırıtan kardeşinin kafasına vurdu.
" Sakın dedim Yeosang."Yeosang ise o an melek moduna bağlanıp oflayıp başını salladı. Gerçekten bir şeytandı.
•••••••••••••••••
Yeoseos kişisi
" San'ın Woo'yu kapma "
adlı grup oluşturdu.
Rehberde ki 5 kişiyi ekledi.Bro'm
Bende ne zaman diyordumKısacocuj
Evet şimdi planı anlat YeosangZavallışey
Ya gerçekten Woo sevmiyorsaŞerefsiz
Olabilir çok ciddi dedi çünküKısacocuj
Kardeşimi tanıyorum
Hoşlanıyor sadece....Yeoseos
Sadece ne???Kısacocuj
San'ın çok çapkın olması onu korkutuyor
Yani güven problemleri olan birisiYeoeos
Abi San asla sevgilisi yerine başkasına bakicak tip değil kiŞerefsiz
Belli olmaz ama yaniYunho
Bana güvenmiyor musun??Şerefsiz
Güveniyorum sevgilim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore'ye Gideverek Gari
FanfictionTorunlarını yaz tatili için koca şehirden, köye çağıran bir adet büyük anneydi. Ve buna izin vermeyen babaları! vardı. İLK FİCİM💜 Ateez - Wanteez 5-6 bölümlerinden esinlenilmiştir!!!! Hayrankurgudur! Gerçekle alakası yoktur! Yan karakterler ve ship...