Yunho park ettiği araçtan inince tek tek diğerlerinin inmesini bekledi. Boşalan araçla kapıları kilitleyip diğerlerine döndü.
Sürekli bir birbirleri ile didişmeleri hoşuna gitmiyordu." Tamam bırakın tantanayı Jongho ve Yeosang gidin et ve tavuk bölümüne bakın. Hongjoong ve Seonghwa sizde ramen bölümüne. San ve Wooyoung soslar ve yeşillikler. Mingi de benimle gelecek bizde abur cubur ve içecek alıcaz."
Herkes eşleri ile ilerleyince gözden kaybolan çocuklar ile Mingi sıkıca Yunho'ya sarıldı. Geri çekilince de yavaşça Yunho'nun yanağına vurdu.
" Neden vurdun şimdi selvi boylum?"" Seonghwa biricik kardeşim bile oldu ya ama biz saklayıp kuytu köşelerde buluşalım. Sinrimi bozuyor Yunho buna çözüm bul yoksa terk ederim seni."
Yunho gözlerini açıp başını iki yana sallarken kollarını tekrar selvi boylusuna sardı.
" Yok bişey yok bişey şuan onca milleti gaza getirdim gibi hissediyorum. Benimle dalga geçerler biraz zaman ver selvi boylum halledicem ben."Mingi göz devirip Yunho'dan ayrıldı. Ve arkasına bile dönmeden içeri adımladı.
••••••••
San Wooyoung içeri girince direkt sebze ve meyve retonuna adımladılar. San Woo'yu kolunun altına çekip eline aldığı maydonozları yüzüne sürtünce Woo nefret ettiği maydonozla nerdeyse kusucak kıvama gelmiş San'ın kolları arasından çıkmıştı.
" Salak mısın San maydonozdan nefret ederim. İğrenç." Wooyoung San'ın omzuna sağlam bir yumruk geçirmişti. Ardından kıvırcık, roka, salatalık yeşil soğan domates ve biber aldılar.
" Wooyoung en son kız arkadaşın vardı ne oldu o iş?" Woo San'ın sorusu ile sürdüğü market arabasıyla ilk başta durdu. Ardından ise ilerlemeye devam etti.
" Ayrıldık." San içinden sevinç kahkahları atsa da şuan belli edemezdi." Neden ayrıldınız oğlum gül gibi kızdı."
Wooyoung omuz silkip ketçap ve moyenezi arabaya koydu.
" Çok sıkıcı ve baskıcı bir tipti bende yol verdim. Oluyor beya bi."" Ona karşı bir şey hissediyor musun hâlâ?"
Wooyoung barbekü, soya ve susam yağını da arabaya bırakıp San'a döndü.
" Aklıma gelmiyor desem yalan olmaz. Hem neden soruyorsun Choi San? İlişki hayatım seni ilgilendiriyor mu?"San o an bir durdu sıçıp batırmamaya dikkat etmeliydi. Omuz silkti ki Woo'nun tekrar yürümeye başlaması ile peşine takıldı.
" Aslında yani merak ettim sadece yavrum."San ortam ki havayı dağıtmak adına Woo'nun popusunu avuçladı. Wooyoung ise dona kalmıştı.
" Çek elini be manyak sapık."" Sanki bir şey yaptık hiç yani." San elini çekip önden ilerlemeye başlamasıyla Woo bu sefer San'ın poposunu avuçladı ki onlara bakan kasada ki kişiler ile durdu bir anda.
Hepsi birbirinin gözlerinde mekik dokurken Woo hemen elini çekip kasaya doğru ilerledi. San da peşinden gelince öksürdü.
" Sinek vardı götünde yani pantolon da olan poposunda."Wooyoung saçmalayınca San sırıttı.
" Aşık işte ne yaparsın elledi." Göz kırpınca Woo elinde ki kıvırcık ile kafasına vurup kasaya bıraktı. Diğerleri de aldıklarını kasaya bırakınca Woo hemen marketten çıktı.Kasada tek başına kalan Yeosang ve Jongho ise birbirine baktılar.
" Bütün herşeyin parası bize mi kilitlendi şimdi?" Jongho'nun konuşması ile Yeosang 'hah' layıp omuz silkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore'ye Gideverek Gari
Hayran KurguTorunlarını yaz tatili için koca şehirden, köye çağıran bir adet büyük anneydi. Ve buna izin vermeyen babaları! vardı. İLK FİCİM💜 Ateez - Wanteez 5-6 bölümlerinden esinlenilmiştir!!!! Hayrankurgudur! Gerçekle alakası yoktur! Yan karakterler ve ship...