"Neden bana Felixle sevgili olduğunu söylemedin?"
Hyunjin duyduğu soruyla şaşırarak gözlerini büyütmüş ve Felixe bakmıştı. Gözleriyle adeta 'kim söyledi bunu?' Diye soruyordu Felixe.
"Teyze? Sen bunu nerden biliyorsun?"
"Nerden bildiğim önemli değil. Önemli olan böyle bir şeyi bana söylememiş olman!"
"Söyliyicektim. Hem daha dün sevgili olduk."
" Tamammm sadece şaka yapmıştım. "
Dedi bayan Aeri Hyunjine sarılırken. Hyunjinde hemen karşılık vermişti kendisine sarılan kadına.
"Başka bir şey söylemiycekmisin?"
"Ne diyim? Felixten iyisinimi bulucaksın? Hem seni sevdiğini de biliyodum asıl başkasıyla sevgili olsaydın Felix oğlumun haline üzülürdüm."
"Çok boş yaptınız hadi yemek yiyelim artık. Açım ben!"
Her kes kıkırdamış ve Jisungu daha fazla kızdırmamak için sofraya oturmuştu
(***)
"Hadii! Sıra hediyelerde!"
İlk önce Seungmun vermişti hediyesini. Sarı renkli kutuyu bayan Aeriye uzatıp konuşmuştu.
"Umarım beğenirsiniz."
Kadın gülümsemiş ve küçük sarı kutuyu açmıştı. İçinden oldukca güzel bir saat çıkmıştı. Bayan Aeri yüzündeki geniş gülümsemeyle saati kutusindan çıkartmış ve yakından bakmıştı.
"Çok güzel. Teşekkürler oğlum"
"Ne demek."
Diye karşılık vermişti Seungminde kadına. Seungminin ardından felix vermişti hediyesini. Felix kalp şeklindeki kırmızı kolye kutusunu karşısındaki kadına verip gülümsemişti. Bayan Aeri kutuyu açıp içindeki gördüğü kolyeye hayranlıkla baktı.
"Bu çok güzel."
Diye mırıldandı üzerinde küçük mavilikler olan bir çift melek kanadı şeklindeki gümüş kolyeye bakarken.
"Takabilirmisin?"
Diye sormasıyla Felix hemen kolyeyi almış ve kadının boynuna takmıştı.
" Çok teşekkürler oğlum."
"Rica ederim"
Felixten sonra Hyunjin heyecanla elindeki büyük pembe kutuyu kadına vermiş veheyecanla konuşmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slayy kids✓
FanfictionDaddyChan: Selam güzellik Skyminnie: Selam Kimsiniz? DaddyChan: Gelecekdeki kocan skyminnie: Dayı sg #1-semelix #1-jeongbin #1-bangchan #1-jeongin #1-seungmin #1-ukehyun