1 Hafta sonra
Yazardan~
Chan ve Seungmin ikilisinin sevgili olmasının ardından 1 hafta geçmişti. Bu bir haftada oldukca fazla şey olmuştu. Özeliklede Chanın açısından. Sevgilisi ve arkadaşlarının da yardımıyla hayatını fazlasıyla değiştiricek kararlar vermişti.
Chan Seungminin de iknalarıyla olanların hepsini arkadaşlarına anlatmıştı. Arkadaşlarınında desteğiyle Chan bu süreçte yapılan tüm davalara gitmişti. Tabikide hepsinde yanında bir kişi vardı. Sevgilisi... Seungmin.
Kısa bur sürenin ardından davalar bitmiş ve geriye sadece sonuçları beklemek kalmıştı. Tabi Chan universtite sınavınıda vermişti bu zaman içinde.
Şimdiyse tüm arkadaş grubu birlikte olanları atlatmak, kısa süreliğinede olsa her şeyi unutup kafa dinlemek için daha önceden anlaştıkları ancak olaylar yüzünden iptal olan pikniği yapıyolardı.
"Hyunjin!"
düzenlik alanda Changbinle valeybol oynayan Jisung bağırdı.
Sevgilisinin dizine yatmış ve saçı okşanan Hyunjinse yattığı dizin üzerinden kalkarak bağırmıştı.
"Efendim?!"
"Top ağaçta kaldı alabilir misin? Boyumuz yetmiyo senin boyun uzun."
Hyunjin 'tamam' diyip ayağa kalkarken Felixde ayağa kalkmış ve Hyunjine bakarak konuşmuştu.
"Bende geliyim. Topu verdikten sonra baş başa bir az gezeriz?"
Hyunjinse bir şey dememiş ve sadece gülümsemişti karşılık olarak.
Bunun üzerine Felix sevgilisiyle kucak kucağa oturup bir birine ilgi veren çifte bakıp konuştu.
"Hyung biz Hyunjinle bir az gezicez"
Chan kafasını kaldırıp ikiliye bakmıştı.
"Tamam. Dikkatli olun ve fazla uzağa gitmeyin."
"Tamamm"
Hyunlix ikilisi yanlarından ayrılırken Seungmin dizine yatan sevgilisine üstden bakıp konuşmuştu.
"Seni iyice abileri bellediler"
Seungmin kıkırdarken duyduğu şeyle Chanda ona katılmıştı.
"Bundan şikayetçi değilim"
"CHAN!! SEUNGMİN!!"
İsimleri duymalarıyla ikiside Minhoya bakmıştı.
"Bir az ileride göl varmış hadi oraya gidelim!"
İkili Minhoyu onaylamış ve gülümseyerek onları bekleyen altı gencin yanına ilerlemişti.
"Ben güvenmiyorum bu çocuğa ya kesin kayb oluruz ormanda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slayy kids✓
FanficDaddyChan: Selam güzellik Skyminnie: Selam Kimsiniz? DaddyChan: Gelecekdeki kocan skyminnie: Dayı sg #1-semelix #1-jeongbin #1-bangchan #1-jeongin #1-seungmin #1-ukehyun