Jisungdan~
"Nerdesin? Gecikme demiştim sana"
- Hayatım yalnız ben senin evin önündeyim. Geciken sensin.
"Ha öylemi tamam bekle iniyorum"
Dedim sanki az önce cırlayan ben değilmişim gibi sakince. Hemen çantamı almış ve evin önünde beni bekleyen Minhonun yanına aşağı inmiştim. Bu günümüzü bir birimize ayırmaya ve evde geçirmeye karar vermiştik. Tabi önce bir az alışverişten sonra eve geçicekdik.
Apartmandan çıkınca gördüğüm bedenle hemen kollarımı açarak yanına koştum oda beni görüp kollarını açmıştı. Hemen kolları arasına girip sıkıca sarıldım. Burda huzur bulduğumu inkar edemezdim.
"Gidelim mi?"
Gülümseyerek kafamı sallamış ve sulu bir şekilde yanağını öpüp ayrılmış elini tutmuştum. Minhoysa bu hareketime kıkırdamıştı.
"Bu yakınlığını neye borçluyum?"
"Kendine. Sadece sana özel çünkü"
Yine tıpkı az önceki gibi kıkırdamış ve ellerimizi ayırıp beni bir kolunun altına almış ardından kendine doğru çekerek alnımdan öpmüştü. TANRIM FEELS!! Yapma çocuk zaafım var.
Yeniden yürümeye başladığımız zaman omzumdaki elini tutmuş ve kafamı omzuna yaslayarak yürümüştüm.
"Evde yapmak istediğin bir şey varmı?"
"Aslında evet. Birlikte tatlı yaparız diye düşünmüştüm. Hem bizimkilerde gelmek istiyodu akşam."
"Tatlımı?"
"Ev-vet cheescake'e ne dersin?"
"Olur aslında. Ama söylemem gerek mutfak hakkında pek bir şey bilmiyorum"
"Bende de durum aynı zaten merak etme."
İkimizde kıkırdamış ve markete girmiştik.
"Tatlı için ne almamız gerek peki?"
"Bilmemki"
Diyip omuz silkmiştim. Minhoysa bana 'ciddi misin?' Bakışları atıyordu.
"Bebeğim tarifi bilmeden nasıl yapıcaksın peki?"
"İnternet diye bir şey var hayatım. Açıcam, bakıcam ve yapıcağız."
"E malzemeler?"
"İlk atırştırmalık alalım daha sonra internetden malzemelere bakıp alırız."
"Sen nasıl istersen sevgilim"
"Hanımcı olmana bayılıyorum."
Demiştim kıkırdarken.
"Bende sana bayılıyorum."
Dediğiyle cips seçmek için eğildiğim rafın önünden kalkmadan kafamın üstünde diklen bedene baktım kafamı arkaya atarak ve yüzümü buruşturarak Minhoya bakmıştım oda aynı benim gibi yapıp konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slayy kids✓
FanfictionDaddyChan: Selam güzellik Skyminnie: Selam Kimsiniz? DaddyChan: Gelecekdeki kocan skyminnie: Dayı sg #1-semelix #1-jeongbin #1-bangchan #1-jeongin #1-seungmin #1-ukehyun