1.6

1.2K 146 74
                                    

Seungminden~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seungminden~

"Kantine inelim mi?"

Diye soran Jisunga kafamı sallayarak onayladım. Felixle Hyunjinde kabulettiği zaman hepimiz ayaklanmış ve sınıftan çıkmıştık. Kantinde bulduğumuz ilk yere oturduk ve şansa bakın ki tam yan masamızda Chan ve arkadaşları oturuyordu. Jisungun kasıtlı olarak burada oturduğuna adım kadar eminim. 

 Jisung'un Hyunjin ve Felixi basmasinin üsdünden 2 gün geçmişti. Bu süre zarfında Minho ve Jisung konuşmaya başlamıştı. Bende Chanla oldukca yakınlaşmıştım. Okulda olduğumuz zaman pek yanıma gelmiyodu ki bu oldukca normaldi çünkü Chan benim gibi mal değil çocuk ders çalışıyo üstelik bu yıl son yılı. Tabi bende Chanın zeki olmasını fırsata çeviriyordum.

Konuyu ankamadım bahanesiyle bir kez buluşmuştuk bile üstelik bu sayede okulda da bir iki defa yanına gitmiştim. Hem Chanla zaman geçirmiş oluyo hemde alamadığım konuları öyrenmiş oluyodum.

Artık neredeyse bir haftadır Chanla konuşuyordum yani daha doğrusu flörtdüm. Bu süre ona karşı olan hislerimi netleştirmem için yeterli bir süreydi. Zaten bende Chana karşı olan hislerimi nihayet anlamıştım. Onu seviyodum bu kesindi. Hala onunla temasta bile- ders çalışırken elimizin çarpışmasını saymazsak- bulunmamıştım. Ama yinede kalbimi hızlandırmayı başarıyordu.

Cebimden telefonu çıkardım ve grupa girdim.

。。。。。。。。。。。。。。。

hyun kurusun Hyun
cok safsin

malmisin jisung

piSung

naptimya yine

bide soruyo allahin cezasi

koskoca kantinde oturucak burayimi buldun amk

piSung

haa

bastan desene ya

cilli

malmisiniz amk

yan yanasiniz burdan niye konusuyosunuz

niye olcak bu mal jisung yuzunden

adamlarin tam yaninda masamiz ne konusursak duyucaklar

cillinki

sende kisik  sesle konus o zaman

benimi siniyosunuz amk

hepiniz karsiniz anasini satayim 

soylediklerimi duymuyonuzki

piSung

dogru

Slayy kids✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin