Selam aşklarım nasılsınlz?Sanırım hikayemin tanıtımı pek beğenilmedi..
Ama daha yeniyim,belki de onun için böyledir.Ama inşAllah beğenilir<333
Beni takip etmeyi ve oy kullanmayı,unutmayın.♡♡♡♡∆Keyifli okumalar∇
Saat:07:00
Betül'den
Ahh evet yine zehir gibi bir güne başladım....Tabi bunun sebebi sadece üvey annem Büşra🙄.Ben o ilk eve geldiğinde gerçekten ona iyi davrandım...Ama gerçekten içi kötü bu kadının.Tabi ki bunu babama söyleyemem.Beni suçlar..
Offf hayatım şu kadın için uçub gidiyordu.Ve saat tam 7'di.Ve benim işe gitmem lazımdı.2 yıl daha staj okudukdan sonra doktor ola bilirdim.Evet artık kendi ayaklarımın üzerinde durucaktım..Hem okuyor,hem babamın şirketinde çalışıyordun.Ailemiz en tanınan ailelerden biri idi.Bu işde çalışmayı kendim istemişdim.Babama şirkette bazı işlerde yardım ediyordum.Babam bana kendi odasının yanında güzel bir oda vermişdi.Ve memnundum bu durumdan.Yatağımdan doğruldum.Hemen yatağımı düzeltdim ve odamın içinde ki banyoya ilerledim.Güzel kokan duş jelimi elime sıktım.Bedenimin her yerine sürdüm.Daha sonra saçlarımı şampuanla yıkadım.
Dolabıma ilerledim.Dolabımdan açık yeşil bir kostüm çıkardım.altına beyaz sütyen ve onun üzerine beyaz crop giydim.Üzerine bir kolye taktım.Koluma altın bir saat taktım.Elime de bir beyaz Chanel çanta taktım.
Artık hazırdım.Makyajımı yapmağa başladım.Fonteden sürdüm yüzüme,daha sonra açık kahverengi bir ruj sürdüm.Allık sürdüm,daha sonra kipriklerime rimel sürdüm.Saçlarımı düzleştirdim.Odadan çıkıp aşağıya indim.merdivenlerden indim.Evet asi kadın Büşra orda idi.Aishh birde şuna *günaydın*diyecektim.🙄İnmemle beni fark etti.Sarl saçları,kahverengi gözleri ile bana bakış attı.Bende ona bakıp duygusuz sert şekilde konuştum.
"Günaydın."dedim bana baktı ve "sanada yine nereye böyle?kime sürtüklük yapmaya gidiyorsun?"
Neee!!!! Bu kadın ne diyordu böyleeee????Gerçekten çok merak ediyorum benim böyle olmadığımı bile bile nasıl bu kadar kendinden emindi?????ahhh tabi ki sessiz kalarak,ona laf sokucaktım.
"Sanırım çok yaptığın için artık beni kendinle karıştırıyorsun.Ayy yazık babam sana nasıl katlanıyor?Babama şaşıyorum, senin gibi sürtüğü, evde nasıl tutuyor diye".dedimGerçekten sinirleri tepesine çıkmışdı.36 yaşında kadındı,ama annelik neydi bilmiyordu.Sanlrım sebibi çocuğu olmamasıydı.Ama bu kadar kalpsiz olamazdı.Sinirle merdivenlere yönldi.Bende keyifle yemek masasına yöneldim.Ayşe teyze ve kızı Nesrinin yemeklerine bayılıyordumm daha doğrusu,bayılıyorduk.Ailecek böyleydik.Hemen masaya yöneldim.Masa donaltılmışdı.Babam çoktan işe gitmişdi tabi.Bende hemen yemeğe başladım.Saat tam 8'de orda olmak zorundaydım.Hemen yemeğe koyuldum.Ayşe teyze,yaşlı olsa bile gerçekten çook güzel yemek yapıyordu.Gerçi nasıl bi kadar güzel yapıyordu aklım almıyordu.Böreklerden yedim,çayımı içdim ve Ayşe tezyelere "hoşçakal" dedikden sonra çantamı elime aldım beyaz spor ayakkabılarıml giydim.Hemen özel arabama bindim.Mehmet benim özel şoförümdü.Nereye gidersem,hep o gotürürdü.
Mehmete bakarak,"günaydın Mehmet naber?"
Mehmet başını kaldırmadan bana hitapen "günaydın,Betül hanım"
Bu haline gülümsedim.Hemen arabaya bindik saat şuan 07:45di.Ahh umarım geç kalmazdım.**************
𝐀𝐥𝐢'𝐝𝐞𝐧☘Saat 8'e geliyordu,çoktan uyanmış işimin başına koyulmuşdum.Bu gün Benim kadar ünlü olmasa da,Ünlü olan Çelik ailesi ile iş görüşmesi yapıcaktım.Hakan beyle iş görüşmesine gidiyordum.Şu an yoldaydım.Araba şirketin önünde durdu.Kapım korumalar taraflndan açıldı.Hemen indim.İçeri girdiğimde bir sürü gözün üzerimde olduğunu gördüm.Tabiki de şaşırmıyordum.Ünlü olduğum sevenlerimin ve sevmeyenlerimin olduöunu çok iyi biliyordum.
Hakan beyin odasına gitmek için asansöre binicektim ki, Kumral saçlı,gözleri kahvrengi olan,Boyu 1.60 boylarlnda olan bir kızla çarpmam buna engel oldu.Gerçekten bir melek kadar güzel ve masumdu.Başını kaldırdığında göz-göze geldik.
Betülden
Asansöre binmek için gidiyordum çantamdan telefonuma mesaj geldiğini duydum.Bir kaç kez mesaj atıldı.Ama açmadım çünkü yukarı çıkmam gerekiyordu.Hızlı adlmlarla gidiyordum asansöre.Çantamdan telefonumu alıcağım sırada birine çarptım.Boyu 1.90 olan,saçları sarışın aşırı yakışıklı ve kaslı bir adamdı.Başıml kaldırdım ve oda bana bakıyordu.Göz-göze geldik.
Suç bende olduğu için söze atıldım."Merhabalar,çok özür dilerim bilmeden çarptım size.Sanlrım sizde yukarı çıkıcaktlnlz?"Bana bakarak gözıüyünü çıkardı ve konuşmaya başladı
"Sorun değil,ben Ali yıldırım.Hakan Çelikle buluşaktım iş görüşmem vardı,toplantı yapıcaz.Gerçekten çok güzel bakıyordu.Adeta bir melek kadar güzeldi.
Betül'den*
Ohaaaa!!şuan şoktaydımmm bu adammm ünlü bir mafya ve iş adamıydıııı.Evettt bu adamı tanıyordum ama neden onu gördüğümde tanlyamadım?asih herhalde gözünde gözlük vardı o yüzdendi.
"Aa memnun oldum sizi tanıyorum,sadece gözünüzde güneş gözlüğü olduğu için tanıyamadım.Ben Betül Çelik,Hakan Çeliğin kızıyım.Memnjn oldum."diyerek elimi Ali beye uzattım.
Ali'den
Gerçekten O Hakan beyin kızımıydı??
Böyle olması belki de işimi kolaylaştırır.Çünkü ben gerçekten de bu kıza tutulmuşdum.Hayatımda ilk kez birine aşık olmuşdum.Eğer böyle olursa,onunla kolayca evlene bilirim.
Ama o istermiy di bilemezdim.Ama bel ki isterdi?𝐁𝐚𝐭𝐚𝐤𝐥𝐢𝐠𝐢𝐦𝐚 𝐠𝐢𝐫𝐞𝐧 𝐩𝐚𝐫𝐥𝐚𝐲𝐚𝐧 𝐠ü𝐧𝐞ș𝐭𝐢 𝐨...
Evettt sonuna geldik bölümün aşklarım Nasıl buldunuz?Umarlm beğenirsinjzzzz lütfen oy atın
Görüşürüzzzzz