2.bölüm

64 6 38
                                    

Selam aşklarımm nasılsınız bakalım?💙Yeni bölümü atdımm.İnşAllah beğenilir....

Okurken oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayınnn<3
Her tür  eleştiriye hazırımmm😂💙

Fikirleriniz çok önemli💕

Keyifli okumalar...




Elini tutarak konuşmaya başladım."Tanıştığıma memnun  oldum Betül hanım".Resmen aşık olmuşdum  üstelik  delicesine..Mafya olmama rağmen Hakan'ın  kızı olduğunu anlayamamışım..Hatta tanışamamışım.Neyse er yada geç tanışdım.güzel gözlü her şeyi ile harikaydı..Acaba beni  severmiydi?Umarlm severdi...

∆Betülden∆
Ali bey gözlerini benden alamıyordu..Gerçekten onu incelediğimde her kızın hayalindeki gibi bir erkekdi.Uzun boyu,güzel gözleri,kasları ve s..
Aishh 5 dakikadır sadece bakışıyorduk..Ben ona bakmakdan utandığım için hemen söze girdim"Ee siz gecikmeyin bende zaten babamın yanına geçiyordum buyrun asansöre binelim. Ali bey başı  ile  onaylayarak kafasını salladı.


Birlikde asansöre bindik.14 kata vardığımızda Ali bey bana yol vererek geçmeme  izin verdi.Ben önde oda arkamdan yürüyordu.
Odaya vardığımızda  ilk ben girdim.Ali bey dışarıda kapının önünde bekledi.Ben içeri girmemle babama hitapen konuşmaya başladım."Baba dışarıda Ali Yıldırım  bekliyor seninle görüşmeye  geld-"dememle babam sözümü keserek "Kızım d-delimisin adamı neden dışarıda bekletiyorsun?Çağır hemen gelsin.Adam ayağıma geliyor,üstelik kapıda!.


Ay görende bir şey sanar lan.Hemen babamın dediğini yapın kapıyı açtım.


Ali bey içeriye girdi.Babamla el sıkıştıkdan sonra babam  bir şey söylemek isterken Ali bey söze girerek "Merak  etme dışarıda çok beklemedim kızını azarlama hemen".





Bütülden



Ohaa adama bak bee!Benim babamla nasıl da konuşuyor.Lan ben bunu döverdim yalnız ama buna gücüm yetmezdi işte..



Sinirlendiğim için söze ben girdim"Pardonda yani siz kimsiniz? Babamıa böyle konuşuyorsunuz?

Babam bana sinirle bakıp kaş göz yapıyordu.Bende babamı takmadım.


Ali bey demicem bu bey değil ayı  resmen.Ali bana  bakarak kaşının birini kaldırarak "Şş hemen sinirlenmeyin Betül hanım.Size yakışmaz".



Ay bu adam resmen beni çıldırtıyor yaa!!Şimdi ya onu ya kendimi öldürücektim.Vallaha sabır yaaa.Ortam daha fazla gerilmesin diye babam söze girdi."Şey ben çok özür dilerim efendim kızım adına o sizi tanımıyor sanırım".Babam sondaki sözü söylerken bana bakarak söyledi.



Bende hemen söze girerek "Ben bu ayıyı tanıyorum baba bu Ali Yıldırım ama daha doğru biliyormusun nasıl olur Ayı Yıldırım.Babam artık sinirlendiği için bir şey söylemeğe kalkışmadan çantamı elime alıp kapıyı çarparak çıktım.



Asansöre binmeden biri kolumdan tutub engelledi.Döndüğümde bu oydu.Off bu adam bana rahatlık vermicek yaa sanırım.Sabırr.


"Neden bu kadar sinirlisin güzelim?Sana yakışıyor ama zararlı bebeğim".

Beni kendine daha çok çekerek göğsüne yasladı.

Bense sinirden patlıyordum.Bana güzelim bebeğim diyor yaaa çıldırıcam.

"Yaa bıraksana ayı sen kimsin bana öyle sözler diyorsun ha?!"Ben senin hiç bir şeyinim ayı!"

Bu dediklerime sadece kahkaha atdı ve "İleride görürsün senin neyin olacağımı Betül Çelik"Kolumu çekiştirerek ondan kurtarmağa çalışdım ama olmadı.Aslında kolumu acıtmıyordu ama ben elimi ondan kurtaramadım işte..

Kendisi beni bıraktı.Bende asansöre bindim.Arabaya bindim.Mehmet beni fark edince hemen arabaya bindi.




Eve gittik..

Büşra salonda yoktu.Bende yukarıya çıktım.Lavaboya gidip makyajımı çıkardım.




Daha sonra dolabıma ilerleyerek pijama seçmeye başladım.

Beyaz bir pijama üstü ayıcıklarla doluydu.

Beyaz bir pijama üstü ayıcıklarla doluydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Artık saat

18:07 falandı ama benim uykum olduğu için uyumak istedim.Ama aklıma Ali geliyordu.Bu gün olanları düşündüm.Bana neden güzelim bebeğim dedi?Aklımdaki düşünceleri bir kenara atıp kendimi karanlığa bıraktım..

Aşklarımm nasıl buldunuz?
İnşAllah beğenirsinizzzz
Biraz kısa oldu soryy🌸🤍

Yeni bölüm önümüzdeki haftanın cumartesi günü gelicekk.hep olduğu gibi saat 18:00 daa💕💕💕

Bayyy öpüldünüzzzz💛💜

MAFYA KRALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin