Tanıtım

100 6 13
                                    

Selam herkese.Nasılsınız aşklarım?
İlk kez kitab yazıyorum.Umarım beğenirsiniz.Yeni bölümü geç ata bilirim,baya işlerim oluyor.O yüzden geç atıcam.

Keyifli okumalar....


Mehraba.Ben Ali Yıldırım.Bütün dünya çapında tanınan bir mafyayım daha doğrusu,mafya babasıyım.
25 yaşındayım,bir çok yerde şirketlerim,otellerim ve tabiki evlerin var.İşime odaklanan birisiyim.Sözümün kesilmesini sevmem.İşlerim yolunda olmadığında,istediğim gibi olmadığında işte o zaman,sinirlenirim.Gözüm hiç bir şey görmez.Beni tanıyan her kes eminin benden korkuyordur.Tam 5 yıl önce ailemi bir Piç yüzünden kaybettim.Tabiki o kişi benim düşmanımdı,aynı zamanda işi benimle idi.Ama o intikamını benden aldı.Ve bunun beledini çok ağır ödedi.Onu kurtlara yem ettim.Ailemi nasılmı öldürdü?Ailem arabada bir yere gidiyordu ve o piç arabaya bomba yerleştirmişdi.O yüzden ailemi kaybettim.Hayatım bataklıkdan oluşuyor.Ailem öldüğünde 20 yaşındaydım.Tabiki güçlü kaldım.Ve de öyle olucam.


𝔹𝕖𝕥ü𝕝'𝕕𝕖𝕟

Merhaba.Ben Betül Çelik 20 yaşındayım. Hayalim doktor olmak..Ve gala okuyorum.Annemi 5 yaşımda kaybettim...Ve daha 5 yaşındaydım.Gerçekten bu benim için büyük acı oldu..Daha anne kokusunu anne sevgisini çok az yaşaya bildjm...Babam şuan bir kadınla evli maalesef.ve ben kadından nefret ederim.Gerçekten iyi birisine benzemiyor.İğrenç bir varlık..Çoğu zaman onunla anlaşamam.Eve ilk geldiği günü adım gibi hatırlıyorum..Gerçekten korkunç bir karakter...


****************
Evet aşkarlarımmm bu bir tanıtımdııı.Umarln beğenirsiniz.Eğer yazım hatası varsa,kusura bakmayınnn ilk kez yazıyorum o yüzden heyrcanlıyımmm<3333

Lütfen oy kullanın ve yorumlarınızı beklerimmm
Sizleri seviyorummm kendinize iyi bakınn<333

MAFYA KRALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin