Selam canlarım nasılsınız?Yeni bölümü umarım beğenirsiniz.Oy kullanmayı ve fikirlerinizi yazmağı unutmayın.
Keyifli okumalar......
Ali'nin anlatımından..
Şuan sabahın 7si,ben ise bütün gece uyuyamadım.Sadece Betülü düşündüm..Hayatımın anlamı,kalbimin sahibi olan o kadını..Dün olanlar geldi aklıma.
Daha ilk günden bana nefret etti.Sırf babası ile kötü konuştum diye...
Kendime baya bir sövdüm.İlk günden öküzlük yaptım ve farkındaydım..
Ama ben onu sevdirecekdim kendime.Nasıl ben ona tutuldumsa,bir gün aynısı onun içinde olucak..
Bu gün onun hakkında her şeyi öğrenecektim.Sağ kolum olan Anıl,canımdan çok sevdiğim kardeşim gibi idi.
Kapının çalma sesiyle "gel"dedim.
İçeri tam tahmin etdiğim gibi Anıl girdi."Heh buldunmu Anıl?""Günaydın abi,evet evet buldum buyur abi"elindeki dosyayı bana uzattı.
Anıl hep güvene bileceğim bir tipden.Ona neyi emanet etsem,gözü gibi bakar,korur.Ve geç olmadan onun hakkında bir dosya hazırladı.
Hemen dosyayı incelemeğe başladım.
İsmi:Betül Çelik.
Anne ismi:kendi annesi yok üvey annesi:Büşra.
Baba ismi:Hakan Çelik.
En sevdiği renk:beyaz,mor,siyah.
Doğum günü:17 Haziran
Burcu:ikizler
Okumak istediği meslek:doktor
En sevdiği yemekler:yapraksarma,mantı,çorba,ve et yemekleri.
Sevdiği tatlılar:baklava,künefe,pasta.
Sıklıkla gitdiği yerler:kafe,bar.Ve daha fazla bilgi vardı.Artık onun hakkında her şeyi biliyordum.Bir sürü bilgi vardı.Bunların hepsini aklımın bir köşesine yazmam gerekiyordu..
Okurken sinirlendiğim nokta Bara gitmesi idi..Sevdiğim kızın öyle yerlere gitmesini istemiyordum.
Anıla dönerek "sağ ol koçum aferin sana,bu defa da beni yanıltmadın.""Görevim abi.Ben artık gide bilirmiyim?bir isteğiniz varmı?"
"Yok koçum sağol.Gide bilirsin".Dedikden sonra Anıl çıktı.Artık şirkete gitme vakti gelmişdi.Dosyaları alıb,dolabımın içine koydum..Aşağıya inib,hazır olan masaya geçin kahvaltı etmeğe başladım.
Betülden^^^
Gözüme vuran güneş ile sabah olduğunu anlayıp kalkmağa çalışdım.Gözümü ovaladım.Saat 07:10'a geliyordu.
.Yatakdan kalkıp banyoma ilerledim.Yüzümü yıkamaya başladım.Dişlerimi fırçaladıkdan sonra dağılmış saçlarımı yukarıda topuz yaparak topladım.
Dolabıma ilerledim..Rahat bir şeyler giymek istiyordum.Zaten artık havalar çok sıcak olmaya başladı.Artık haziramdaydık.Doğum günüme sadece bir hafta kalmışdı.Çok heyecanlıydım.Bu gün işe gidip erken dönücektim.
Arkadaşlarımla bara gidip eğelenecektik.
Rahat bir şeyler aradım sonunda buldum.