Merhaba öncelikle ilk defa yazıyorum yazım hataları veya acemiliklerim olucaktır mutlaka şimdiden özür dilerim.
Yazım hatalarını bana bildirirseniz düzenlemeye alırım şimdiden teşekkür ederim😊
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
İyi okumalar 💋💋
Geçmiş zamanlar'da kalır sevmeler
sevilmeler.Biz bilmez miydik sevmeyi biz kalbimizin yiğidini seçmeyi bilmez miyiz.
Ben nazya yüreği deli nazya Şivanın nazyası.
Amedin güzeli çiçeği burnun'da nazya
Diyarbakır, bırakmıştı yine kucağıma gecesini.Sonu olmayan, hikayaler'de kalmıştır buranın insanları.
Ya yarıda kalmıştır ya yarına.
Bavê min(Babam) hep derki.
Gurbetin alâsı, varmak istediğin kalbe varamamakmış.Asıl gurbet, yar'da değil yarı'da kalmakmış.
Ne varmak, istediğim yere varamamazlığım, oldu ne de yarı'da kaldım.
Ben Nazya Babasının nazlı, gülü abilerinin göz, bebeği
Yarın doğup düşe kalka büyüdüğüm yuvam'dan uçma vaktim'di ah deli yüreğime dinletemedim ki uçup gidiyorum sevdiğim adama. Bugün son günümdü odam'da Babamın evin'de ben bunları Amedimin güzel gecesine dökerken birden kapım açıldı ah benim güzel anam gözlerin'de gökyüzünü gördüğüm kokusun'da denizi soluduğum Anam...
" Tu hê xew neketî keçê, qey sibê daweta min e " ( daha uyumadın kız sen yarın sanki benim düğünüm vardır )
" Uyucam güzel Annem kurban olduğum "
" De get uyu babanı çağırmıyam "" Ana çok korktum bu tehditlerin bir gün beni kalpten götürecek. "
" keça kerê dalga geçiysen benimle ben yatmaya gidiyem yat uyu sende. "
" Yatacam Ana Şev baş sanaa "
İşte benim Anam yine beni dinlemeden çıkmıştı.
Yatağıma girip kendimi uykunun kollarına bıraktım.
~YAZAR'DAN~
Nerden bilirdi Nazya gideceği evin cehhenem olduğunu
Şivanın Aşkın'da alabora olduğunu sanıyordu kim bilirdi bu sevda Nazyayı yakacak külleriden'de geri doğmayacağını kim bilirdi Amedin sokakların'da ağıt yakacağını nerden bilicekti.~DÜĞÜN GÜNÜ~
Penreden sızan güneşin parıldayan yüzüme vuran ışığıyla uyandım aşağıdan sesler geliyordu aklıma gelenle yine hüzün vurdu yüreğime gidiyordum ya bugün yuvam'dan
Uçuyordum baba evinden yataktan hızlıca kalkıp rutin ihtiyaçlarımı giderdikten sonra yeşil fistanımı giyinip çıktım odam'dan aşağıya inen merdivenlerden inerken
Evimizin çalışanı zilana denk geldim" Gelin ben miyim sen misin Nazya anan esip gürlüyor "
" Boşver kız Zilan anamın her zaman ki halidir delidir bilirsin "
Zilan bu dediğimden, sonra kahkahayı basmıştı
Doğru ya zilanla da ayrılıyorduk Zilan küçüklükten beridir aynı konakta büyüdüğüm hem arkadaşımdı hem sırdaşım.
Zilan gülmeyi bıraktıktan sonra" de get Tahsin Ağam seni bekliyor büyük salon'da " dedi.
Başımı salladıktan sonra aşağıya, doğru inmeye başladım büyük salona doğru ilerledim salona girdiğimde 3 abim babamla oturuyorlardı, geçip babamın yanına kolunun altına girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GULA DİYARBEKİRÊ
Teen FictionKara bir haberdir dört bir yana dünyaya kim, güle kim ağlaya giydirilmişti ateşten gömlek. Babasının göz bebeği, Ağabeylerinin gül, kokulusu Düğün günü kocasının, ölümüne şahit olan kadın. Amed sokakların'da çığlıklarını, duyuramayan kadın. Ruhu öl...