Merhabalarrr benn geldimm💋💋Yorumlarınızı ve beğenilerinizi belirtmenizi istiyorum yazım hataları mutlaka olucaktır ilk bölüm'de açıklamada yine belirtmiştim yavaş yavaş düzenlemeler olucaktır sizlerde bana belirtirseniz sevinirim ♥️♥️
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
İyi okumalar
Mutluluk kapısı kapandığı zaman bir gün mutlaka bir diğeri açılır, fakat kapalı kapıya, o kadar çok bakarız ki, yeni açılan kapıyı, göremeyiz. İnsanlar varamayacaklarını bilselerde o yolu yürürler çünkü başka çareleri yoktur.
Biz kadınlara'da bu yükü yüklemişlerdi varsan'da, varamasan'da, yürüyeceksin.
Ben iradesinin güçlü olduğunu düşünen ve asla kontrolü kaybetmeceğini sanan, biriydim şuana kadar. Ama bu sancı bana asla yapmam yapamam dediğim şeyleri öğretmişti. Tarifsiz bir kudrete sahip. Bu yazıları kendi irademle değil, bu ızdırabın bana, hükmedişi ile yazıyorum.1. hafta geçmişti Şivanın ölümün'den onunla birlikte bende ölmüştüm öldürmüşlerdi hayat, benim değilmiş onların hayatıymış gibi kararlar alıyorlardı almaya'da devam ediceklerdi. Özgür hissetmeyi özlemiştim 1 hafta içerisin'de sadece güzel şeyler düşünmeyi, çocuksu yanımı her sabah kalkıp Babam ve Ağabeylerimi görmeyi özlemiştim içim'de bir ben varmış gibi hissediyorum diğer benle savaşan galip gelmesini istediğim iyi, tarafım kötü, tarafıma yenilirse kaybeden ben olacağım.
Şahmarân konağın'da terasta oturuyordum Şivanın ölümün'den sonra ne birisiyle konuşmuştum ne de konuşmak istiyordum sorulan sorulara karşı cevap veriyordum susuyordum sadece bir insanın ölümü ne kadar çabuk unutuluyordu 1 hafta önce ölü çıkan, koca konakta, bugün toplantı yapılacaktı ne acı ama Şivan kendini kurtarmıştı, ya ben bana ne olucaktı boşuna demiyorlarmış ölen kurtuluyor.
Yanım'da hareketlilik hissetim dönüp baktım zozâ gelmişti tekrar önüme döndüm güzel amedimi izlemeye koyuldum." Yenge Baba dedi ki git çağır Nazya aşağıya insin demiştir "
tekrar dönüp zozâ'ya baktım başımla onayladıktan, sonra oturduğum yerden kalktım merdivenlere doğru yürüdüm merdivenlerden inip aşagı terasa geldim
Mahmut Ağa (Şivanın Babası)
Botan Ağa (Şivanın Ağabeyi )
Piroz hanım ( Şivanın Annesi )
oturuyorlardı Mahmut Ağa beni görünce
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GULA DİYARBEKİRÊ
Teen FictionKara bir haberdir dört bir yana dünyaya kim, güle kim ağlaya giydirilmişti ateşten gömlek. Babasının göz bebeği, Ağabeylerinin gül, kokulusu Düğün günü kocasının, ölümüne şahit olan kadın. Amed sokakların'da çığlıklarını, duyuramayan kadın. Ruhu öl...