Flashback
Tenefüs zilinin çalmasıyla sınıfıma giren Harry'e gülümsedim. Önümdeki defteri telaşla kapatsam da gözlerinden kaçmamıştı.
"Ne sakladın bakalım sen oraya?" Defterin sayfalarını karıştırmaya koyuldu.
"Seni çizerken görünce, ben de oyalanmak için denedim işte." Harry sürekli bir şeyler çizmeyi denerdi, hayali tasarımcı olmaktı. Gözleri hala çizimde dolanıyordu.
"Sen bu yeteneğini nasıl fark etmedin daha önce?"
"Beğendin mi sahiden?"
"Bence oldukça yeteneklisin." Sıranın üstüne oturup elimi tuttu. "Baksana, beraber eğitim mi alsak? Seneye tasarım okullarına başvururuz ikimiz de. Belki bir gün, beraber bir şeyler tasarlarız. Bir markamız olur." Heyecanla gözlerim parladığında beline sarıldım.
"Olur mu gerçekten böyle bir şey? Başarabilir miyiz?"
"Başarabiliriz tabii ki bebeğim. Ben bugün okuldan çıkınca eğitimlere bakacağım."
"Şimdiden çok heyecanlandım sevgilim ya. Hadi gel bizimkilerin yanına gidelim." Arkadaşlarımızın yanına, kantine indiğimizde Harry onlara bana söylediği planı anlatmıştı.
"Babamın şirketinin sponsor olduğu bir eğitim programı var aslında. Ben onunla konuşup sizin için bir şeyler ayarlarım." Dixie'nin cümlesinin ardından yanağına kocaman bir öpücük kondurdum.
------
"Günaydın Jess, Tasarım ekibini odama yollar mısın?" Hızla odama girdim. Bugün büyük gündü. Sırayla 4'ü de odama girdiğinde gülümsedim. Çanta ve ayakkabı tasarımcılarımız bir aradaydı.
"Bugün Camilla'nın yerine baş tasarımcımız işe başlıyor. Sizden bir ay içerisinde uyumlu bir çalışma bekliyorum. Sonbahar koleksiyonu 1 ay içinde hazır olmalı ki sonrasında işi konsept ve reklama teslim edebilelim."
"Yeni baş tasarımcı kim peki?" Miranda'nın sorunun ardından kapı tıklatılıp içeri Harry girince hepsinin bakışları o tarafa döndü.
"İşte yeni baş tasarımcınız, Harry Styles." Sırayla hepsiyle el sıkıştı.
"Bu da tasarım ekibimiz herhalde?" Harry'nin sorusunu kafa sallayarak onayladım.
"Siz çizmeye başlayın o zaman, ortak bir şeyler yapın. Fikirlerin birleşimini merak ediyorum. Tabii herkes kendi alanında çalışsın. Sonrasında biz de Harry ile üstünden geçeriz." Beni onaylayıp odadan çıktılar. Harry masanın önündeki koltuğa oturdu.
"Yeni işiniz hayırlı olsun Bay Styles."
"Teşekkür ederim Bayan Miller. Sonunda beraberiz, beraber tasarlayacağız."
"Çok heyecanlı değil mi?" Dixie odama girip sertçe kapıyı kapattığında yerimde sıçradım.
"Sıçtık Felicity, tam anlamıyla."
"Neler oluyor, otur bir şuraya." Odada gergince volta atmaktan vazgeçip oturdu. "Anlat artık şunu."
"Harrods ile sözleşmemizin bitmesine 3 ay kaldı. Az önce rutin görüşmelerden birini yapmak için aradım ama biri bizim yerimize çok daha fazla miktarda para teklif etmiş. Ya o miktarın üstüne çıkarsınız, ya da değişim diyor."
"Ve bizim Harrodstan çekilmemiz demek..."
"Kazancımız bariz miktarda azalması demek. Orası bizim en büyük gelir kaynaklarımızdan biri. Ama teklif ettikleri paranın üstüne çıkmamız da şu an pek mümkün gözükmüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Right Person,Wrong Time/Styles
Fanfic"Sana en çok ihtiyacım olduğu zamanda beni bırakıp gittin." "Yanlış zamandı Felicity." "Zaman mı yanlıştı, yoksa sen mi doğru kişi değildin Harry." Dediğime cevap alamayınca yapmacık bir şekilde gülümsedim. Yanından geçip odadan çıkacakken beni durd...