Bir haftadır yoongi lerde kalıyordum, beraber uyuyorduk, pencere açık olsada hava çok sıcaktı ve t-shirt süz uyuyorduk, sırtım göğüsüne yaslı, belime sıkıca sarılmıştı ve anlınıda enseme dayamıştı.
Ben uyuyamıyordum, sıcak ve yoongi'nin çıplak vücudunu hissetmek bana daha da sıcak bastırıyordu, ondan uzaklaşmak için kaydığımda, kalın sesi ile
"Ne yapıyorsun"
Ani sesi ile korkmuştum, yutkundum
"Sıcak"
Belim deki kolunu geri çekerek diğer tarafa döndüğünde kaşlarımı çattım
"yoongii"
"Hmm"
"Sarılsana"
"Sıcak"
Dudaklarımı sırtına bastırdım
"Sarılmanı istiyorum"
Bana dönerek kalktı, uzandığımda üstüme çıktı ve eğilerek dudaklarımı öptü, geri çekilerek bacağını da diğer yanıma koyarak üstüme tamami ile uzandı, omuzuma dudaklarını bastırdığında güldüm, ellerimi boynunda birleştirip sırtını okşadım, yeniden omuzumu öperek
"Dondurma istermisin?"
"Saat gece iki yoongi"
"Ne olmuş yani?"
"Evde var mı ki?"
"Yok, hadi gidip alalım"
"Yaa üşeniyorum"
Elini belime koyarak okşadı
"Hadi bebeğim, canım çekti"
"Tamam"
Kalkarak t-shirt giyinip anahtarı da alarak evden çıktık, yolda el ele tutuşmuş yürürken diğer kolumu da koluna sararak kafamı omuzuna yasladım, saçlarımı öperek güldüğünde dudaklarını öptüm.
Markete yaklaştık, içeri girerek dondurma dolabına gittik, sevdiklerimizi sepete koyarak kasaya gittik, hemen ödediğimde yoongi kaşlarını çatarak baksada poşeti aldı.
Yeniden elimi tuttu
"Hoseok ben ödeyecektim"
"Ben ödedim işte, ne olmuş yani"
"Bir şey olduğu yok ama semelik görevimi yapmalıyım"
"Ne yani ukeler ödeyemez mi?"
"Yanında ben varım, senin ödeme gerek yoktu"
"Saçmalama yoongi"
"Tamam bey"
Gülerek kafamı salladım, eve geldik, poşeti dolaba koyarak dinlenmelerini bekledik, yoongi belime sarıldığında güldüm, boynuna kollarımı doladığımda beni kucağına alarak masaya oturdu, saçlarımı anlımdan çekerek gözlerime baktı, utanıyordum ama gözlerimi gözlerinden çekmedim.
"Seni çok seviyorum, nasıl senden kaçtım bilmiyorum"
"Ne zaman bana aşık oldun?"
"Gay olduğunu öğrendiğim de bana itici gelmişti, daha sonra seni izlemeye başladım, gittikçe de etkilenmeye başlamıştım, daha sonra kızlardan hoşlandığını sanan ben sana kapılmıştım, gerçekten aşık olmuştum ama kabullenemedim. Sana hep kötü davrandım bu yüzden, içim parçalansada kabullenmek istemedim ama benim yollarım hep sana çıktı. Kalbim seni, ilk defa gerçek aşkı bulduğum adamı unutamadı ve yolları yine sana çıktı"
"Gay olduğumu yayan çocuk sana aşık olduğumu bildiği için yaydı, bir kere aşık olmuştum ama o kişide beni acımadan yakıp kül etti, ben yinede vaz geçmedim, senden vaz geçersem dünyam başıma yıkılırdı, her şeye rağmen seni sevdim, seni seviyorum"
Yanağımı okşayarak öptüğün de boynuna sarıldım, gözlerimi kapattım ve anın tadını çıkarttım ki uyuya kaldığımdan haberim bile yoktu.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : mika
Fanfiction"Bana rahat ver yoongi, huzur ver, lanet bir piç olduğun gerçeğini maskele ve benden uzak dur"