10

275 27 31
                                    

Yine yanağımda el hissederek uyandım, kalkacak iken sıkıca sarıldı

"Bu gün ders yok, iptal edilmiş"

"Bırak beni"

"Böyle kalalım, lütfen"

Derin bir nefes verdim, elini sırtıma koyduğunda t-shirtü mün olmadığını fark ettim, kızarmaya başladığımı hissederken o ise sırtımı okşuyordu.

Yutkundum

"Bırak artık"

"Biraz daha, lütfen hoseok"

"Ne istiyorsun"

"İyi hissettiriyor, biraz daha kalalım"

Kafamı salladığımda ellerini belime koyup beni yukarı çekerek  yüz yüze gelmemizi sağladı, ellerimi omuzlarına koyduğumda yanağıma dudaklarını bastırdı

"Sana sarılmayı çok seviyorum"

Güldüğümde yanağımı öptü

"Senin ile olmayı seviyorum, seni hissetmeyi seviyorum, ellerinin yüzümde dolaşmasını seviyorum"

"Çok ve gereksiz konuşuyorsun"

"Olabilir, senin ile konuşmaya çalışıyorum ne konuştuğum önemli değil"

"Beni sinirlendirme yoongi"

"Seni öpmek istiyorum"

"N-ne"

Şaşkınca kaldım, ne dediğini duymuşmuydu bu salak, yaklaştı

"Seni öpmek istiyorum"

"Siktir git yoongi"

"Lütfen izin ver"

"Ben senin kullanıp atacağın oyuncağın değilim yoongi, bırak beni"

"Ne istersen onu yaparım ama lütfen bir kere izin ver"

"Bir bok yapamazsın, ileri gidiyorsun"

"Seni seviyorum hoseok, bunu kabullenemedim, kabullenmek istemedim sana işkence ettim, kalbim acısından beni öldürecek gibi atıyordu ama inkar ettim, seni unutamadım, yapamadım, belki bir daha karşılaşmayız diyerek unutmaya çalıştım ama sen yine karşıma geldin, yanımda oldun, seni seviyorum hoseok, artık inkar etmek istemiyorum, seni istiyorum, senin olmak istiyorum"

Onu iterek kalktım, yatağımın üstündeki t-shirtü alarak lavabo ya gittim ve t-shirtü giyindim, ne diyordu bu, ben hala rüyadamıydım yok sa bu olanlar gerçekmiydi?

Yüzüme su çarptım ve biraz bekledim, saçlarımı geri atarak derin bir nefes aldım, yutkunarak lavabodan çıktığımda ağlıyordu, dirseklerini dizine yaslamış ve ellerini yüzüne kapatmış ağlıyordu.

Yanına giderek karşısında durdum, kafasını kaldırdı

"Özür dilerim, b-bir daha sana dokunmayacağım, konuşmayacağım özür dilerim hoseok"

Omuzlarını tutarak eğildiğim, ıslak gözleri ile bakıyordu ve benim kalbim acıyordu, dudaklarına yaklaştığımda hemen birleştirdi, belime sıkıca sarıldı ve kendine çekti.

Geri giderek uzandığında elimi yanağına koydum, yana dönerek beni altına aldı, boynuna sarıldığımda elini yanağıma getirip okşadı, dudaklarının dudaklarım arasından kayışı, yumuşaklığı, beni deli ediyordu.

Bacaklarımı beline sardım, elini bacağıma koyarak okşayıp sıktı, geri çekildiğinde yutkundum ve gözlerimi açtım, gülerek bakıyordu, kızardığımı hissediyordum.

Eğilerek dudaklarıma bir öpücük bıraktı, gözlerini kapatarak burunlarımızı sürttüğünde bende gözlerimi kapattım.

"Seni seviyorum hoseok, lütfen bir şans ver"

"Bilmiyorum"

"Ne istersen yaparım, lütfen bir şans ver, köpeğin bile olurum hoseok"

"Sen önce kırıklarını çöpe at, köpekmiş"

"Tamam istediğin her şeyi yapıcam"

Kafamı salladığımda kafasını boynuma sokarak öptü, gülerek ellerimi boynuna sardım.

/

Yeni kitaplar fazla sevilmiyor galiba :(
Bunu da çabuk bitereceğim :(

sope : mikaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin