Cap. V "Everybody deserves a second chance"

297 14 4
                                    

Am venit. Chiar daca nu voiam sa o fac. Sunt in fața cafenelei unde minho mi-a zis sa fiu la 13:00.

Imi scot telefonul si era 13:23. Ce credea? Ca o sa fiu punctuala? Daca chiar ma vrea inapoi sa stea putin pe jar gandindu-se "vine?", "nu mai vine?" "Oare o sa ajunga?"

Trag aer in piept si intru in cafenea. Ma uit cu privirea dupa el si il vad la o masa cum imi face cu mana.

Merg spre el cu tragere de inima iar el se ridica in picioare si imi intinde un buchet mare de flori dar nu il iau.

- De ce m-ai chemat? Ii spun tăios.

- Vreau sa vorbim.

- Ce mai avem de vorbit!? Cred ca am fost destul de clara.

- stiu ca nu vrei sa ma asculti dar doar cateva minute i-a loc.

Inghit in sec si prind buchetul apoi el im trage scaunul si stau putin pe ganduri dar mai apoi ma asez.

- Stiu ca m-am purtat ca un prost. Am realizat tot. Si pauza pe care am luat-o, de doua saptamani m-a facut sa realizez asta. Nu pot traii fara tine.

- Minho...eu..

- stiu, tu vrei sa ma uiti total. Te-am rănit si am realizat asta. Si voi incerca sa ma schimb. Chiar voi incerca doar acorda-mi inca o sansa. Te rog.

- Si daca accept? Si daca nu te vei schimba? Sti ca tin la tine! De ce faci asta?

- doar prin faptul ca ai venit aici mi-ai dovedit ca inca mai exista ceva intre noi. Am fost un prost! Promit ca m-am schimbat.

Stau si ma gandesc. Inca tineam la el. Ma uit la flori apoi la el iar apoi la mâna pe care mi-o ține cu a lui.

- E ultima sansa. Ii spun iar atunci il vad cum schițeaza pe fața un zambet si mă i-a in brațe.

- sper sa fie asa cum ai promis. Ii spun in timp ce il imbratisam.

Nu am mai stat mult dupa si ne-am plimbat pana la mine acasa. Am mai povestit si totul se simtea atat de bine.

Cand am ajuns in fața blocului m-a sărutat apoi am urcat sus.

Ajung in apartament si inchid ușa punandu-ma cu spatele pe ea. aveam in mana buchetul de la el si m-am uitat putin printre flori apoi am mers in bucatarie si l-am pus intr-o vaza.

////

*Luni*

- Cred ca o rochie roz ar fi cea mai potrivita...nu crezi?

- Cred ca- dau sa spun insa imi bâzâie telefonul din buzunar as aca il scot si vad ca minho mi-a scris.

Minho
"
< salut floare! Ce faci?

Sunt bine, la liceu. Tu?>

< La fel, ai vrea sa ne vedem mai tarziu? "

-Kwan! Ce tot faci!? Nu ma asculti? Spune Lisa dintr-o data.

- Stai fata ca mi-a scris Minho.

- Minho!? De cand iti scrie tie minho!? Spune oarecum deranjata.
"
Bine! Dupa 8 sa imi trimiți mesaj cu locatia. " ii raspund apoi imi inchid telefonul si il pun in buzunar, acum am realizat ca lui Lisa nu i-am spus ca m-am impacat cu Minho

-da, minho, am vorbit sâmbătă si ne-am impăcat.

- Cum adica v-ati impacat!? Striga nervoasa de se intoarce tot holul la noi.

Call it Love [Hwang Hyunjin]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum