Spre seara stateam in pat si ma uitam la un film pe telefon dintr-o data aud cum bate cineva la usa.
Ma ridic din pat si merg sa vad cine era.
Cand deschid rămân plăcut surprinsa. Era hyunjin.
- Salut!?
- Ti-am lipsit? Ma intreaba zâmbind si dă sa intre in apartament. Ma dau puțin in spate fara sa spun nimic dar ma prinde cu o mână de talie si ma trage mai aproape de el.
- op- dau sa spun dar nu apuc pentru ca isi lipeste buzele de ale mele inchizand usa din spate cu piciorul. Doamne, imi placea exagerat de mult cum ma saruta.
- ce vânt te aduce pe aici? Il intreb dupa ce ne desparțim.
- Am venit sa te văd. Ce faceai?
- Ma uitam la un film...dar e cam de rahat... spun in timp ce ma apropiu de el.
Imi pun mana pe pieptul lui apoi mi-o duc pe umar si cand ajung destul de aproape de el il sarut. Sarutul se transforma in unul mai intens. Incepe sa imi sarute si linia maxilarului coborand pana pe gatul meu fierbinte din care musca câte putin. Cu cat mai mult ma saruta in locuri ne atinse cu atat ma facea sa ma simt din ce in ce mai satisfacuta si am inceput sa gem incet.
Ma ridica in brațe si imi pun picioarele in jurul soldurilor lui. Merge in camera si ma pune pe pat fara sa rupem sarutul si incepe sa ma sarute peste tot pe gat si pe piept.
- Hyunjin...eu zic sa nu mergem prea departe. Il opresc eu.
Imi mai lasa un sarut mic pe buze apoi se opreste, isi da geaca jos si se pune langa mine iar eu ma intorc spre el sprijinindu-ma in cot.
- Nu m-am gandit nici o data ca o sa fim aici. Spun.
- Eu te-am placut de dinainte sa imi fuți tava in cap. Deia am si venit la tine la masa dupa.
- Serios!? Dar de unde ma stiai? Nu prea ma stia nimeni in scoala.
- Pai...tu ai fost cea care m-a oprit cand il bateam pe ăla de la olimpiada.
- De atunci!? Mama...eu de atunci am inceput sa nu te suport. Chiar imi era prieten.
- Mai vorbesti cu el?
- Nu chiar... s-a mutat din țara, cica are ceva rude si pana termina liceul merge la ei.
-Am ințeles...am o surpriza pentru tine.
- Ce?
- inchide ochii.
Fac cum imi spune si peste cateva secunde simt cum ceva imi atinge gatul, deschid ochii si vad ca era un lanț subțire auriu cu o piatra alba. My god era superb!
- mersi! Ii spun apoi il sarut din nou (asta o sa imi fie noul hobby)
- Vrei sa ne uitam la film?
- Sigur!
Ne asezam amandoi in pat si începem sa ne uitam la film iar pe parcurs ce timpul trecea mie imi era tot mai somn asa ca mi-am rezemat capul de umarul lui iar apoi ochii mi s-au inchis.
///
Imi deschid incet ochii si ma uit confuza prin camera incet. Hyunjin nu mai era. Imi iau telefonul si ma uit la ceas. Era 5:32 mai avema putin si imi suna alarma asa ca imi arunc capul pe perna sa mai stau cateva minute. Eram rupta de oboseala.
Dar din pacate nu dupa mult timp a trebuit sa imi ridic capul si sa me indrept spre baie. Imi ridic capul spre oglinda si rămân socata cand imi vad gâtul.
Ma uit mai atent si aveam pete mov peste tot. Imi pun mâna pe ele ingrijorata apoi imi trag puțin bluza de la decolteu in jos si aveam puține si pe piept. Mama ce nesatul nici nu am observat ieri cand m-a sarutat atat de apăsat.
Rahat. Acuma ce fac? Merg in camera, mai exact la masa unde aveam in sertar toate machiajele mele. Nu prea ma machiez, cu atat mai putin cand vine vorba de fond de ten. Am unul singur cu acoperire mica. L-am luat, am luat si pudra si am fugit in baie.
Mi-am manjit tot gâtul cu fondul ala care cred ca era si expirat. Dar a facut ce trebuia sa faca. Bine...nu chiar. Gatul imi era total alta culoare fața de culoarea tenului.
Mai aveam o ultima obtiune...
///
Intru in clasa si toata lumea se uita ciudat la mine. Ma uit prin juri prefacandu-ma ca totul e normal si merg la locul meu dar nu ma asez bine ca vine o duduie la mine cu inca una in spatele ei.
- Kwan? Esti bine? De ce porți pulover in mijlocul verii, e mai....
- Da... sunt bine, dar ma doare gatul. Spun prefacandu-ma ragusita.
- A... bine, sper sa te faci bine! Si pleaca.
Toata ziua toti se uitau dubios la mine, si adevarul e ca muream de cald.
Ajung in pauza de masa si incerc sa ma comport cat de normal pot chiar daca sub puloverul care imi era lung până la maxilar, ma topeam.
- Doamne kwan dar ce ai venit azi asa imbracata?intreaba suhua(o fata de la masa)
- Nu e gros, doar pare, ma doare foarte tare gatul si sunt ragusita *tușesc* *tusesc*
- salut!! Oh- kwan ce esti imbracata asa gros? Apare si hajoon.
- Sunt bolnava. Spun tot asa ragusita.
- Nu vrei sa mergi acasa? Te duc eu daca vrei.
- Nu nu, sunt bine! Ma ridic de la masa si fug afara. Simteam ca lesin de la caldura. Fug pâna la baie unde ma bag intr-o cabina si imi dau puloverul jos.
Puteam sa respir si eu normal intr-un final....
M-a mancat in fund ieri sa il las pe hyunjin sa ma sarute. Lasa ca vede el...
M-am uitat pe pieptul meu si vad lanțisorul de ieri de la Hyunjin si un zâmbet imi apare pe buze. Am fost atat de preocupata de vânătăi in cat am uitat de cadoul de la el.
Ma imbrac inapoi si ies din baie.
///
Ajung cu yuri acasa si simt cum imi curge transpiratia pe fața... Afara e mai cald de o mie de ori...
Suflu ca un rinocer si o duc pe yuri la etaj sa o schimb.
Daca o tin tot asa o sa lesin dar cu ce ma pot schimba...nu am haine ai- stai...practic, iubitul meu sta in casa asta...deci practic nu ar fi nici o problema daca ii port hainele...nu?
- Yuri, stai cateva minute aici, merg sa ma schimb.
- Binee!!
Ies din camera si merg in singura camera de la etaj in care nu am pus piciorul vre-o data.
Intru si rămân socata de ce camera faina avea... avea desene pe perete si un sevalet, pe birou era un dezastru, plin de acuarele sau pensule de diferite marimi iar restul camerei era dezordonat dar mai aranjata de cat camera mea-
Merg la dulap si avea mai multe haine de cat am avut eu in toata viata mea... de la sacouri la costume in toate culorile pâna la pantaloni cargo sau de sport, avea un raft numai cu tricouri si erau vre-o cinci din fiecare culoare. Câti bani are sa mor eu.
Caut un tricou cat de simplu posibil si am gasit unul, negru. Il iau pe mine si era exact cum imi placea, putin mai lung. Era perfect. Iar intr-un final puteam sa respir linistita.
Ies din camera lui si merg sa imi continui jobul.
CITEȘTI
Call it Love [Hwang Hyunjin]
FanficO simpla fata, cu o viata normala ajunge sa se indragosteasca de persoana pe care pana atunci nu o suporta. Totul se complica deoarece amandoi au statuturi diferite, vor sfarsii cei doi impreuna? (Inafara de hyunjin nici un alt nume nu se refera la...