Cap. XVl "First time"

280 8 0
                                    

A trecut o saptamana si hyunjin a venit la mine in fiecare seara ba chiar in ultima seara a dormit la mine peste noapte dar nu s-a intamplat nimic in tot timpul asta.

Ajung acasa de la gradinița cu yuri si incep sa fac ce fac in fiecare zi, nimic nou cand dintr-o data aud cum imi suna telefonul. O las pe yuri la televizor si ma duc in bucatarie sa vad cine e. era Yuna raspund surprinsa, ea nu ma suna des.

-Alo?

- Slaut kwan! A intervenit o problema, trebuie sa plec cu sotul meu intr-o delegatie pana maine si crezi ca ai putea sa dormi peste noapte la noi?

- Astazi!?

- Da, maine e sambata, nu mergi oricum la scoala si poate până la amiaza cand ajungem acasa sa ai grija de yuri. Poti sa te simti ca acasa, du te in dressing si cauta-ti o pijama de la mine, poti sa faci si un dus.

- Um...da, sigur. Cred ca pot.

- Super! Multumesc!

Si inchidem. Asta a fost mai inprevizibil de cat ma asteptam...

///

A venit seara si ii dadeam de mancare lui yuri in bucatarie cand aud usa de la intrare cum se deschide. Cine credeti ca era? Da, hyunjin.

Intra in bucatarie ma studiaza din cap pana in picioare, imi face cu ochiul apoi iese. Ce apucaturi are....

- Bun! Gata! Haide sa mergem la culcare. Spun cand in bolul din care ii dadeam mancare lui Yuri nu mai ramane nimic.

Pun bolul si lingura in chiuveta apoi o ridic in brațe si plec cu ea la etaj.

///

Trece o ora si doar acum Yuri a adormit, intr-un final! Credeam ca nu mai doarme!

Ma ridic din pat, inchid lumina si ies din camera inchizand cu mare atentie usa.

- Astazi dormi aici? Aud o voce dintr-o data si tresar.

Ma intorc si cine putea sa fie inafara de Hyunjin.

- Te-am speriat? Intreaba sarcastic.

- Vorbeste mai incet ca deabea a adormit.

- Bine! Se apropie de mine si imi sopteste la ureche: Si? Daca tot am rămas singuri...?

Ma uit la el apoi zambesc si il sarut.

Il imping in spate si intru in camera lui iar eu  inchid usa  in urma mea.

zâmbeste si se tot dă in spate până ajunge la marginea patului unde il imping si cade pe spate.

Ma urc peste el si incep sa il sarut mai apoi coborand si pe gât

- Sa vedem daca am invațat ceva din lectiile de ieri. Ii soptesc la ureche apoi incep sa il musc agresiv asigurandu-ma ca maine jumatate gatul ii e mov. Macar asa stiu ca daca sooyun vrea sa se atinga de el o sa vada ca e luat.

Ii simt mâna cum ii urca pe coapsele mele si ma opresc unpic iar amandoi ne uitam unul la altul. Daca continuam eram constienta unde ne indreptam. Oare sunt pregatita? Stau cateva secunde si ma gandesc, cred ca da. Asa ca continui si il sarut, incet imi bag mâna sub tricoul lui urcand cu ea pana la piept.

Mi-o scot si il prind de tricoul ridicandu-l in fund, rup putin sarutul si ii dau tricoul jos aruncandu-l pe jos apoi continui sa il sarut agresiv.

Minute bune trec si cobor cu mainile până ajung la cureaua lui. Fara sa stau mult pe ganduri i-o deschid si i-o scot aruncand-o tot asa langa tricou.

Ma trage de solduri mai aproape apoi ma da de pe el si se urca el peste mine.

Imi ridica cămasa si incepe sa isi mute buzele peste pielea din zona abdomenului. Amandoi ardeam de excitare.

In timp ce ma saruta imi deschidea cămașa pe care mi-o da jos in scurt timp si continua sa ma sarute pe piept până la linia sutienului.

Se ridica pentru cateva secunde si isi da pantalonii jos rămânând doar in boxeri apoi revine peste mine dar nu continua sa ma sarute.

- ai mai facut asta? Ma intreaba.

- Nu...

- Ai zis ca ai avut iubit.

- Lasă asta acum. Continua.

Imi zambeste si continua. Ce mai am de pierdut? Imediat sunt majora si oricum o data si o data tot o voi face. Si daca nu o sa mai fiu cu el impreuna dupa, nu o sa am nici un regret. Macar am facut-o prima data cu cineva cu care chiar imi doream.

(Da, e scurt, da nu s bolnava la cap sa scriu mai departe. Ati inteles ideea.)

///

Simt cum am capul pe ceva tare asa ca imi deschid incet ochii si realizez ca dormeam pe brațul lui Hyunjin. Ma uit in sus si el dormea de zor asa ca ma intorc si imi intind mâna până la telefonul meu. Dar nu il gasesc. Ma ridic si ma uit prin camera, probabil imi e in blugii de pe jos...
Oftez si ma ridic din pat si imi iau hainele de pe jos apoi merg la baie sa ma imbrac dar nu inainte sa fac un duș.

Ies din baie si il observ pe hyunjin ca era deja trezit.

- buna dimineața!

- buna dimineața! Imi spune cu zambetul până la urechi. Esti bine?

- Ă...Da!? Sunt perfecta, uita-te la mine! Radieez!

Merg spre el zambind si ma asez pe pat.

- Vrei sa merg sa fac ceva de mancare?

- Nu te obosii, poate ar trebuii sa comandam ceva. Oricum mi-ai stricat momentul de gentleman, eu ar fi trebuit sa iti aduc mancare la pat. Doar ca esti tu matinala.

Zambesc si il sarut pe obraz.

- De fapt...poti sa imi dai un fel de mic de jun la pat.

- Da?

- mhm...imi duc sugestiv degetul peste abdomenul lui gol coborand pana la linia boxerilor insa imi dă mâna acoperindu-se cu plapuma.

- buna gluma.

- Nu era o gluma

- Da cre- dau sa spun dar amandoi auzim cum suna cineva la usa. Ne indreptam atenția spre sunat cateva secunde apoi ne uitam unul la altul.

- Astepti pe cineva?

- Nu..?

Call it Love [Hwang Hyunjin]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum