Cap. lll "all eyes on me"

334 13 1
                                    

ERA HYUNJIN.

Se blocheaza putin cand ma observa apoi inainteaza in camera surprins.

- Hyunjin! Ele sunt Lily, prietena mea din copilarie si si kwan, fiica ei. Ti-am spus ca azi vin la noi!

- da....Incantat de cunostina. Spune si da mana cu mama fara sa isi schimbe privirea de la mine.

- Vai hyunjin! Dar ce ai patit la obraz? Intreaba mama cand ii observa rana de pe pomet. Chiar l-am lovit tare...parea sa fie o rana in toata firea plus ca era tot mov in jur.

- Oh a cazut ieri la football! Un pic nu are grija!

Ce minciuna buna a scos...io fi fost jena sa spuna ca o mancat bătaie.

- Stati! Voi nu trebuie sa va stiti!? Voi nu sunteti la aceasi scoala? Intreaba mama lui.

- Ba da dar nu am stiut nici o data ca iti e prietena. Rapsunde el si schițeaza un zambet spre mine.

- Si sunteti prieteni?

- Nu. Nu chiar...nu prea interacționăm. Suntem din alte clase. Spun eu rapid fara sa il las sa mai spuna ceva.

- aha...am inteles pai hyunjin, du te si schimba-te, lasa-ti ghiozdanul iar pana atunci, kwan hai cu mine sa iti arat cum trebuie sa ai grija de yuri.

- grija de yuri? Intreaba el surprins.

- Oh! Doamne! Am uitat sa iti spun. Kwan o sa aiba grija de yuri pana voi fi eu la munca. De luni merg la firma.

Da incet din cap apoi se uita la mine insa fara sa ma uit inapoi ma ridic de pe canapea si o urmez pe doamna Yuna.

///

Nu a mai durat mult seara acea si am plecat cu mama. A doua zi am mai petrecut putin timp impreuna cu mama inainte de as face bagajul si a trebuit sa o duc la metrou ca sa plece. Imi pare rau ca pleaca, chiar zilele astea m-am simtit bine cu ea. Ciudat?
Dar acum am probleme si mai mari. Trebuie sa merg maine la scoala, e luni. Iar dupa sa merg sa am grija de yuri. In aceasi casa cu HYUNJIN. Sper sa nu fiu nevoita sa ii mai dau cu ceva in cap...

Ajung acasa si parca apartamentul e din nou sumbru si rece. Imi arunc geanta in coltul camerei apoi ma dezbrac si merg sa fac un dus. Revin in pijamale si ma arunc pe pat trista. Imi bag capul in perna si urlu cat de tare ma tin plamanii. apoi ma linistesc, imi scot capul din perna si imi iau telefonul pentru ca a bâzâit.

*Unknow number*

< maine dupa scoala te astept pe strada ******* pentru ca nu am de gand sa ma vada cineva de prin liceu cu tine. Ma obliga mama sa te aduc cu masina.

E hyunjin cel mai probabil... el chiar crede ca eu vreau sa ma vada cineva cu el?

Nu trebuie sa te deranjezi. am picioare.>

< maine vi acolo ca nu am nevoie de probleme, stai linistita ca nici eu nu vreau sa vi.

muie.>

Ce figuri pe el. imi inchid telefonul si o data cu el si ochii si ma culc. maine o sa fie o zi lunga...

///

Luni. Ma trezesc ca moarta si ma târăsc din pat până la baie unde imi fac rutina si revin ca sa ma imbrac cu uniforma. Imi iau ghiozdanul si ies pe usa. Ma căcam pe mine de ce o sa imi auda urechiile in momentul ce o sa pun piciorul in scoala.

Intru pe poarta scolii. Era exact cum ma asteptam. Toata lumea se holba la mine. Pe  holuri isi intorceau capul dupa mine si puteam auzi șușoteli in fiecare pas pe care il faceam.

Ajung in clasa si cum intru pe usa cum toata clasa se uita la mine. Stau doua secunde si ii privesc apoi merg rapid langa Lisa.

-  Hei. Toata lumea se uita la mine.

- am vazut...esti populara liceului. Spune Lisa râzând.

- mai bine ma scuteam....

Au trecut orele si atmosfera era foarte apasatoare. Ma mir ca nu m-a chemat directoarea sa imi țina predica. Nu are cum sa nu fi auzit nimic din liceu...plus ca si profesorii fac pe detectivii in cele mai nepotrivite momente, parca sunt de la  FBI.

Ies din scoala cu Lisa. Trebuia sa scap rapid de ea. Strada pe care mi-a zis-o hyunjin era la doua strazi distanța, deci ar trebuii sa fie totul in regula. Insa problema e ca e in total cealalta parte a drumului meu. Cum o sa imi scuz eu drumul fals?

- Deci? Ce faci azi? Ma intreaba Lisa

- Nimic, sunt obosita. O sa merg sa ma culc.

- oh ok! Pai atunci pa! A venit mama dupa mine azi.

PERFECT. Stau putin si ii fac cu mana apoi fug rapid spre strada indicata de hyunjin in mesaj.

Am ajuns pe ea insa nu stiu care e masina lui...
Merg pe strada tot in fața cand dintr-o data cineva ma prinde de mana dreapta tragandu-ma in jos.

Era mana lui hyunjin  care venea de pe geamul masinii.

- Haide sus. Imi spune scoțându-si capul pe geam.

Imi trag mana fara sa spun nimic si merg in masina pe scaunul din fața. Prima data e liniste in masina dar mai apoi el e primul care vorbeste.

- "Muie"?  Asta este modul tau de a spune bine? Ma intreaba in timp ce imi puneam centura si ma pufneste râsul.

Ma uit spre el si si el avea un zambet usor pe fața.

- Ma mir ca ai venit. Spune si porneste masina.

- Si eu. Sper sa fie ultima data. Spun si imi intorc capul uitandu-ma pe geam tot restul drumului.

Cand ajungem o salut pe mama lui hyunjin, aceasta imi mai arata de doua ori ce trebuie sa fac iar mai apoi pleaca, eu ramanand cu yuri.

Hyunjin a fost plecat toata ziua. Macar atat...

Call it Love [Hwang Hyunjin]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum