《20》

2.3K 287 133
                                    

▪︎

Zaman dursa.

Kuşlar uçmasa.

Sular akmasa.

Yaşam işlemese.

Jungkook'un kolları Jimin'in belinden çekilmese.

Jimin'in başı Jungkook'un kalbinden uzaklaşmasa.

İlk ve son sarılmaymış gibi birbirine sıkıca sarılan iki bedenin bu aciz dilekleri kabul olsa...

Ama imkansızdı.

Kısa bedenin başı yavaşça huzurlu ritimlerin kaynağından uzaklaştı bununla beraber uzun beden boyun eğerek kollarını çekti.

Onu zorlamak istemiyordu,bu yüzden ona sarıldığı dakikalara şükretti Jungkook.

İtilmeyi bekliyordu hatta daha fazlası.

Jimin,gökyüzüne bakarak derin nefesler doldurmuştu ciğerlerini,aynı zamanda geriye bir adım atarak aralarına mesafe koymuştu.

"Beni neden buraya getir-din." dedi yumruğunu sıkarak kendini güçlendirmeye çalışırken başarısız olarak sesinin kırılmasına engel olamadan.

Jungkook,burnunu çekip elini kaldırarak baş parmağıyla burnunu dürttü.

Ne diyeceğini bilmiyordu ya da kısa bedenin kaybolan temasının etkisinden çıkamadığından aklını toparlayamıyordu.

O tatlı yumuşak koku ona diz çöktürebilirdi.

"Özür dilerim,herşey için." dedi çaresiz bir şekilde.Daha fazlası neydi ki?

Ne yapabilirdi ya da ne söyleyebilirdi?

Kısa bedenin harelerine hayal kırıklığı,omuzlarına ağırlık çökmüştü.

Bir özre bile yumuşayan kişiliği Jungkook'a gelince taştan farksızdı.

Zaten bu kırgınlığının en büyük kanıtı değil miydi?

"Jungkook,attığım mesajda herşeyi izah ettim.Durumu yokuşa sürükleme artık." son kozunu oynar gibi konuştu kısa beden.

Bu konuşmanın sonunda mutlu olmayacaklarını biliyordu.

Jungkook'un bilinmezlikle kaşları çatıldı,aklı bulanmıştı.

"Ne mesajı?" sesindeki bariz şaşkınlıkla sordu.

Kısa beden bir süre onun yüz ifadesine baktı.

Mesajı okumamış mıydı yani?

Ama okundu bilgisi vardı.Gözleriyle görmüştü zaten hemen sonra engellemişti.

İçinde yer edinen küçük mutlulukla dudağının içini ısırdı.Sevinmeli miydi?

Uzun beden hala bir cevap bekliyordu.Jimin'in herşeyi anlattığından bahsettiği mesaj hakkında bir bilgisi yoktu.

Günlerce hastanede uyutulmuştu.Gözlerini açtığı kısa bir an ya Yoongi'yi ya da serumuyla uğraşan hemşireyi görüyordu.

Hastaneden çıktığında ise Jimin'le konuşmak istemişti.Evine gitmek istemişti bunu dile getirdiğinde yakın arkadaşı tarafından beklemediği şekilde sert bir şekilde engellenmişti.

Yoongi,son derece düz suratı ve net kelimeleriyle onu yatağa kapatmış,yemeklerini hazırlamış titizlikle bakmıştı.

Onun için çabalayan arkadaşını kırmak istemediğinden karşı çıkmamış her dediğini yapmıştı.

Feminen [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin