Szia Drága!
Hogy vagy? Remélem jól. Tudod, lehet hogy én nem, de te nekem eléggé hiányzol... a munkába temetkezem, de már az sem nagyon mutat megnyugvást. Már 1 hete annak, hogy nem beszélünk, tudod?! Jó gyorsan elment ez az egy hét. "Gyorsan". Számomra azért nem. Hiányzik, hogy beszéljünk. Tudod sok mindent elrontottam, és ezt csak most vallom be magamnak. Nem adtam Neked elég időt és teret, annyira elvakított a köztünk lévő kapocs fénye, hogy egy dolgot, ami számomra a legfontosabb volt nekem, elfelejtettem számításba venni. Téged.
Az akaratod, az érzelmeid, a gondolataid... stb stb stb....
Annyira elvakított, mert annyira szép volt. Tudod, nem sokszor meséltem az előző kapcsolataimról. Mert nem akartalak lelki szemetesládának használni, de tudnod kell, hogy Te fontosabb voltál mint ők bármikor. Fogalmam sincs miért és azt sem tudom hogyan.. de így volt/van... Nemtudom meddig lesznek még irántad érzéseim de ez kicsit fáj.
Minden beteljesületlen szerelem fájdalmas, de úgy érzem ennél fájdalmasabb dolgot a világon még senki nem élt meg. De tudom, tudom... Mindenkinek a saját pokla a legégetőbb.
A kártyáid megjöttek? Ahh remélem igen és nem vesztek el.. Képzeld, voltam a Storeban és megvettem azt az albumot amit te szerettél volna! Igen, a kék bittersweet-et. Én nem tudtam, hogy az milyen belülről de miután kibontottam, rájöttem, hogy jó izlésed van, tényleg ez néz ki a legjobban!
Szüleiddel jobb a helyzet? Remélem, hogy igen. Lekell velük ülnöd beszélni, hogy mindannyiótoknak jobb legyen. Hamarosan vizsgázol és hamarosan itt a szülinapod is! Annyira drukkolok. Komolyan.
Megcsináltattam az ajándékot képzeld amit mondtam! Nagyon menő lett, de mostmár nem merem odaadni Neked. Az egyik lap belsejére beletettem Changkyunt es Jooheont ahogy a pofijuk összér. Ahh tudod!
Ezt:Azért, hogy a két kedvencünk legyen ott. És ha kinyitod eszedbe jussak.
Eszedbe jutok még? Nemtudom mit reméljek, hogy igen, vagy hogy nem. Önző módon mondanám azt hogy igen, mert borzasztóan örülnék, de a logikus válasz a nem lenne... Nem akarnám hogy a gondolataidba férkőzve szenvedj miattam.
Szoktál sírni? Én szoktam. Soha egy ember miatt sem sírtam. Most tudok, van hogy sokat, van hogy csak éppen. Sosem szerettem mikor azt mondtad ne ríkassalak meg, sosem akartam ilyet tenni veled tényleg! Nem akartam hogy a szavaim bántóak legyenek vagy meghatóak. Én csak kimondtam a gondolataim, tudod amik bennem voltak. Hiszen azt beszéltük mindent elmondunk egymásnak, legyen az jó vagy rossz!
És mindig elmondtam, ha valami bántott. Szerencsére nem kellett sokat panaszkodjak, hidzen mindig sikerült megnyugtatnod. Mintha, csak varázsoltál volna vagy nemtudom. De ez mindig nagyon jól esett!
Nagyon nagyon sokat gondolok rád! De tényleg...
Leginkább este. Most sem tudok aludni.. azért írok éppen. De talán majd csak megy nemigaz?^^
Insta story-t csak azért rakok ki, hogy láthassam a profilod. Snap streakekkel ugyanez van... csak chatben küldöm, hogy lássam megnézed e.
Néha belépek a beszélgetésünkbe, és várom, hogy felbukkanjon a fejed. Nemtudom miért, de nem akarnám hogy észrevedd, mégis annyiszor megcsinálom...
Nemtudom mit mondhatnék.
Hajnali 2:24 van.. remélem már alszol. Kérlek pihendd ki magad helyettem is. Nagyon nagyon szeretném.
Vigyázz magadra Kedves!
- Gergő