"Sıraya geçin" Dedin sert bir şekilde. Hiç kimse bunu önceden yapmayı akıl edemediği için yine bu görev başkan olarak sana düşüyordu. Bu gün yeni beden hocanız geleceğinden, sınıf ayrıyeten bir gürültülüydü.
Sıraya girmeyen bir grup gözüne çarptığın da iç geçirdin. Bu üçlüyü çok iyi tanıyordun. Eskiden mükemmel dörtlüydünüz ama bir süre sonra insanların değişebileceğini kabullenmiştin. Çok toxic olmaya başlamışlardı ve sen de buna katlanamayarak sakince arkadaşlığını bitirmiştin. Bir süre sonra nedenini bilmediğin bir sebepten sana bulaşmaya başlamışlardı. O zamanlar oldukça popüler bir gruptunuz, sen gruptan ayrıldığın da ise arkandan demediklerini bırakmamışlardı bu da onların popülerliğini yüksek seviyede düşürmüştü. Rahat durmamalarının sebebinin bu olduğunu düşünüyordun.
"Yeni gelecek olan hocanın oldukça disiplinli olduğunu duydum" Diye bir yalan attın ortaya. Bu yalanı onların da en az diğerleri kadar hocayı merak ettiklerini bildiğinden söylemiştin. Attığın yalan işe yaramış olacak ki sıraya girmişlerdi hemen. "Ayrıca yakışıklıymışta" dedin kendini tutamayarak.
"Öyle miymişim?"
Anlık panikle arkana döndüğün de nefesin kesilecek gibi oldu, bunun korkudan mı yoksa karşındaki hocanın nefes kesici görünüşünden mi olduğuna emin olamadın.
"Hocam be-"
"Öyle miymişim? Sana bir soru sordum."
Ne diyeceğini bilemeyerek sadece öyle duruyordun. Ne söyleyebilirdin ki? Ciddiyetle sana bakmakta kararlı olduğunu anladığın da strese girdin. Çok kararlı ve ciddiydi bu adamın bakışları. Sadece gözlerine bakarak bile stresten ağlamaya başlayabilirdin durduğun yerde.
"Kimsin sen?"
"Y/N hocam. Beden başkanıyım"
"Seni başkan seçen kim Y/N?"
"Eski beden hoca-"
"Benim dersimde başka bir hocanın kararları geçerli değil, bunu öğrensen iyi olur"
Yutkundun, alışılmadıktı senin için bu adam.
"Madem başkan olmakta bu kadar ısrarcısın, gözlerim üstünde Y/N."
~~~~~~~~~~
Yeni kurguyla karşınızdayım millet bu bölümü kısa bir giriş olarak yazdım beğenmişsinizdir umarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
physical teacher / 𝘌𝘳𝘸𝘪𝘯 𝘚𝘮𝘪𝘵𝘩
Fanfiction"Madem başkan olmakta bu kadar ısrarcısın, gözlerim üstünde Y/N." ~Düz yazı ~Küfür içerir ~Modern AU ~Erwin Smith x Reader