Chapter Seven

219 22 22
                                    

Sabah saatlerin de huzursuzca gözlerini açmıştı Y/N. Yerinde oradan oraya kıvrıldı, üstün de bir tembellik vardı bu gün. Yine o lanet beden günlerinden biriydi fakat bu sefer daha fazla sorumluluk vardı üstün de. Saat akmaya devam ederken ayık bir şekilde yatmaya devam etti.

Yanına bıraktığı telefondan mesaj sesi geldiğin de tembelliği bırakıp hazırlanmaya başlamıştı. Telefonu da eline alarak banyoya gitti elini yüzünü yıkamak için, daha sonra ise mutfağa geçerek ocağın üstüne kahve suyu koydu. Telefonundan tekrar mesaj gelirken sandalyeye oturup mesajlara girdi.

Eren
Beraber gidelim okula hazırlan geliyorum
06:38

Eren
Neredeyse oradayım
06:45

Eren
hazır mısın?

Siz
ne
sen benim evimin yerini nereden biliyorsun ya

Eren
sonunda cevap verdin
hazır mısın?

Siz
Bir şey sordum eren

Eren
Hikayenden
konum paylaşmışsın?

Siz
|hay amk
|beynimi sikeyim
|bu benim hikayeme neden bakıyorsa
tamam gel
hazırım ben

Genç kızın sabah keyfi zehir olurken kalkıp ocağın altını kapattı ve çantasını alarak evden çıktı hemen. Ağırlığını tek bir ayağına verirken kapının önün de beklemeye başladı, çok geçmeden kırmızı bir motor evin önün de durmuştu. Eren kaskını kafasından çıkartıp Y/N'ye karşı gülümsediğin de genç kız göz devirmişti.

Y/N kırmızı değil siyahı severdi,
tıpkı dün bindiği nefes kesici araba gibi

>>>>>>>>>

Herkesin sırada olup olmadığını son kez teyit eden Y/N hocasını beklemeye başlamıştı.

"Güzel, herkes burada"

Gözünü yumarak yanına yaklaşan hocayı onaylayan genç kız az sonra yapacağı şeyin stresini taşıyordu. Hoca Y/N'nin yanından geçerken Y/N'de sıraya girmişti.

"Y/N sıranın önüne geç"

Erwin'in boynunda ki düdüğü öttürmesiyle koşmaya başlayan Y/N'nin arkasından kimse gelmezken hoca düdüğünü tekrar öttürdü. Sınıftakiler öylece koşan kıza gülürlerken Y/N sinirle koşmayı bırakmıştı.

Hocanın bağırmasıyla Y/N bile suçu olmamasına rağmen korkmuştu.

"N'apıyorsunuz?!"

Hoca, hala gülmemek için kendini zor tutan bir kızı fark edip üstüne yürüdü Y/N sıraya tekrar dönerken onları izlemişti sadece.

"Komik olan nedir?"

Hoca kahkaha atmaya başlayan kıza yukarıdan bakarken cevap bekledi. Kızın gülüşü kesilmezken daha çok sinirlenmişti Erwin.

"Cezalısın" Erwin kızın rahatlığının zengin veya dokunulmaz olmasından kaynaklandığını anlamıştı."Ve kim olursan ol bu kararımı değiştirmeyecek"

Kız tekrar gülerken Y/N'de iyice sinirlenmeye başlamış, sinirini avuç içlerinden çıkartmaya çalışmıştı.

"Burada ki durumunuz babamın tek bir lafına bakar yalnız."

Erwin tek bir kaşını kaldırarak kıza alaycı bir şekilde bakmıştı.

"Tabii öyle, bunu konuşmak için babana gitmeye ne dersin o zaman?"

"Ne-"

"Daha sonra geldiğin de bütün ders boyunca etrafı turlayacaksın. Anladığım kadarıyla bunu yapmayı bilmiyorsun, bilmiyorsunuz!" Erwin son kelimesini diğerlerine dönerek söylediğin de Y/N bile üstüne alınmıştı neredeyse. Kız tuhaf bir ifadeyle bahçeden ayrılırken Erwin
Y/N'ye dönmüştü.

"Benimle gel"

Hoca kenara geçip otururken genç kız onu takip etmişti. Erwin düdüğünü dudaklarına yaklaştırdığın da Y/N onu izliyordu. Erwin düdüğü dukalarından uzaklaştırırken bacak bacak üstüne atmıştı.

"Evet" Erwin Y/N'yi baştan aşağıya süzmüştü."Başla"

Y/N geç de olsa söylediği şeyi anladığın da isyan etmişti hemen.

"Hocam yapmayın"

"Eğer şu an kusursuz yaparsan bir daha yapmak zorunda kalmazsın"

Kız hocasının ciddi olup olmadığını anlamak için gözlerine bakmıştı şaşkınlıkla. Düz bir ifade takınan hocasının dediğini yapmak için üstünde ki hırkayı çıkardı hızlıca.

Basit şeylerle başlamıştı Y/N, her şeyi dikkat ederek yapmalıydı.

"Kendini kasarsan nasıl kusursuz yapacaksın Y/N?"

Kız tek ayağıyla dengede durmaya çalışırken birden aklına gelen şey ile sarsılmıştı. Hocasının dokunduğu yerler hala onda garip bir etki bırakırken yanlış bir şey düşünmemeye çalışmıştı. Dengesini kaybetmek üzere olan kızı fark eden hoca hemen öne atılmıştı.

"Bir şans daha verin hocam, lütfen"

Erwin dışına bir nefes verirken kötü yapıp yapmadığını düşünmüştü

"Gerek yok, bu kadarlık yeter"

~~~~~~

Atıp atmama arasında gidip geldim aq bu nasıl bölüm ya

physical teacher / 𝘌𝘳𝘸𝘪𝘯 𝘚𝘮𝘪𝘵𝘩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin