Medya :Mert Hakanımm
...................
Mert Hakan'dan
Bugün Altay ve İrfanı eve çağırmıştım hem boş günümüzdü , hemde onlarla önemli bir konu konuşmam lazımdı. Sonunda irfan da gelebildi;
Mert Hakan:Nerde kaldın irfan
İrfan : Anca gelebildim
Mert Hakan:Gözde mi bırakmadı?
İrfan:Keşke gözde bırakmasa Can bende gelmek istiyorum diye tutturdu.
Altay:Getirseydin ya bari severdik
İrfan:Yok gözde alışverişe götürecekti
Mert ve Altay:Anladım
Mert Hakan: Benim sizden bi ricam olacak aslında
Altay:Ne ricası abi , önemli birşey mi?
Mert Hakan :Yok aslanım kendim için değil.
İrfan:Mert taksit taksit söyleme işte merak ettim .
Mert Hakan:Konu miray
Altay:Tam olarak bizden istediğin ne peki ?
Mert Hakan: Bizim ekipçe yemek yesek bir gün ayarlasak belki alışır ortama , bana ,sizlere olmaz mi ?
İrfan:Olur lan çok iyi düşünmüşsün.
Altay:Peki mirayı nasıl ikna ediceksin mert hakan ?
Mert Hakan : İşte o zaman devreye fenerbahçenin yengeleri el atıcak mecburen .Örnek Gözde ve Yasemin olaya el atarlarsa çözülür bence .
Irfan:O iş kolay akşam grup kurarız bu konu hakkında ben gözdeyle konuşurum Mirayin boş zamanında hop o yemek ayarlanır.
Mert Hakan:Çok teşekkürler valla siz olmasanız ne yapardım bilmiyorum
Altay:Sende olmazsan biz napardık komutan .
diyip gülüşürler.Adliye
Kaan:Sana güveniyorum Miray bu konunun hassasiyetini anlatabilmişimdir umarım değil mi ?
Miray:Anladım Sayın savcım ama inşallah bu dosya kötü sonuçlanmaz
Kaan:Inşallah , akşam çıkarken gerekli evrakları odana bırakırım.
Miray:Peki Sayın savcım ,diyip odadan çıkar.
Miray'dan
Bu dava beni çok zorlayacakti eğer olumsuz sonuçlanırsa açığa bile alınırım. Inşallah güzel sonuçlanır.
Mine:Sayın savcım bugunki mahkemeler yarına kaldı onun dışında 2 dosyaya imzanız gerekli başsavcıya vermem gerek.
Miray:Ondan başka birşey var mı?
Mine:Yok sayın savcım.
Dosyaları imzalar ve adliyeden çıkar. Arabasına biner ve eve doğru yol alır.
20 dk sonra eve varır anahtarla eve girer.Miray:Ben geldimmm!
Mert Hakan: Hoşgeldin erkencisin bugün saat daha 4 Bu saate gelmezsin sen
Miray: Mahkemeler yarına kaldı onun için bende erken geldim .
Mert Hakan:Anladım. Aç mısın hazırlıyım mi bi şeyler?
Miray:Yok ben odadayım.
Tam merdivenlerden çıkarken mert hakan bana seslendiMert Hakan:Miray biraz konuşabilir miyiz?
Miray:Şuan olmaz Mert Hakan
Mert Hakan üzgünce
Mert Hakan :Pekala sen nasıl istersen öyle olsun , der.Miray sessizce yukarı çıkar odasına girer . Duş aldıktan sonra sessizce odasından çıkar o sırada mert hakan telefonla konuşurken sessizce dinler
;
Mert Hakan:Bilmiyorum ki galiba miray bana hiç alışamayacak , abisi olarak görmeyecek galiba çok kötü bir abiyim ben.Miray duyduklarina üzülür ve geri odasına çıkar ve yatağına uzanır.
Mert hakanın dediklerini düşünürken uyuya kalır.Mert Hakan , telefon görüşmesinden sonra Mirayin odasına gider sessizce kapıyı tıklatir ses gelmez, bi kez daha tıklatir ses gelmeyince odaya girer ve kardeşinin uyuduğunu görür üzerini örter ve alnına küçük bir buse kondurup sessizce odadan çıkar.
Üzümlü kekim ya :(
Begenmeyi ve yorum yapmayı unutmayınız seviyorum sizleri.
Minik bilgilendirme : Hafta sonu köyde olacağım için yeni bölüm atamayacağım .
Ayrıca yarınki Yks sınavına girecek herkese başarılar dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Begonvil Aşkı ~ Altay BAYINDIR
FanfictionBiri Savcı, Biri Futbolcu; aşk o biraz imkansız Benim yerime de sev bekletme hayatı