Gerçekler 2

180 8 21
                                    

Bölüm Müziklerimiz;

Ferdi Tayfur=İçim Yanar

Cem Adrian=Derinlerde ve Kül

Öykü Gürman & Resul Dindar=Sarıl Bana

.............................................................................................................................


Miray=Her şey o dosyayı almam ile başladı.

Altay=Hangi dosya ?

Miray=Bir cinayet dosyası Altay ama bu kolay bir dosya değil benim ve diğer savcı meslektaşımın da peşine düştüğü bir dosyaydı . Şırnak ta görev yaparken bu dosya elime geçmişti ve o zamanlar bu dosyayı çok düşündüm alıp almamak arasında çok gidip geldim ve aldım. Bir kadın cinayetiydi ve çözmem gerekiyor dedim . Altay o kadar kötü, o kadar zor bir davaydı ki sana anlatamam davaya 1 sene uğraştım sürekli İstanbul a gidip geldim ve sonra karar çıktı ve davayı haklı olan taraf  kazandı cinayeti işleyene de müebbet cezası verildi .O aile bana o kadar teşekkür etti ki ben o kadar mutlu oldum anlatamam ta ki 1 yıl öncesine kadar o davadaki cinayeti işleyen adamın ailesi bir süre bana ve Kağana tehdit mesajları falan attılar ve biz bu işin peşine düştük .Ve bu işin içinde Başsavcı da vardı planlarını öğrendik beni öldürceklermiş ve sizi de yani seni merti , irfanları aklına gelebilecek herkesi güya intikam alacaklar akıllarınca ta ki biz fark edene kadar sonra patlama planlı şekilde oldu ve ben dahil bir kaç savcı , avukat ölü olarak gösterilmesi gerekti .


Altay=Neden itiraz etmedin saklansaydın böyle daha mı iyi oldu ha Miray?

Miray=Öyle olması gerekti Altay anla beni ne olur bende çok üzüldüm yemin ederim. Sonra sizin peşinize sürekli adam taktım hepinizin evinin önünde bir tane bazen iki tane koruma vardı çünkü devam ediyorlardı planlarına sonra seni kaçırınca artık onları bulduk ve hepsi şuan karakolda senin açık hedef olarak gördüler. Bu kadar Altay gerçekler bunlardan ibaret .

Altay=Ne düşüneceğimi bilmiyorum inan ve şuan diyecek çok şey var ama dilim varmıyor.

Miray=Biliyorum kelimeler yetersiz ama ben-

Altay=Seni çok özledim Miray yemin ederim sesini  ,bakışını , gülüşünü ,her şeyini .Seni o kadar seviyorum ki eğer o gün böyle bir şey olmasaydı sana aşık olduğumu söyleyecektim Mirayım.

Miray=Sen bana mı aşıksın Altay ben bilmi-

Altay=Evet sana aşıktım ve seni şu an da ömrümün son gününe kadar da  çok sevicem Miray Yandaş bunu bil olur mu?

Miray=Altay ben bilmiyorum benimde sana karşı hislerim var kabul ediyorum ama tam emin değilim bu konular açıklığa kavuştuğunda sana söz veriyorum konuşucaz. Altay sana sarılabilir miyim?

Altay hemen Mirayı çekip sıkıca sarılır .

Altay=Seni o kadar özledim ki sana anlatamam herkes özledi özellikle Mert abi napIcaksın  peki Miray nasıl karşısına çıkacaksın ?

Miray=Bilmiyorum Altay ben emin değilim karşısına çıkıp çıkmamak konusunda 

Altay=Nasıl yani hep ölü olarak mı bilecek seni Miray ne diyorsun Allah aşkına ya 

Miray=Gerekirse evet bayındır gerekirse bir ömür boyu ölü olarak yaşıyacağım lütfen beni anla benim içinde çok zor .

Altay=Pekala Miray sen ne dersen o ama lütfen hızlı düşün bazı şeyler için geç olabilir , deyip kapıyı çarpıp çıkıp gider.









HERKESE MERHABA SİZLERİ ÇOK ÖZLEDİM

Yeni bölüm için oy ve yorum yapmayı unutmayın sizleri bolca öpüyorummmmmm


Begonvil Aşkı ~ Altay BAYINDIR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin