7.Acı

297 11 9
                                    

1 Yıl Sonra

Mert Hakan'dan

Koca bir yıl , kardeşimin ölümünden tam bir yıl.  Beni bırakıp gideli , koca bir yıl.  Hâlâ o günkü gibi kalbim acıyor,  nefesim kesiliyor , ruhum daralıyor.  Kariyerimde berbat bi hâle geldi . Ne oynayabiliyorum , öylece put gibiyim gün boyu. Performanslarım çok düşük eğer böyle gidersem bırakacak gibiyim .
Arabaya bindim ve mezarlığa doğru yol aldım. Radyoda tam hislerimi ,duygularımı anlatan müzik çalıyordu.

Berkay=Bana Sen Gel

Yol boyunca dinledim , sonunda mezarlığa ulaştım. Beyaz lale buketini elime alıp kardeşimin mezarının yanına gittim .
Miray Yandaş bu isimin yakıştığı yer bura değildi. Buketini toprağın üzerine koydum. Yanına oturdum;
"Kardeşim ,bitanem, herşeyim seni o kadar çok özledim ki sana anlatamam sensiz ev çok boş çalışma odana girmiyorum zaten ora kitli ama özür diliyorum asla odandan çıkmıyorum. Her gün senin yatağında yatıyorum kokun her şeye bedel güzelim. Bana alışma derken bundan mi bahsediyordun güzelim he abim neden gittin bak uyuyamiyorum , nefes alamıyorum canım yanıyor, iyi değilim abim keşke ölmeden ağzından bi kere abi lafını duysaydım keşke. Herkes seni çok özledi ekip , iş arkadaşların sen rahat uyu olur mu abim seni çok seviyorum binlerce kez" .diyip oradan uzaklaşır.
Samandıra'ya gider
Ismail Kartal :Mert Hakan acil odama gel hemen !

Mert Hakan ve İsamil hoca odaya gider .

Ismail Hoca:Bak mert seni severim çok iyi bi insansın ama kendini düzeltmen lazım oğlum bak senin içinde yaşadığın acıları asla anlayamam ama destek olurum.  Içinde nasıl fırtınalar kopuyor bilmiyorum ama bak oğlum artık başarmanın zamanı gelmedi mi,düzelmenin kardeşinde böyle olsun isterdi seni böyle üzgün görmek istemezdi .

Mert Hakan :Ama hocam olmuyo yapa-

Ismail Hoca :YAPACAKSIN MERT HAKAN YANDAŞ kendine gel oğlum toparlan diğer antremanda seni yorgun değil dinç ve inançlı görmek istiyorum.  Anlaşıldı mi mert ?

Mert Hakan :Anlaşıldı hocam diyip odadan çıkar.
Tüm takım kapının önünde mert hakanı bekler .

Irfan E:Noldu merto ne dedi hoca

Mert Hakan:Klasik düzelmem için konuştu işte

Irfan:Haklı ama mert artık düzel be kardeşim seni böyle görmek bizi de üzüyor.

Mert Hakan:Elimde değil abi yapamıyorum o gün aklimdan çıkmıyor kardeşimi öyle görünce o görüntü gözümün önünden gitmiyor.

Flashback
Tüm ekip yengeler hariç hepsi adliyenin oraya gider.
Mert Hakan:Bu savcıların ismi belli mi kimlik fln

Polis Memuru :Malesef beyefendi bu konu hakkında bilgi veremiyoruz
Mert Hakan polisin yakasına yapışır

Mert Hakan:Lan NE DEMEK BILGI VEREMIYORUZ BENIM KARDEŞİM BURDA ÇALIŞIYOR ICERDE IYI MI KÖTÜ MÜ BILMIYORUM NE DEMEK BILGI VEREMIYORUZ

Altay ve irfan mert hakani sakinleştirmeye çalışır aradan 2 saat geçer bi polis memuru yanlarına gelir .

P.M =Beyefendi bizimle morga gelebilir misiniz?

Mert Hakan:Morg mu niye yani neden diye sorar kekeleyerek

P.M :Teşhis için

İrfan:Geliyoruz memur bey

Diyip mert hakan irfan ve Altay memurun peşinden morga girer .

P.M :Mert bey siz buyrun

Mert Hakan:Geliyorum .Allahım nolur miray olmasın yalvarırım diyip içeri geçer.
Oradaki görevli örtüyü acar ve mert hakan Mirayin yüzünü görür.

Mert Hakan'dan
Benim kardeşim şimdi şu buz gibi soğukta mi yatıyor yüzü solmuş, dudakları kurumuş  göz altları mosmor olmuş.

Mert Hakan cesede sarılarak ağlar bi süre sonra dışarı çıkar ordan ve Altay kapıda bekler .

Altay'dan
Haberi aldığımız gibi adliyeye gitmemiz bir oldu . Eğer miraya bi şey olursa düşüncesi yol boyunca beynimi kemirdi. Mert hakanla daha yeni yeni anlaşmaya başlamıştı bize alışmaya başlamıştı ve benim ona karşı olan inanmak istemedigim duygular. Morga girdikten sonra mert hakan teshis için gitti bizde kapıda irfanla bekliyorduk aradan bi süre sonra mert hakan çıkar ama acı haberi veriri ve o an ölmüş  gibi hissettim benim hoşlandığım kız vefat etti . Nefesim daraldı ama o sıra mert hakana destek olmamiz lazımdı .

Altay:Mert noldu bi şey de

Irfan :Mert kendine gel yüzümde bak mert miray değil demi .

Mert hiç tepki vermiyordu sonra irfan kendine gelmesi için tokat attı

Mert Hakan:Miraymış benim kardeşim ölmüş irfan yeni kavustugum kardeşim öldü ,diyip
hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamış irfana sarılmış o sıra altayın gözünden yaşlar düşmüş sonra onda mert hakana destek olmuş. Herkese söylemişler ertesi gün cenaze namazı kılınıp defnetmişler.
Flashback son

Serdar Dursun : Abi gel bugün erkek erkeğe yemeğe gidelim hem kafan dağılır mert

Ferdi :Evet mert hakan doğru söylüyor serdar abi

Altay :Aynen merto hadi be oğlum

Mert Hakan :Taman beyler ama önce eve gidip azıcık dinleniyim

Takım:Tamam 'der

Mert Hakan eve gitmiş 2 saat sonra erkeklerle buluşmuş bi mekana gelmiş biraz sohbet ettikten sonra lavobaya gitmiş çıkarken biriyle çarpmışmış.

X:Pardon beyefendi

...................

Merhaba gençler herkese yeni bölüm için bol bol yorum yapmayı bölüm hakkındaki düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayınız.

Sizleri seviyorum
Yeni bölüm için

20 oy ve 20 yorum

Kendinize iyi bakın

Begonvil Aşkı ~ Altay BAYINDIR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin