6. Yüzleşme

364 21 11
                                    

Miray'dan
Altayla bu kadar yakın olmak neden kalbimi hızlandırdı ki acaba yok ya ben aşık olamam imkansız.

Altay'dan
Neydi bu içimdeki hisler ,tarif edilemeyen duygular ,niye kalbim bu kadar hızlı attı .

Mert Hakan:Eee günün nasıl geçti Miray?

Miray:Normal koşturmaca ,sizinkiler nasıldı?

Altay:Bizimde antremanla , maç hazırlığıyla geçiyor.

Mert Hakan:Aynen

Miray:Güzel , şey soracaktim size gözde sizi yarın yemeğe davet etti mi ?

Mert \ Altay : Evet

Altay:Gelicek misin ?

Miray:Evet gelicem yani bi aksaklık olmazsa.

Mert Hakan : Beraber gidelim ben seni işten alıyım

Miray :Ben yarın adliyede olmayacağım o yüzden ben kendim gelirim.

Altay:Nerde olacaksın? Yani meraktan sordum yanlış anlama

Miray :Yok yanlış anlamadım, adli tıpa gidicem bi kaç cinayet dosyası varda otopsi sonuçlarını alıcam , bi de geçen bi cinayet dosyası geldi de onu incelemeye gidicem.

Mert Hakan:Anladım abicim.

Yemek yenildikten sonra oturma odasına geçip kahve içerler.

Altay:Eline sağlık merto
Miray :Eline sağlık mert hakan
Mert hakan:Afiyet olsun gençler
Mirayin telefonu çalar
Miray:Alo kimle görüşüyorum
Ses gelmez
Miray :Alo sesim geliyor mu kiminle görüşüyorum aloo
X:Kimse yaşattığını yaşamadan ölmez savcı hanım diyip suratına kapatır. Miray biraz gerilmiştir.
Mert Hakan:Kimdi miray
Miray :Bilmiyorum konuşmadı.
Altay:Yanlışlıkla aramıştır
Miray:Büyük ihtimal
Altay:Yemek ve kahve için teşekkürler ben yavaştan gidiyim malum sabah erkenden antreman var .
Mert Hakan:Kalsaydın biraz daha altay
Miray:Aynen altay kalsaydın
Altay Mirayin bunu demesine şaşırır
Altay:Yok miray ben gidiyim ıyi geceler diyip altay gider.

Mert Hakan :Ben yatıyorum miray iyi geceler

Miray :Mert hakan azıcık vaktin var mı? Konuşmak için

Mert Hakan:Tabi konuşalım .

Miray :Bak mert hakan henüz daha birbirimize daha alışamadık en azından ben alışamadım .Bilmiyorum bizden abi -kardeş olur mu ? Olursa nasıl olur bilemiyorum ama biz birbirimize fazla alışmayalım sen bana alışma bende sana mert hakan .

Mert Hakan :Miray beni kendinden mahrum etme abicim zaman göstersin he bize abi kardeş olmayı bırak zaman göstersin umutsuz olma ben sana alışmak istiyorum sen benim kardeşimsin lütfen miray bana bunu yapma bu yaşımda abim .

Miray ağlıyarak ve bağırarak

Miray :YETER MERT HAKAN OLMUYO TAMAM MI YAPAMIYORUM BECEREMIYORUM BENDEN SANA KARDEŞ OLMAZ KABULLENEMIYORUM BU DURUMU BEN BUNCA ZAMAN TEK BAŞIMA YAŞADIM NERDEYDIN MERT HAKAN NERDEYDIN !

Mert Hakan :YETER MIRAY KENDİNE GEL ABİCİM diyip mirayı kendine çekip sarılır .
Özür dilerim abicim seni erken bulamadım özür dilerim bitanem ağlama abim.
Sarılırlar bi süre öyle kalırlar . Sonra miray odasına gidip yatağına girip uyur . Mert hakanda aynı şekilde aynısıni yapar .

Mert Hakan'dan
Miray içindeki tüm birikmişleri söyledi. Bağırdı, çağırdı rahatladı. Abim içine ne kadar çok şey biriktirmiş. Sabah kalktıgımda geç kaliyodum hemen bi kaç bi şey hazırladım yedim. Miraya da kahvaltısını hazırladım. Evden çıkıp tesise gittim .

Begonvil Aşkı ~ Altay BAYINDIR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin