Asıgım asık cal bu gece
Oy atabilir miyiz😁Salı 13.30
Derin bir esneme ile gözlerimi etrafta dolaştırdım.
Yine okul ve yine ben, bugün ekstra uykusuzdum çünkü sabaha kadar selim ve arkadaşları ile oyun oynadık. En azından öğlenciydik ve derse yetişebilmiştim.Gece uyumamanın acısını okulda uyuyarak çıkarıyordum.
Bugün sıla yoktu?
Belli ki maskesini çıkarmak epey zoruna gitmişti.
Hayatımda daha absürt çok az şey görmüştüm.
Hayır yani elmastan dudakları falan mı vardı yahu??Kendi düşüncelerime dalmışken meryemin sesi beni düşüncelerimden sıyırdı.
"Kanka mal gibi kızın maskeni neden çıkarıyorsun??"
Diye atladı sahte bir sinir ile
Kaan çarpık bir sırıtış atarak
"aşırı merak ettim ya hep değişik bir havalardaydı" dedi."Kaan bizi kızla saç başa kavga ederken mi görmek istiyorsun kardeşim" selimin homurdanması ile dikleşip gülüşümü saklamaya çalıştım.
"Komik birşey mi var çağrı allah aşkına şu salak Kaan hepimizi yaktı" meryemin sinirli sözleri ile çatık kaşlarla baktım ona "ne oldu ya bu kadar takıldınız kızın bizi dövecek hali yok" diyip arkama yaslanıp ellerimi önümde düğümledim.
Selim ağzında bir kaç şey daha geveleyip karalamakla uğraştığı defteri karalamaya devam etti.Meryemde gözlerini devirirken yarım kalan uykusuna devam etti.
Kafama dank eden gerçekle hızla doğrulup sessizliğimi bozarken selime baktım.
"Oğlum bu kızın abisi yok muydu?"
Selim bakışlarını karaladığı kağıttan kaldırıp düşünmeye başladı.
"Kanki vardı da" derken elindeki kalemi masaya bıraktı ve tekrar gözlerini bana çevirip"baya şey biri ya, şöyle diyeyim geçen senede bir öğrencinin kolunu kırmıştı."
Diyerek bombayı ortaya bıraktı.
Kaan bir bana bir selime bakıyordu.
"Kanka dayak yersen yardım etmeyiz" diyerek ellerimi havaya kaldırdım.
~~~
Günümüz öyle böyle geçmişti ve şimdi zilin çalmasını bekliyorduk ve zil yüksek bir gürültü ile çalmaya başladı.
Çıkış saatimiz gelmişti.
Selim telefonu ile oyun oynarken yavaş adımlarla ilerliyordu.
Kaan aksine gergin duruyordu,çıkışta onu köşelerde döverler diye.Ben rahattım benlik durum yoktu.
Okulun bahçesine indiğimiz zaman selim bakışlarını havaya kaldırdı ve "bu o kızın abisi!" Diye cırladı bakışlarımız karşı tarafta duran elindeki sigarayla bir oğlan vardı.
Siyah dar bir tişört ve boynundaki demir ince kolye onu fazla belalı ve serseri gösteriyordu. Bizden yaşça büyük oldugu belliydi.
Kaan öylece durmuştu ve gerilemişti, çünkü adam şuan üstümüze doğru geliyordu.
Fakat bizden bir kaç adım ileride olan kaanı es geçerek benim üzerime doğru yürümeye başladığı zaman kurbanlık koyunun ben oldugumu anlamıştım. Ulan yine mi ben be!
Yüzüme doğru gelen sert darbe ile adeta sarsılmıştım. Hırsla gözü mü karşımda çocuğa çevirip bir yumruk patlattım.
Yakamdan tutarak yüzüme bir yumruk daha geçirdi. Yumrukları sertçe yüzümün her tarafında tur atıyordu.
Etraftaki insanların buraya toplandığını görürken bir yandan kızların çığlıkları kulağımı yakıyordu."Kimsin lan sen benim kardeşime el sürüyorsun!?"
"Ne kardeşi amına koyduğum"
Yakamı ondan kurtarıp bir yumruk daha attım suratına.
Bende en az onun kadar yapılı ve uzundum.ekstra aldığım boks dersleri şimdi işime yarıyordu.Ne olduğunu anlamadan birbirimize girmiştik, kulaklarım artık uğuldamaya başlamıştı.
En sonunda güvenlik ve öğretmenler araya girince ayırmıştı ikimizi.
~~
Yüzüme buz tutan meryeme sinirli bakışlarımı yolluyordum"adam hadefi şaşırdı ya" diyerek kahkaha patlattı.Ben sinirden köpürürken bakışlarım yan tarafta sinirile gözlerini kapatmış soluklanan oğlana baktım.
Hayır yani neydi bu kadar sinir?
Onu geçtim ben birşey yapmamıştım lan!Ben ona dümdüz bakarken bakışlarımı hissetmiş olacakki kafasını bana çevirdi ve koyu gözlerini gözlerime dikti.
"Birde bakıyor mal mal" diye sinirle soludu.
Oturduğum yerden kalkarken buzu tutan meryem omzumdam tutup
"Kanka tamam bırak görmezden gel şunu" diyerek beni sakinleştirmeye çalışıyordu.Ama nasıl sakin olabilirim ki!
Bu adam bana her fırsatta hakaret ediyor lan!Sinirle kalkıp soluğu onun yanında aldım.
Ellerimi yakasına yapıştırıp oturduğu yerden kaldırdım.
"Senin o ucube kardeşine kimse dokunmadı elleşmedi boşuna bizle uğraşma kaba dayı çakması!"
Ona ettiğim hakaret üstün birde kardeşine ettiğim hakaret onu sinirlendirmiş olmalıydı."Sana mı Kalmış benim kardeşim lan?"
"O sikik maske ve kardeşinin o sikik yüzü kimsenin umrunda değil!" Kurduğum cümle ile yakalarını kavrayan ellerimden kurtulup gözlerini yumdu ve hırsla açtı.
"Ne diyorsun lan sen! O ağzının yayını sikerim senin!" Tüm hemşireler buraya toplanmıştı.
Kavga olduğunu anlayanlar orda burda koşuşturuyordu.
"Siksene" dedim sinirile ve yüzüne kafamı geçirdim.
Sinirile bir küfür mırıldanıp oda üstüme atlayıp bir yumruk patlattı yüzüme.
Biz yumruk yumruğa girmişken araya giren güvenlikler ile kavga son bulmuştu.
"Derdiniz ne sizin gençler?" Dedi güvenlik olan adam.
Koyu gözlerini benden çeken adam ağzını aralayıp konuşacakken ben atladım"arkadaş fazla türk dizisi izlemiş abi, namus kavgası yapıyor benle" dedim sinirle soluyup
"Alırım lan seni ayağımın altına veled!" Yerinde duramayan adam tekrar üstüme gelirken güvenlik tekrar devreye girdi.Ve ikimizi ayrı odalara aldırdılar.
Ben oturduğum koltuktan küfürler savururken selim elindeki krem ile karşıma geçmiş kremi sürüyordu.
"Nasıl krem iyi geldi mi tatlım" diyip bana göz kırptı.
"Selim elini kolunu sikmeden kes sesini" diyip bir küfür daha mırıldandım.
"Kanki sen fazla takılıyorsun ya bunlar gençliğin tuzu biberi-" diyen selimin elindeki kreme elimin tersiyle vurup kremin yere düşmesini sağladım.
"Şu tanrı denen beni bunlardan kurtarsın amına koyayım!"
Meryem ile kaanın kıkırtısı kulağıma dolduğunda bakışlarımı kaana çevirdim."Baya mutlusun bakıyorum." Dedim sinirle, bana maymun maymun bakıp"kanka beni korudun ya artık helalinim" diyerek dalga geçmişti. Gözüm tekrar kararmaya başlamıştı. İlk kavgam değildi ama bu sefer dengim olmayan biri vardı karşımda adam beni buldozer misali ezmiş helvaya çevirmişti. Peki sorumlusu kimdi? Tabiki kaan.
"Anasını sattığımın kırosu, onunda kardesininde belasını sevmezsem" diye mırıldandım.
Ve hızla ayaklandım.
"Nereye?" Diye atladı Meryem,ona ters bir bakış atıp kapıya yöneldim.
"Yüzüne krem sür ve buz tut!!" Diye bağıran kaanı salladım ve çıkışa adımladım.
__Oluyor bişiler💙
(çağrı terminatör galiba)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba | BXB!
Teen FictionBizden bir kaç adım ileride olan kaanı es geçerek benim üzerime doğru yürümeye başladığı zaman kurbanlık koyunun ben oldugumu anlamıştım. Yüzüme doğru gelen sert darbe ile adeta sarsılmıştım. Yakamdan tutarak ben çömeldiğim yerden kaldırıp yüzüme bi...