Pazartesi 12.27
Sinirli soluklarla sınıfa doğru çıkmaya başladım.
Araya giren tatille yüzüm toparlanmıştı ama keyfim toparlanmamıştı. Neredeyse 1 hafta geçmişti oysa.Girdiğim sınıftan direkt arka sıraya ilerledim bizim cocukları es geçip sılanın yanına adımladım.
Sıraya fırlatır gibi bıraktığım çanta ile irkilip kulağındaki kulaklığı çıkartıp bana şaşkınca baktı.
"A- şey " diye mırıldanan kızın yanına kendimi attım ve ona sinirile baktım.
"Şey? Şey ne sıla?" Kaşlarımı kaldırıp sinirle sordum.
"Özür dilerim geçen seferki olaylar için" diyip eliyle maskesini düzeltti. Gözleri benim gözlerim dışında heryerde oyalanıyordu. Çenesinden sıkıca tutup yüzünü yüzüme tuttum ve gözlerine baktım.
"Abin beni dövdüğü için mi yoksa iftirayı bana attığın için mi sıla?" Diye sordum sinirlerim tepemdeydi. Çenesindeki elim dahada sıkılaşırken bir elini bileğime atıp beni kendinden uzaklaştırdı.
Anında üzgün gözlerle bana baktı "özür dilerim hem ben senden bahsetmedim tamam mı? Abim yanlış anladı." Diye çıkıştı bana.
derin bir nefes alıp arkama yaslandım ve kafamı geriye attım. aldığım nefesler bile yetmez olmaya başlarken kafamı kaldırıp yavaşça sılaya yaklaştım."yavrum, abine nasıl anlattın amına koyayım. bir bana bak bir kaana.Kaan sarışın ben esmerim lan." ellerimi şakaklarıma bastırıp masaj yaptım. dediklerime rağmen sıla sessizliğini koruyordu.
"ben onu dövmeden rahat edemem haberin olsun sıla. Ben kudururum, bak ben göreceğin en kuduruk insanım. abinin canını yakmadan bırakmam sıla." bu sefer dediklerim ile sıla oldugu yerde dikleşmişti.
"abimin senden aşşağı kalacağını sana düşündüren ne?" gözlerini biraz yukarı çıkararak gözlerimin içine bakarak konuşmuştu. Dudaklarım kıvrıldı ve bir parmağım Sıla'nın yüzündeki maskenin ipine değdirdim.
"bilmem sıla, abin ayağını denk alsın. söylersin ona." Sıla'nın gözleri titrerken elini hızla parmağıma vurup beni kendinden uzaklaştırmıştı. çantasını eline alıp aniden masadan kalkıp başka sıraya ilerleyen kıza alayla baktım.
_____
"Çağrı oglum harbi kavgaya doymadın mı lan?" Diye şaşkınlıkla konuştu selim.
"O piçin yanına mı bırakayım selim?" Diyip sinirile ona baktım. Kimseyi anlamıyordum, öylece dayak iyip elim kolum bağlı oturmam mı lazımdı?
"Kanka adam çakı makı sokar boşver gel içelim bu gece" diyen kaana dehşetle baktım.
Ulan ben kavgaya gidiyorum sırf bu mal yüzünden dediği şeye bak ya!
"Kaan kanka senin zekan mı geriledi" derken çantamı sırtımdan indirip kaana uzattım.
"Al şunu gidiyorum ben hadi" diyerek hızla onlardan uzaklaştım.
__
3. şahıs anlatım
18.00Çağrı geldiği mahallede balkonları incelerken balkonda oturup sigara içen baranla olduğu yerde durdu. Kendini sapık gibi hissetsede, bu herifin yerini bulması için sılayı takip etmesi gerekiyordu.
Yüzüne yerleşen sinsi gülüş ile balkondan pijamaları ile oturmuş sigara içen çocuğa baktı.
Derin bir soluk çekip yerden aldığı taşı balkona fırlattı.
Ayarını tutturamadığı taşı nasıl fırlattıysa kırılan camın sesi ile duraksadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba | BXB!
Teen FictionBizden bir kaç adım ileride olan kaanı es geçerek benim üzerime doğru yürümeye başladığı zaman kurbanlık koyunun ben oldugumu anlamıştım. Yüzüme doğru gelen sert darbe ile adeta sarsılmıştım. Yakamdan tutarak ben çömeldiğim yerden kaldırıp yüzüme bi...