5

12.2K 845 694
                                    

Evettt olayları biraz hızlandırmak lazım sanırım hm?

Sizce delta daha ne kadar dayanabilir?
1/3/hiç?  Kxmdmxmdmxkdmd

Hadi başlayalımm



Jungkook'tan

Dudaklarımız dans ederken inlemesiyle yerlerimizi değiştirip kucağıma çektim bedenini, dayanamayıp öpücükler kondurmuştum ama sonradan kendisi öp beni dediğinde öpüşme ayrı ap ayrı bir seviyeye gelmişti. Yakıyordu bizi uyumumuz, yanıyorduk birbirimizin dudaklarını bir saniye daha hissetmek için. Saçlarımı çekiştiriyor, dilimi emerek inleyip duruyorken dudaklarımızı şapırtılı bir sesle ayırdım. Sabrımın demini harcıyordu git gide ve ben daha 3. Günümde sayılırdım, nasıl dayanırım ya da dayanamaz mıyım akıştaydı şuanda? Kışkırtıp duruyor ama beni onun suçu!

"Çok güzelsin, güzel eşim"

"J-Jungkook ya"

Utançla söylerken tebessüm ederek kıkırdadım

"Utanma vita, güzel olduğun doğru"

"Eşin olduğum da? Değil mi vitayım ben işte sende deltasın!  Birbirimiz için yaratıldık eşinim işte"

"Sakin sakin eşimsinde"

Yanıma uzandırarak ensesini öptüm ve sıkıca sarıldım, bana dönüp karnıma sarılarak daha da girdi içime doğru.

"Yuvam"

"Hm?"

"Kolların, kucağın... Sen benim yuvamsın"

Kurdum mühürle artık diye isyan ederken derin bir nefes alarak saçlarını öptüm. Kıyamazsınız ya hani aynı o şekildeydi, kıyamıyordum ona.

"Uyu hadi"

"Jungkook"

"Hm?"

"S-sen de benim gibi hissediyor musun?"

"Nasıl yani?"

"Canın yansa dünya yanacak gibi"

Canı yansa kendim yakardım ona dokunanı, gülerek onayladığımda kıkırtılarla gözlerini kapattı. Kalbim duruyordu karşısında, bilmiyordu işte nasıl güzel güldüğünü asla bilmiyordu. Gözlerimi açtığımda sikik yatakta tek uyanmak daha çok sinirimi bozarken aşağıya indim, Tae kahvaltı hazırlıyor ısırsam mı ben bunu? Arkasından usulca sardığım gibi kıkırtılarla ellerimin üstüne koydu ellerini ve kafasını arkaya, omzuma doğru yasladı.

"Günaydınn"

"Günaydın ama daha aymadı gün"

Düşünmeden kucağıma alarak odaya götürdüm tekrar, uzandırıp üstündeki yerimi alarak boynuna sokulduğumda bedeni titredi.

"Kokunla uyanmak daha güzel"

"Seninle uyanmakta güzel"

"Taehyung"

"Efend-"

"Birlikte yaşayalım mı artık? İstemez misin? Biz eşiz zaten, birbirimizden uzak kalmak zarar veriyor"

Anlık kaldı ama sonra saçlarıma elini daldırarak öpücük bıraktı.

"Olur, zaten pekte gidesim yok ev iyiymiş!"

"Sadece ev yüzünden mi kalıyorsun?"

"Hmhm en azından kullanılabilir bir bahane?"

"Çok mu hızlı ilerliyoruz?"

Kaldı yerinde öylece, aklımdaydı o gün söyledikleri hızlı demişti yine mi hızlı ilerliyoruz?

"Jungkook unutsan olmaz mı o gün dediklerimi? Ben ben yemin ederim ki bahanelere sığınmak istedim hızlı ilerlemiyorduk ki şuanda olması gereken şey zaten aynı evde yaşamamız. Diğer vita ve deltalar eş olduklarını öğrendikleri gün aynı evde yaşamaya başlıyorlarmış mesela?"

Vita's Delta Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin