Ulağnn hayat xkfmcmdmdmfm
Bugünün tarihi 2 ocak, bakalım ne zaman yayınlayacağım bu fici...
Güncelleme:ocakta yazıp temmuzda yayınladım aq xksmzmsm
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Aklım git gel olup dururken kendimi eve atmak için dışarıya adımladım, sikik kızgınlığımdaki eşimin kokusuna tapma olayından bıkmıyordum ama yine de zorlu geçmesinden nefret ederdim. Taehyung'un kalça yanakları arasında sürtünmek, dudaklarını kanatana kadar öp-siktir tamam düşünmemeliyim! Nora'yla gezmeye gitmişti, farketseydi beni de işe göndermezdi eminim ki. Şimdi arayıpta gel demek istemiyordum, evde zaten sıkılıyordu? Otoparkta aniden birisiyle çarpışarak durdum, sinirden ölüyorum zaten..
"Özür dilerim sayın delta"
"Sen kimsin?"
Ne olduğunu anlayamadan gözlerini gözlerime dikerek cilveyle feromon yaymaya başladı, kurdum eşime tapıyordu o yüzden sadece midem bulanıyordu.
"Ne sikim yiyorsun kes şunu!"
"Sizi rahatlatabilirim, izin ve-"
"Diz çök omega, hemen!"
Benden önce gelen kalın ve hırıltılı boğuk sesle Taehyung bağırarak söyledi. Omega hemen diz çöktü, eşime itaatsizlik bana itaatsizlikti ölmek istemiyorsa dinlemeliydi? Vitamın güzel feromonu ortamı usulca sararken omegaya yaklaşıp güldü.
"Ne sanıyorsun sen? Onu tatmin edeceğini mi ha?! Benim eşime benden başkası doku-"
Sabrımın demlerini de harcamıştım, iyi sabrettim? Yüzünü duvarla buluşturup kafasını yana çevirerek öpüşme başlattığımda omega çoktan yok olmuştu bile, kendimi dolgun kalçasına sürterek boynuna indim.
"Taehyung, bittin sen vita. Yakacağım seni"
Kıkırdadı ve daha sonra kalçasını bana sürttü, sabrımın demlerini de damla damla harcattı bana bu hareketi. Kendisi kaşındı?
Taehyung'tan
Tanrım aklımı koru! Acil çıkışa doğru sürükleyerek aniden dudaklarıma kapanmıştı, o derin misk feromonu... Hırlarcasına geri çekilip sarıldı dolu gözlerle, siktir neden dolu gözleri? Onu hiç ağlarken görmemiştim, oysa beni hep ağlarken görüyordu doğal olarak.
"Hayatım göz-"
"Sikik kurdum yüzünden, tapıyor sana Taehyung resmen kölen olacak kadar çok hemde. Her öptüğümde cennete gidiyorum"
"Bende sana tapıyorummm kii"
"Evimize gidelim ve kucağıma alayım seni"
"Kucakk!"
Kucağına atladığımda tutarak güldü, eve geldiğimiz gibi boxerla yatakta uzanmış birşey düşünür gibi dururken bende boxerla kucağına uzanıp mızmızlandım.
"Yaa amaaaa deltam hani beni sevecekti?"
"Seviyor zaten deltan seni, ölür senin için"
"Deme ölüm diye, kalbim çok acıyor öyle dediğinde"
"Yerim ben senin kalbini, kalbi güzel vitam benim"
Saçlarımı öpüp sıkıca sarıldığında kendimi sıcağına, göğsüne bıraktım. Bedeni ateş gibi yanıyordu, tanrım kızgınlıklarında soba gibi oluyor bayılıyorum!
"Hayatım"
"Hmm?"
"Bırakacak mısın? Su içeceği-tanrım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vita's Delta
FanfictionKim Taehyung büyük bir heyecanla beklediği 19. Yaşında vita olduğunu öğrendiğinde büyük bir şoka uğramıştı. Daha büyük şoku Delta'yı kendisine gri gözlerle bakarken gördüğünde yaşayacağından habersizdi... NamJin ehehe❤️🩹 Taehyung:22 Jungkook:24 M...