Kaos yapmak istiyorum da istemiyorum da siz düşünün amk ama bazı şeyleri değiştireceğim jxndjxndkxdnxkdnd
Dımdım dımdım ben şerefsiz bir yazarım soryy not sorry
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Evett heyecanlıydım, Jungkook'un yanına gidiyordum kliniğe. Yardımcı olabileceğimi, evde her sıkıldığımda gelmek istediğimde gelebileceğimi söylemişti? Arabadan inip kliğiniğe adımladığım zaman bir alfa resmen kasıtlı yaparcasına omuz attı.
"Ne yapıyorsun sen?"
"Sen bana çarptın pardon da?"
Bakışları üstümde gezindi birkaç dakika, daha sonra gülerek üstüme yürüdü.
"Bakıyorum da vitasın diye çenen çıkıyor? Ne sanıyorsun özür dileyeceğimi mi?"
"Tanrım bana çarpan sensin ben mi özür dileyeceğim?"
"Dile, özür dile vita"
Aniden gelen sert feromonla geriledim, siktir baskın alfaysa yapacağım bir sik kalmıyordu kokum onu sadece azdırırdı. Gözlerim dolarken biraz daha yaklaştı.
"Özür dile vita"
"Diz çök alfa derhal"
Siktir siktir bu daha da kötüydü işte, açık havada olmamıza rağmen Jungkook'un direkt olarak deliren feromonlarını alıyordum. Gri parlayan hareleri alfada yoğunlaşmıştı, alfa itaat ederken boğulurcasına öksürmeye başladı ve birkaç damla kan aktı ağzından. Beklendik birşeydi, eşim bana yapılan bütün saygısızlıkları kendi üzerine alıyordu. Gerilediğimde konuşmadım, gülerek alfaya bakan deltam hem korkutucu hem de aşırı mükemmel gözüküyordu.
"Lanet sikik alfa, ne hakla benim olana saygısızlık yaparsın sen? Ne o götün mü kalktı hm?"
Kurdum neşeyle tepinirken zorda olsa yanına adımladım.
"Deltam"
Anlık benle buluşan irisleri normale dönerken kendine gelmişçesine saçlarımı geriye taradı.
"İyi misin hm? Bu tür sikikleri neden bana göndermiyorsun direkt bebeğim?"
"Anlık oldu anlamadım"
Alfaya baktığımda nefes almaya çalışarak öksürüp duruyordu, Jungkook hafif bir kahkaha atıp yakasından kaldırdı.
"Bu sana ilk ve son uyarım olsun, birdaha eşimi görüp yolunu değiştirmezsen vitam sayesinde bağışladığım canını tamamen alırım"
Söylediklerinin aksine belimi usulca sarıp kliniğe yürümeye başladı.
"Hmm birileri duş almış?"
"Hımhımmm hemde senin şampuanınlaa"
"Isırırım seni uslu dur"
"Şey bugün çok mu işin?"
"2 3 kişi var, sonra gideceğiz"
"Nereye ki?"
"Gittiğimizde görürsün bebeğim"
Odasına girdiğimiz gibi bir minik köpek getirdiler.
"B-ben neden bacağının acıdığını bilmiyorum ama basmıyor üstüne"
"Tamam sakin olun siz, bakalım hemen"
Nee bilgim vardı? Heey bende tıp okudum bakmayın öyle! Jungkook'un hoşuna gitmiş olacak konuşmam ki kıkırdayarak köpeği aldı ve kontrollerini yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vita's Delta
FanfictionKim Taehyung büyük bir heyecanla beklediği 19. Yaşında vita olduğunu öğrendiğinde büyük bir şoka uğramıştı. Daha büyük şoku Delta'yı kendisine gri gözlerle bakarken gördüğünde yaşayacağından habersizdi... NamJin ehehe❤️🩹 Taehyung:22 Jungkook:24 M...