17

5.5K 480 184
                                    

Hi babyss yine ben ehehehehehe

Kaos istiyorummmm ama istemiyorum daa

Sıkılıyor musunuz ficten?

Hadi başlayalımm


Taehyung'tan

Of ama ya kalbim duracak haksızlık! Dudakları durmuyor, saçlarıma ve boynuma baskı uygulamaya devam ederken ne kadar güzel olduğuma dair şeyler sıralayıp utandırıyordu beni.

"Siktir olup gitsene artık?"

"Jungkook!"

"Sus sen"

Sustum okey çünkü cidden sinirli, kız gülümseyerek biraz daha dikeldi yerinde.

"Neden kovuyorsun beni delta?"

Gözleri aniden deltasının grilerinin rengini alarak ayağa kalktı, yaydığı sinirli feromonlarla kız öksürmeye başladığında güldü soğuk bir şekilde. Çok baskın ve ateşli...

"Çünkü yuvamda vitam harici başka sikik koku istemiyorum, seni yok etmeden sen yok ol?"

Kız koşarcasına gittiğinde Jungkook hiçbirşey olmamış gibi beni odamıza götürüp üstüme uzanarak boynuma sokuldu, minik pisi oww ağlarım çok güzeliz be!

"Sakin ol hayatım"

"Sakinim sadece temas etmeliyim"

Tişörtümle şortumu atarak tek iç çamaşırımla kalmamı sağladı, kendisi de aynı şekilde kaldığında beni üstüne çekip tekrar sokuldu boynuma. Resmen üstünde yatıyordum, cüssesi benden büyük olduğu için daha rahattı ehe.

"Güzel vitam, bebeğim benim çok çok güzelsin"

"Deme öylee"

"Derim, öylesin. Taehyung evden çıkma tamam mı? Sakın yalnız çıkma deliriyorum ben"

"Çıkmam hayatım"

Hırlarcasına aldığı nefesleri ve ağırlaşan kokusuyla yutkundum istemsizce, çok güzel kokuyor!

"Uysal olmanı seviyorum, benim güzel vitam. Benim vitam"

Seviyordum bana benim demesini, güzel hissediyordu kurdum deltası üstünde sahiplik eki kullandığında. Dudaklarıma küçük öpücükler bırakarak kalçamı okşamaya başladı, of ama yaa neden okşuyorsun be adam etkileniyorum zaten!

"Kokun, tenin çok hoşuma gidiyor"

Sustum sadece, zevkten dört köşe oluyordu kurdum böyle iltifatlar aldığında.

"Seni seviyorum biliyorsun, cidden sabırlı birisiyim ben."

Evet haklı gerçekten bayaa sabırlıydı, ben olsam şimdiye.... Neyse. Saçlarını okşayarak yanaklarına öpücükler kondurdum.

"Güzel deltam benim, sabırlı olmana gerek yok"

"Gerek var, nasıl yok? Canını yakmak istemiyorum bebeğim"

"Yakmıyorsun düşünme böyle"

Susup tekrar boynuma gömüldü, seviyordum bu kadar düşünceli olmasını.

"Kokuna bayılıyorum"

Kıkırdayarak daha sıkı sarıldım hemen, dudaklarını boynumda gezdirip dudaklarıma kapandı hızla. Dudaklarımız birbirini yerken dilimi emerek ayrıldı, benim deltam gerçekten çok sabırlı.

"Güzel vitam benim"

"Sensin güzel"

"Başkası dese ağzına sıçarım ama sen dediğinde birşey diyemiyorum"

Vita's Delta Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin